[elektro-etc] Vonatbaleset

Xorn toth.endre at gmail.com
Tue Jul 9 14:57:02 CEST 2013


A rugót lehet úgy méretezni, hogy nem csak a rögzítéshez, de a
lefékezéshez is elég erőt ad még az élettartama legvégén is. Ennél
mindenesetre többet érne a dolog.

Best regards,
Andy

2013/7/9 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> van benne racio , mert a nyomas konstans , a rugo farad , nem egyenletes
> stb - de ennel valamivel tobb biztonsagi tartalek kellene a rendszerbe .
> a problema egyebkent az hogy allitolag akiket nemreg elkaptak terror
> elokeszulettel , epp arra szervezkedtek hogy egy varosban vonat kisiklassal
> okozzanak katasztrofat .
> igy most az osszeeskuveselmelet es kormanyzati titkolozas hivoknak van min
> toprengeni .
>
> bye
> dexter
>
>
>
> 2013. július 9. 14:03 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
>
>> 2013/7/9 Szima Gábor <sygma at tesla.hu>:
>> >
>> > On Tue, 9 Jul 2013, Xorn wrote:
>> >
>> >> Bocsika, de az összes légfékrendszer a levegő feltalálása óta nem úgy
>> >> működik, hogy rugó szorítja össze a féket, és a levegő a fékpofa
>> >> elemeléséhez kell?
>> >
>> > Vonaton nem. Ott a levegő nyomja rá.
>> > Minden vagonnál van egy tartály, az tartja a nyomást. Ha a csőrendszer
>> > "elszelel", akkor a tartály-cső nyomáskülönbség hatására a tartály
>> nyomása
>> > nyomja oda a pofákat.
>>
>> Nem nagyon jó ötlet, mint az látszik...
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>>



More information about the Elektro-etc mailing list