[elektro-etc] Számhordozás probléma

Xorn toth.endre at gmail.com
Tue Feb 19 13:04:54 CET 2013


Úgy emlékszem, azt írta, a Vodás rendszerből kinyomtatott adatokkal
ment a T-hez. Ahol utóbb nem stimmelt a személyi igazolvány száma...
:-/

Best regards,
Andy

2013/2/19 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
> Ha ki van fizetve, es passzolnak az adatok, akkor nem utasithatja el. Ezert
> kell lakcim, igazolvanyszam es hasonlo egyeztetessel kezdeni. Plane ha regi
> elofizetes, eselyes hogy mar nem minden ugyanaz mint volt anno a
> szerzodeskoteskor.
>
>
>
> Vajk
>
> 2013/2/19 Xorn <toth.endre at gmail.com>
>
>> De ha a Vode elutasítja, akkor az új szolgáltató nem tud mit csinálni,
>> ugyebár, tehát a Vodához kell mégis menni.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2013/2/19 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
>> > a korrektseg nem egy szimmetrikus relacio. abbol hogy Te evekig korrekt
>> > voltal egyaltalan nem kovetkezik hogy ok is korrektek lennenek.
>> >
>> > a szamhordozast nem Te kezdemenyezed, hanem az altalad megbizott uj
>> > szolgaltato. nem kell kerd a vodafontol. elvileg be sem kell menj. csak
>> > azert mesz a V-hez, hogy megtudd mik az altala nyilvantartott adataid,
>> mert
>> > amikor megkapja a kerelmet a T-tol, ezek egyezese alapjan donti el, hogy
>> > ugyanaz a szemely az uj tulaj.
>> >
>> > Vajk
>> >
>> > 2013/2/19 Mészáros Zsolt <lista at tigriselektro.hu>
>> >
>> >> 2013.02.19. 12:21 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
>> >>
>> >>> nem kell ugy tudore szivni.
>> >>>
>> >>> 1. van mas vodafone bolt is. nemtudom hol elsz, de max el kell menni a
>> >>> szomszed faluba. hatha ott ertelmesebbek.
>> >>>
>> >> Egerben.
>> >> Voltam 2 boltjukban is. Backoffice simán nem tud mit kezdeni vele, náluk
>> >> minden stimmel szerintük. Ha többet akarok tudni menjek a "központba".
>> Ott
>> >> voltam előtte számtalan alkalommal.
>> >>
>> >>> 2. az ugyintezonek soha nem kotunk az orrara semmi olyan informaciot,
>> ami
>> >>> nem kapcsolodik a temahoz! mi a fenenek elmondani hogy otthagyod oket?
>> >>> karorvendesbol?
>> >>>
>> >> Számhordozással jár, hogy otthagyom őket. Nem kárörvendtem, nem szidtam
>> a
>> >> szolgáltatásukat. Kértem a megfelelő papírokat a számhordozáshoz.
>> >>
>> >>>   hat akkor meg ok is karorvendenek egy kicsit.
>> >>>
>> >> Én sok éven keresztül eleget tettem a kötelességemnek, nem tartoztam,
>> >> fizettem a számlákat. Nem is keveset.
>> >> Most emberi hangon, szépen elválnék tőlük és nekik is biztosítani
>> kellene
>> >> a számhordozáshoz való jogomat.
>> >>
>> >>>   bemesz, kersz
>> >>> egy adatmodositast valami indokkal, es megkered nyomtassa ki az
>> adataidat.
>> >>> 3. utanna ezzel a papirral mesz a T-hez, hogy ezek legyenek az adataid,
>> >>> hogy passzoljon az atkeresnel.
>> >>>
>> >> Legközelebb így lesz, ha ilyenre kerül sor.
>> >>
>> >>>
>> >>> Vajk
>> >>>
>> >>>
>> >>> 2013/2/19 Mészáros Zsolt <lista at tigriselektro.hu>
>> >>>
>> >>>  Tisztelt Lista!
>> >>>>
>> >>>> Lassan 2 hónapja húzódik a számhordozásom a Vodafone-tól a
>> T-mobile-hoz.
>> >>>> A helyzet a következő. Január 9-én bementem a Vodafone
>> kirendeltségére és
>> >>>> közöltem velük, hogy számhordozással távozok a T-mobile-hoz. Több
>> mint 5
>> >>>> éve lejárt a hűségnyilatkozatom a Vodafone flottájában, készüléket sem
>> >>>> vettem náluk. Számlámat rendeztem, a számhordozásnak szerintük nem
>> volt
>> >>>> semmi akadálya. Részükről kiadták a számot. Szerintük. Ezt követően
>> >>>> bementem a T-hez és jeleztem feléjük ezt a szándékomat és vettem náluk
>> >>>> egy
>> >>>> csere sim-et, amire átteszik a 70-es számomat. Szerződést megírták,
>> >>>> adatok
>> >>>> teljes mértékben egyeztek a t-től kapott szerződésen és a Vodafone-tól
>> >>>> kapott adategyeztető papíron. Az időablakot megkaptam. Erre a T küldi
>> az
>> >>>> sms-t a Vodás számra még aznap, hogy számhordozási kérelmemet a
>> jelenlegi
>> >>>> szolgáltatóm, a Vodafone elutasította. Felhívom a Vodafone
>> >>>> ügyfélszolgálatát, senki nem tud semmit.
>> >>>> Bemegyek a Vodafone-hoz, ők adategyeztetési problémára hivatkoznak.
>> >>>> (érdekes, hogy náluk a gépben egészen véletlenül elírták a személyim
>> >>>> számát
>> >>>> és nem egyezett azzal a papírral, amin helyesen szerepelt minden
>> adatom
>> >>>> és
>> >>>> ők nyomtatták ki a gépből, mikor megkaptam az adategyeztető lapot...)
>> >>>> Ok, feltételezzük, hogy véletlen hiba volt. Javítottuk. Mehettem
>> megint a
>> >>>> T-mobile-hoz új időablakot kérni. Nem telik el 2 óra onnantól, hogy a
>> T
>> >>>> elindította a kérelmét a Vodafone fele, már küldte is a T, hogy
>> jelenlegi
>> >>>> szolgáltatóm ismeretlen okok miatt elutasította a számhordozási
>> >>>> kérelmemet.
>> >>>> Megyek megint a Vodához, ami sok az sok. Ők nem tudnak segíteni, nem
>> >>>> tudják
>> >>>> mi a baj. Ezt eljátszottuk még 3 alkalommal. Ezután a T-mobile-nál már
>> >>>> sztornózni kellett a sim-et, adtak másikat, az egész folyamatot újra
>> >>>> kellett indítani, Vodafone szerint számot már ők sokadjára elengedték
>> >>>> (közben folyamatosan tudom használni a vodás sim-et, hívásokat tudok
>> >>>> rajta
>> >>>> kezdeményezni). Jön az sms megint... Bemegyek újfent a Vodafone-hoz,
>> nem
>> >>>> tudják mi a baj, nincs ötletük sem. Panaszkönyvbe beírtam... Mondom az
>> >>>> ügyfélszolgálatosnak a pultnál, hogy ha ő nem kompetens a témában
>> hívja
>> >>>> már
>> >>>> ide az iroda vezetőjét, hátha ő az lesz. Nem szól semmit, mintha nem
>> is
>> >>>> hallaná. Nem mondja, hogy NEM, mert azt nem szabad neki de ötször
>> >>>> megkérem,
>> >>>> hogy hívja a főnökét és nem szólal meg. Másnap még egy próba, ugyan
>> ez.
>> >>>> Vezetőbb beosztásba lévővel nem tudok beszélni. Akivel meg telefonos
>> >>>> ügyfélszolgálaton beszéltem (jó sok alkalommal) és személyesen az meg
>> >>>> sötét
>> >>>> mint a ...
>> >>>> Azóta a 2. sim-et sztornózza a T-mobile. Nem tudok előbbre jutni ez
>> >>>> ügyben.
>> >>>> Nem tartom valószínűnek, hogy a T-mobile nem akarna új ügyfelet.
>> Nagyon
>> >>>> gyanúsnak tartom, hogy fennáll a röghöz kötés esete. Egyszerűen nem
>> tudok
>> >>>> tőlük megszabadulni. A különbözeti számlát persze tudják küldeni, az
>> >>>> indított hívásokról, miközben elengedték a számot szerintük 1 hónapja.
>> >>>> Akkor mért van még vonalam a vodánál?
>> >>>>
>> >>>> Találkozott valaki ilyen esettel? Véleményeket, ötleteket szívesen
>> várom.
>> >>>> Bocs, hogy hosszúra nyúltam.
>> >>>>
>> >>>>
>> >>>>
>> >>
>>
>>



More information about the Elektro-etc mailing list