[elektro-etc] Vonatbaleset
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Tue Jul 9 14:59:45 CEST 2013
igen . egyertelmuen .
az a gyanum elnezve az ottani baleseteket hogy ott abbol indulnak ki hogy
a hw az ido 99.99%-aban jol mukodik .
nalunk pedig hibaturo a rendszer .
az alstomos bulibol nekem legalabbis ez jott le .
annak idejen a japanoknal is volt baleset egyszeresen biztositott rendszer
hibajabol .
bye
dexter
2013. július 9. 14:57 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
> A rugót lehet úgy méretezni, hogy nem csak a rögzítéshez, de a
> lefékezéshez is elég erőt ad még az élettartama legvégén is. Ennél
> mindenesetre többet érne a dolog.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2013/7/9 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> > van benne racio , mert a nyomas konstans , a rugo farad , nem egyenletes
> > stb - de ennel valamivel tobb biztonsagi tartalek kellene a rendszerbe .
> > a problema egyebkent az hogy allitolag akiket nemreg elkaptak terror
> > elokeszulettel , epp arra szervezkedtek hogy egy varosban vonat
> kisiklassal
> > okozzanak katasztrofat .
> > igy most az osszeeskuveselmelet es kormanyzati titkolozas hivoknak van
> min
> > toprengeni .
> >
> > bye
> > dexter
> >
> >
> >
> > 2013. július 9. 14:03 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
> >
> >> 2013/7/9 Szima Gábor <sygma at tesla.hu>:
> >> >
> >> > On Tue, 9 Jul 2013, Xorn wrote:
> >> >
> >> >> Bocsika, de az összes légfékrendszer a levegő feltalálása óta nem úgy
> >> >> működik, hogy rugó szorítja össze a féket, és a levegő a fékpofa
> >> >> elemeléséhez kell?
> >> >
> >> > Vonaton nem. Ott a levegő nyomja rá.
> >> > Minden vagonnál van egy tartály, az tartja a nyomást. Ha a csőrendszer
> >> > "elszelel", akkor a tartály-cső nyomáskülönbség hatására a tartály
> >> nyomása
> >> > nyomja oda a pofákat.
> >>
> >> Nem nagyon jó ötlet, mint az látszik...
> >>
> >> Best regards,
> >> Andy
> >>
> >>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list