[elektro-etc] Fűnyírómotor
Karoly Kovacs
koka55 at kabsi.at
Mon Jun 3 12:03:09 CEST 2013
A Citroen C5-ose kb. 650 Euro.
Az Alfa 159-ese kb. 520 Euro.
Csak az arnyalas, es nem a vita miatt!
Karoly
-------- Original Message --------
> http://www.rigotech.hu/chiptuning_dpf_javitas.html
>
> Jó ez a dizel....
> Mazda 6 DPF 750e Ft + sallang.
>
> Kettőt kérek! :)
>
> A.
>
> On 06/03/2013 11:17 AM, Kaczmarek Edvard wrote:
>>
>> ,,...az új kis motor tetszik, pedig nem vagyok a háromhengeresek nagy
>> rajongója. Talán azért nem utáltam, mert egyrészt van elég ereje,
>> másrészt nem
>> hangos. Igaz, a mérések szerint átlagos a zajszint, viszont mivel a
>> 900-as
>> motorkára akasztottak egy turbót is, nem kell állandóan forgatni. Például
>> autópályán 130-nál is csak 3200 körül forog, aminél még az 1,6-os
>> szívómotorok
>> is vagy negyedével többet szoktak. Pedig nincs hat fokozata a
>> váltónak, csak
>> öt – de elég is.
>>
>> A kilencdecis gép ereje 2500-tól jön meg, ha tényleg gyorsítani kell,
>> viszont
>> a tempó tartásához már jóval lejjebb is van reális esély. Egyébként a
>> váltó is
>> pontos, kis akadás van benne, de ha nem kapkodunk a kapcsolással, nem
>> zavaró.
>> Ami meglepett, az az, hogy öt személlyel is milyen jól bírja a terheket a
>> háromhengeres, a másik meg, hogy mennyire nem fogyaszt, ha nem padlógázon
>> hajtják. Városban a számítógép szerint 6,5 literes átlagot tudtam
>> csinálni, a
>> tankolás alapján pedig csak 6 liter jött ki. Lehet, hogy fáj leírni,
>> de ezzel
>> a kicsi motorral még a stop-start rendszer is úgy működik, ahogy kell:
>> jól és
>> gyorsan. Az országúti szakaszokon olyan alacsony átlagot írt a
>> számítógép,
>> hogy le sem merem írni, hátha átverés. Mindeközben a dinamikája bőven
>> megüti
>> az átlagot, 12,2 alatt van százon. Valójában nem értem, minek akkor a
>> dízel?''
>>
>> http://totalcar.hu/tesztek/2013/06/03/renault_clio_grandtour_2013_09tce/
>>
>> .
>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list