[elektro-etc] Sok erdekes gondolat van benne - autos cikk

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
Wed Jul 10 09:28:02 CEST 2013


+1 pont.

Karoly

-------- Original Message --------

> Meg az számít qrvára, hogy mennyire hajlandó karbantartani valaki az
> autót. És Magyarországon ez különösen probléma, ahol még az új autót
> megfizetni képes emberek is csak addig hordják szervizbe az autót,
> amíg a garancia érvényes. Utána már csak akkor csinálnak bármit,
> amikor már elromlott, és akkor is csak azt, amit elkerülhetetlenül
> muszáj.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2013/7/10 Imre Kormos <imre.kormos at gmail.com>:
>> Azért az is számíthat, hogy nem Pesten használod munkábajárásra.
>> Pl. Budapest-Hamburg ingázással egymillió km-nél sem kell
>> kuplungot,féktárcsát, szilentet cserélni, Pesten meg...
>> Ki
>> 2013.07.09. 21:49, "Kovács József" <kj at faldeko.hu> ezt írta:
>>
>>>
>>> 2013.07.09. 19:33 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>
>>>> hat, azt kell mondjam mindegy . ennyi sar nem tud osszegyulni egy
>>>> normalisan mukodo motorban , raadasul a turesen tul logo vezlanc ... nemaa
>>>>
>>>
>>> Ez előző autómmal (a honda jazz) a napokban összefutottam.
>>> Már átlépte kicsivel a 200 000 km-t.... (8. éves)
>>>
>>> A motornak a 20 000 km-es olajcserékkel még mindig óramű hangja van :-)
>>> Mindig időben kapott olajcserét.
>>>
>>> A kuplung is még az eredeti, valamint a futómű szilentek és
>>> a kerékcsapágyak is. A külseje-belseje is ÚJSZERŰ! a vezető ülés is.
>>> Kivétel a kormány bőrözése ... ami kezd mállani.
>>> Azaz lassan csereköteles lesz ~ 20 eFt-ért.
>>>
>>> Szóval 200 ekm és 8 év alatt nem kért az üzemszerűen
>>> kopó-fogyó cuccokon kívül semmi extra pénzt :-)
>>> Ennyit a drága a japán autó alkatrész mítosz margójára.
>>> Igaz, viszont nincs is rá szükség ....
>>>
>>> Az állapota és megbízhatósága alapján nem véletlenül tartja az árát.
>>> Ellentétben pl. a franszia kisautókkal.
>>>
>>> KJ
>>>
>>>   .
>>>> az egyik haverom az aprilia caponordjat 100.000km es egy szelephezag
>>>> allitas utan adta el . most van benne 140.000 es a vezlanc hibatlan .
>>>> v2 , tehat akar csapkodhatna is .
>>>> egy masik srac 660-as egyhengereseben szinten 140Mm van , de o megfelezte
>>>> a
>>>> csereperiodust - igy nem nyult meg semmi , hibatlanul megy a motor - az
>>>> egyhengeres , tehat meg kevesbe jar egyenletesen .
>>>> a kispok nagysagrenddel nez ki szebben amit itt a listan vettem egy ft-ert
>>>>
>>>> .
>>>> amikor 90.000-nel szetkaptam , akkor igy nezett ki a hengerfej , vezerles
>>>> kornyeke olajsarilag :
>>>> https://lh5.googleusercontent.**com/-B5j9Yto-iig/SXe9XnuyCYI/**
>>>> AAAAAAAABAY/M8RFuAtaxwg/w1327-**h995-no/DSCF0180.JPG<https://lh5.googleusercontent.com/-B5j9Yto-iig/SXe9XnuyCYI/AAAAAAAABAY/M8RFuAtaxwg/w1327-h995-no/DSCF0180.JPG>
>>>> komolyan gagyi . attol tartok hogy most mar benyast sem vennek ujat .
>>>> (mondjuk bmw-t akkor is csak ugy ha elotte total szenilis leszek , akkora
>>>> szemethalomnak tartom az egesz ceget)
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> 2013. július 9. 16:56 potyo írta, <potyo.ada at gmail.com>:
>>>>
>>>>   Én a képek alapján abban sem vagyok biztos, hogy 30000km-nél volt ebben
>>>>> egyáltalán olaj cserélve...
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2013/7/9 Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at>
>>>>>
>>>>>
>>>>>>   http://totalcar.hu/magazin/****technika/2013/07/09/****
>>>>> tonkreteszi_a_motort_a_<http://totalcar.hu/magazin/**technika/2013/07/09/**tonkreteszi_a_motort_a_>
>>>>>
>>>>>> **harmincezres_olajcsere/<
>>>>>>
>>>>> http://totalcar.hu/magazin/**technika/2013/07/09/**
>>>>> tonkreteszi_a_motort_a_**harmincezres_olajcsere/<http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/07/09/tonkreteszi_a_motort_a_harmincezres_olajcsere/>
>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Karoly
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>> -----
>>>> A(z)  üzenetben nem található vírus.
>>>> Ellenorizte: AVG - www.avg.com
>>>> Verzió: 2013.0.3349 / Vírus adatbázis: 3204/6477 - Kiadás dátuma:
>>>> 2013.07.09.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list