[elektro-etc] Fűnyírómotor

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Jun 3 12:49:24 CEST 2013



On 06/03/2013 12:42 PM, Karoly Kovacs wrote:
> Az Alfa csak egy (kiragadott) pelda volt.

En meg irtam rá, hogy mire érdemes figyelni, mert spec az Alfa-nal tudom hogy 
hullik mint a légy a DPF, es egyszeru az oka.

> De latom, Te tenyleg nem tudod abba fejezni a benya vs. dizel temat. :)))

Beszelgetunk dolgokrol. Most epp. Azt eszre fogod venni, ha elkezdek hitteriteni. :)

> Meg kene mar erteni, hogy ebben a temaban (es masban sem) nem lehet hitteriteni.

Most ebben meg mi volt a hitterites? Leirtam, hogy a gyari olajat kell 
belerakni, es akkor javul a helyzet.


Nehez veletek neha... :)

A.
> Karoly
>
> -------- Original Message --------
>
>> Azokból akkor 8-at! :)
>>
>> Alfa159-hez iszonyu mennyiseget eladtak, idoben ugy hullott mint a legy,
>> nagyon kenyes volt a motorolajra. Ha nem a megfelelo ment a kocsiba,
>> akkor 20k es oda a DPF.
>>
>> Itthon meg aztan sanszos volt, hogy nem a draga gyari Selenia olajat
>> kapja meg az Alfa, hanem jo bele az occó (hamis) castrol is.... vagy vmi
>> hasonlo okossag.
>>
>> A.
>>
>> On 06/03/2013 12:03 PM, Karoly Kovacs wrote:
>>> A Citroen C5-ose kb. 650 Euro.
>>> Az Alfa 159-ese kb. 520 Euro.
>>>
>>> Csak az arnyalas, es nem a vita miatt!
>>>
>>> Karoly
>>>
>>> -------- Original Message --------
>>>
>>>> http://www.rigotech.hu/chiptuning_dpf_javitas.html
>>>>
>>>> Jó ez a dizel....
>>>> Mazda 6 DPF 750e Ft + sallang.
>>>>
>>>> Kettőt kérek! :)
>>>>
>>>> A.
>>>>
>>>> On 06/03/2013 11:17 AM, Kaczmarek Edvard wrote:
>>>>>
>>>>> ,,...az új kis motor tetszik, pedig nem vagyok a háromhengeresek nagy
>>>>> rajongója. Talán azért nem utáltam, mert egyrészt van elég ereje,
>>>>> másrészt nem
>>>>> hangos. Igaz, a mérések szerint átlagos a zajszint, viszont mivel a
>>>>> 900-as
>>>>> motorkára akasztottak egy turbót is, nem kell állandóan forgatni.
>>>>> Például
>>>>> autópályán 130-nál is csak 3200 körül forog, aminél még az 1,6-os
>>>>> szívómotorok
>>>>> is vagy negyedével többet szoktak. Pedig nincs hat fokozata a
>>>>> váltónak, csak
>>>>> öt – de elég is.
>>>>>
>>>>> A kilencdecis gép ereje 2500-tól jön meg, ha tényleg gyorsítani kell,
>>>>> viszont
>>>>> a tempó tartásához már jóval lejjebb is van reális esély. Egyébként a
>>>>> váltó is
>>>>> pontos, kis akadás van benne, de ha nem kapkodunk a kapcsolással, nem
>>>>> zavaró.
>>>>> Ami meglepett, az az, hogy öt személlyel is milyen jól bírja a
>>>>> terheket a
>>>>> háromhengeres, a másik meg, hogy mennyire nem fogyaszt, ha nem
>>>>> padlógázon
>>>>> hajtják. Városban a számítógép szerint 6,5 literes átlagot tudtam
>>>>> csinálni, a
>>>>> tankolás alapján pedig csak 6 liter jött ki. Lehet, hogy fáj leírni,
>>>>> de ezzel
>>>>> a kicsi motorral még a stop-start rendszer is úgy működik, ahogy kell:
>>>>> jól és
>>>>> gyorsan. Az országúti szakaszokon olyan alacsony átlagot írt a
>>>>> számítógép,
>>>>> hogy le sem merem írni, hátha átverés. Mindeközben a dinamikája bőven
>>>>> megüti
>>>>> az átlagot, 12,2 alatt van százon. Valójában nem értem, minek akkor a
>>>>> dízel?''
>>>>>
>>>>> http://totalcar.hu/tesztek/2013/06/03/renault_clio_grandtour_2013_09tce/
>>>>>
>>>>>
>>>>> .
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list