[elektro-etc] Sok erdekes gondolat van benne - autos cikk

Imre Kormos imre.kormos at gmail.com
Wed Jul 10 08:32:42 CEST 2013


Azért az is számíthat, hogy nem Pesten használod munkábajárásra.
Pl. Budapest-Hamburg ingázással egymillió km-nél sem kell
kuplungot,féktárcsát, szilentet cserélni, Pesten meg...
Ki
2013.07.09. 21:49, "Kovács József" <kj at faldeko.hu> ezt írta:

>
> 2013.07.09. 19:33 keltezéssel, charles hoss írta:
>
>> hat, azt kell mondjam mindegy . ennyi sar nem tud osszegyulni egy
>> normalisan mukodo motorban , raadasul a turesen tul logo vezlanc ... nemaa
>>
>
> Ez előző autómmal (a honda jazz) a napokban összefutottam.
> Már átlépte kicsivel a 200 000 km-t.... (8. éves)
>
> A motornak a 20 000 km-es olajcserékkel még mindig óramű hangja van :-)
> Mindig időben kapott olajcserét.
>
> A kuplung is még az eredeti, valamint a futómű szilentek és
> a kerékcsapágyak is. A külseje-belseje is ÚJSZERŰ! a vezető ülés is.
> Kivétel a kormány bőrözése ... ami kezd mállani.
> Azaz lassan csereköteles lesz ~ 20 eFt-ért.
>
> Szóval 200 ekm és 8 év alatt nem kért az üzemszerűen
> kopó-fogyó cuccokon kívül semmi extra pénzt :-)
> Ennyit a drága a japán autó alkatrész mítosz margójára.
> Igaz, viszont nincs is rá szükség ....
>
> Az állapota és megbízhatósága alapján nem véletlenül tartja az árát.
> Ellentétben pl. a franszia kisautókkal.
>
> KJ
>
>  .
>> az egyik haverom az aprilia caponordjat 100.000km es egy szelephezag
>> allitas utan adta el . most van benne 140.000 es a vezlanc hibatlan .
>> v2 , tehat akar csapkodhatna is .
>> egy masik srac 660-as egyhengereseben szinten 140Mm van , de o megfelezte
>> a
>> csereperiodust - igy nem nyult meg semmi , hibatlanul megy a motor - az
>> egyhengeres , tehat meg kevesbe jar egyenletesen .
>> a kispok nagysagrenddel nez ki szebben amit itt a listan vettem egy ft-ert
>>
>> .
>> amikor 90.000-nel szetkaptam , akkor igy nezett ki a hengerfej , vezerles
>> kornyeke olajsarilag :
>> https://lh5.googleusercontent.**com/-B5j9Yto-iig/SXe9XnuyCYI/**
>> AAAAAAAABAY/M8RFuAtaxwg/w1327-**h995-no/DSCF0180.JPG<https://lh5.googleusercontent.com/-B5j9Yto-iig/SXe9XnuyCYI/AAAAAAAABAY/M8RFuAtaxwg/w1327-h995-no/DSCF0180.JPG>
>> komolyan gagyi . attol tartok hogy most mar benyast sem vennek ujat .
>> (mondjuk bmw-t akkor is csak ugy ha elotte total szenilis leszek , akkora
>> szemethalomnak tartom az egesz ceget)
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>>
>> 2013. július 9. 16:56 potyo írta, <potyo.ada at gmail.com>:
>>
>>  Én a képek alapján abban sem vagyok biztos, hogy 30000km-nél volt ebben
>>> egyáltalán olaj cserélve...
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> 2013/7/9 Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at>
>>>
>>>
>>>>  http://totalcar.hu/magazin/****technika/2013/07/09/****
>>> tonkreteszi_a_motort_a_<http://totalcar.hu/magazin/**technika/2013/07/09/**tonkreteszi_a_motort_a_>
>>>
>>>> **harmincezres_olajcsere/<
>>>>
>>> http://totalcar.hu/magazin/**technika/2013/07/09/**
>>> tonkreteszi_a_motort_a_**harmincezres_olajcsere/<http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/07/09/tonkreteszi_a_motort_a_harmincezres_olajcsere/>
>>>
>>>>
>>>>
>>>> Karoly
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>> -----
>> A(z)  üzenetben nem található vírus.
>> Ellenorizte: AVG - www.avg.com
>> Verzió: 2013.0.3349 / Vírus adatbázis: 3204/6477 - Kiadás dátuma:
>> 2013.07.09.
>>
>>
>>
>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list