[elektro-etc] Sok erdekes gondolat van benne - autos cikk

Xorn toth.endre at gmail.com
Wed Jul 10 08:40:12 CEST 2013


Meg az számít qrvára, hogy mennyire hajlandó karbantartani valaki az
autót. És Magyarországon ez különösen probléma, ahol még az új autót
megfizetni képes emberek is csak addig hordják szervizbe az autót,
amíg a garancia érvényes. Utána már csak akkor csinálnak bármit,
amikor már elromlott, és akkor is csak azt, amit elkerülhetetlenül
muszáj.

Best regards,
Andy

2013/7/10 Imre Kormos <imre.kormos at gmail.com>:
> Azért az is számíthat, hogy nem Pesten használod munkábajárásra.
> Pl. Budapest-Hamburg ingázással egymillió km-nél sem kell
> kuplungot,féktárcsát, szilentet cserélni, Pesten meg...
> Ki
> 2013.07.09. 21:49, "Kovács József" <kj at faldeko.hu> ezt írta:
>
>>
>> 2013.07.09. 19:33 keltezéssel, charles hoss írta:
>>
>>> hat, azt kell mondjam mindegy . ennyi sar nem tud osszegyulni egy
>>> normalisan mukodo motorban , raadasul a turesen tul logo vezlanc ... nemaa
>>>
>>
>> Ez előző autómmal (a honda jazz) a napokban összefutottam.
>> Már átlépte kicsivel a 200 000 km-t.... (8. éves)
>>
>> A motornak a 20 000 km-es olajcserékkel még mindig óramű hangja van :-)
>> Mindig időben kapott olajcserét.
>>
>> A kuplung is még az eredeti, valamint a futómű szilentek és
>> a kerékcsapágyak is. A külseje-belseje is ÚJSZERŰ! a vezető ülés is.
>> Kivétel a kormány bőrözése ... ami kezd mállani.
>> Azaz lassan csereköteles lesz ~ 20 eFt-ért.
>>
>> Szóval 200 ekm és 8 év alatt nem kért az üzemszerűen
>> kopó-fogyó cuccokon kívül semmi extra pénzt :-)
>> Ennyit a drága a japán autó alkatrész mítosz margójára.
>> Igaz, viszont nincs is rá szükség ....
>>
>> Az állapota és megbízhatósága alapján nem véletlenül tartja az árát.
>> Ellentétben pl. a franszia kisautókkal.
>>
>> KJ
>>
>>  .
>>> az egyik haverom az aprilia caponordjat 100.000km es egy szelephezag
>>> allitas utan adta el . most van benne 140.000 es a vezlanc hibatlan .
>>> v2 , tehat akar csapkodhatna is .
>>> egy masik srac 660-as egyhengereseben szinten 140Mm van , de o megfelezte
>>> a
>>> csereperiodust - igy nem nyult meg semmi , hibatlanul megy a motor - az
>>> egyhengeres , tehat meg kevesbe jar egyenletesen .
>>> a kispok nagysagrenddel nez ki szebben amit itt a listan vettem egy ft-ert
>>>
>>> .
>>> amikor 90.000-nel szetkaptam , akkor igy nezett ki a hengerfej , vezerles
>>> kornyeke olajsarilag :
>>> https://lh5.googleusercontent.**com/-B5j9Yto-iig/SXe9XnuyCYI/**
>>> AAAAAAAABAY/M8RFuAtaxwg/w1327-**h995-no/DSCF0180.JPG<https://lh5.googleusercontent.com/-B5j9Yto-iig/SXe9XnuyCYI/AAAAAAAABAY/M8RFuAtaxwg/w1327-h995-no/DSCF0180.JPG>
>>> komolyan gagyi . attol tartok hogy most mar benyast sem vennek ujat .
>>> (mondjuk bmw-t akkor is csak ugy ha elotte total szenilis leszek , akkora
>>> szemethalomnak tartom az egesz ceget)
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>>
>>> 2013. július 9. 16:56 potyo írta, <potyo.ada at gmail.com>:
>>>
>>>  Én a képek alapján abban sem vagyok biztos, hogy 30000km-nél volt ebben
>>>> egyáltalán olaj cserélve...
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> 2013/7/9 Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at>
>>>>
>>>>
>>>>>  http://totalcar.hu/magazin/****technika/2013/07/09/****
>>>> tonkreteszi_a_motort_a_<http://totalcar.hu/magazin/**technika/2013/07/09/**tonkreteszi_a_motort_a_>
>>>>
>>>>> **harmincezres_olajcsere/<
>>>>>
>>>> http://totalcar.hu/magazin/**technika/2013/07/09/**
>>>> tonkreteszi_a_motort_a_**harmincezres_olajcsere/<http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/07/09/tonkreteszi_a_motort_a_harmincezres_olajcsere/>
>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Karoly
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>> -----
>>> A(z)  üzenetben nem található vírus.
>>> Ellenorizte: AVG - www.avg.com
>>> Verzió: 2013.0.3349 / Vírus adatbázis: 3204/6477 - Kiadás dátuma:
>>> 2013.07.09.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>



More information about the Elektro-etc mailing list