[elektro-etc] Fűnyírómotor

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Jun 3 11:53:42 CEST 2013


http://www.rigotech.hu/chiptuning_dpf_javitas.html

Jó ez a dizel....
Mazda 6 DPF 750e Ft + sallang.

Kettőt kérek! :)

A.

On 06/03/2013 11:17 AM, Kaczmarek Edvard wrote:
>
> ,,...az új kis motor tetszik, pedig nem vagyok a háromhengeresek nagy
> rajongója. Talán azért nem utáltam, mert egyrészt van elég ereje, másrészt nem
> hangos. Igaz, a mérések szerint átlagos a zajszint, viszont mivel a 900-as
> motorkára akasztottak egy turbót is, nem kell állandóan forgatni. Például
> autópályán 130-nál is csak 3200 körül forog, aminél még az 1,6-os szívómotorok
> is vagy negyedével többet szoktak. Pedig nincs hat fokozata a váltónak, csak
> öt – de elég is.
>
> A kilencdecis gép ereje 2500-tól jön meg, ha tényleg gyorsítani kell, viszont
> a tempó tartásához már jóval lejjebb is van reális esély. Egyébként a váltó is
> pontos, kis akadás van benne, de ha nem kapkodunk a kapcsolással, nem zavaró.
> Ami meglepett, az az, hogy öt személlyel is milyen jól bírja a terheket a
> háromhengeres, a másik meg, hogy mennyire nem fogyaszt, ha nem padlógázon
> hajtják. Városban a számítógép szerint 6,5 literes átlagot tudtam csinálni, a
> tankolás alapján pedig csak 6 liter jött ki. Lehet, hogy fáj leírni, de ezzel
> a kicsi motorral még a stop-start rendszer is úgy működik, ahogy kell: jól és
> gyorsan. Az országúti szakaszokon olyan alacsony átlagot írt a számítógép,
> hogy le sem merem írni, hátha átverés. Mindeközben a dinamikája bőven megüti
> az átlagot, 12,2 alatt van százon. Valójában nem értem, minek akkor a dízel?''
>
> http://totalcar.hu/tesztek/2013/06/03/renault_clio_grandtour_2013_09tce/
>
> .
>



More information about the Elektro-etc mailing list