[elektro-etc] Számhordozás probléma
Vajk Fekete
vajkhu at gmail.com
Tue Feb 19 13:03:30 CET 2013
Ha ki van fizetve, es passzolnak az adatok, akkor nem utasithatja el. Ezert
kell lakcim, igazolvanyszam es hasonlo egyeztetessel kezdeni. Plane ha regi
elofizetes, eselyes hogy mar nem minden ugyanaz mint volt anno a
szerzodeskoteskor.
Vajk
2013/2/19 Xorn <toth.endre at gmail.com>
> De ha a Vode elutasítja, akkor az új szolgáltató nem tud mit csinálni,
> ugyebár, tehát a Vodához kell mégis menni.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2013/2/19 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
> > a korrektseg nem egy szimmetrikus relacio. abbol hogy Te evekig korrekt
> > voltal egyaltalan nem kovetkezik hogy ok is korrektek lennenek.
> >
> > a szamhordozast nem Te kezdemenyezed, hanem az altalad megbizott uj
> > szolgaltato. nem kell kerd a vodafontol. elvileg be sem kell menj. csak
> > azert mesz a V-hez, hogy megtudd mik az altala nyilvantartott adataid,
> mert
> > amikor megkapja a kerelmet a T-tol, ezek egyezese alapjan donti el, hogy
> > ugyanaz a szemely az uj tulaj.
> >
> > Vajk
> >
> > 2013/2/19 Mészáros Zsolt <lista at tigriselektro.hu>
> >
> >> 2013.02.19. 12:21 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
> >>
> >>> nem kell ugy tudore szivni.
> >>>
> >>> 1. van mas vodafone bolt is. nemtudom hol elsz, de max el kell menni a
> >>> szomszed faluba. hatha ott ertelmesebbek.
> >>>
> >> Egerben.
> >> Voltam 2 boltjukban is. Backoffice simán nem tud mit kezdeni vele, náluk
> >> minden stimmel szerintük. Ha többet akarok tudni menjek a "központba".
> Ott
> >> voltam előtte számtalan alkalommal.
> >>
> >>> 2. az ugyintezonek soha nem kotunk az orrara semmi olyan informaciot,
> ami
> >>> nem kapcsolodik a temahoz! mi a fenenek elmondani hogy otthagyod oket?
> >>> karorvendesbol?
> >>>
> >> Számhordozással jár, hogy otthagyom őket. Nem kárörvendtem, nem szidtam
> a
> >> szolgáltatásukat. Kértem a megfelelő papírokat a számhordozáshoz.
> >>
> >>> hat akkor meg ok is karorvendenek egy kicsit.
> >>>
> >> Én sok éven keresztül eleget tettem a kötelességemnek, nem tartoztam,
> >> fizettem a számlákat. Nem is keveset.
> >> Most emberi hangon, szépen elválnék tőlük és nekik is biztosítani
> kellene
> >> a számhordozáshoz való jogomat.
> >>
> >>> bemesz, kersz
> >>> egy adatmodositast valami indokkal, es megkered nyomtassa ki az
> adataidat.
> >>> 3. utanna ezzel a papirral mesz a T-hez, hogy ezek legyenek az adataid,
> >>> hogy passzoljon az atkeresnel.
> >>>
> >> Legközelebb így lesz, ha ilyenre kerül sor.
> >>
> >>>
> >>> Vajk
> >>>
> >>>
> >>> 2013/2/19 Mészáros Zsolt <lista at tigriselektro.hu>
> >>>
> >>> Tisztelt Lista!
> >>>>
> >>>> Lassan 2 hónapja húzódik a számhordozásom a Vodafone-tól a
> T-mobile-hoz.
> >>>> A helyzet a következő. Január 9-én bementem a Vodafone
> kirendeltségére és
> >>>> közöltem velük, hogy számhordozással távozok a T-mobile-hoz. Több
> mint 5
> >>>> éve lejárt a hűségnyilatkozatom a Vodafone flottájában, készüléket sem
> >>>> vettem náluk. Számlámat rendeztem, a számhordozásnak szerintük nem
> volt
> >>>> semmi akadálya. Részükről kiadták a számot. Szerintük. Ezt követően
> >>>> bementem a T-hez és jeleztem feléjük ezt a szándékomat és vettem náluk
> >>>> egy
> >>>> csere sim-et, amire átteszik a 70-es számomat. Szerződést megírták,
> >>>> adatok
> >>>> teljes mértékben egyeztek a t-től kapott szerződésen és a Vodafone-tól
> >>>> kapott adategyeztető papíron. Az időablakot megkaptam. Erre a T küldi
> az
> >>>> sms-t a Vodás számra még aznap, hogy számhordozási kérelmemet a
> jelenlegi
> >>>> szolgáltatóm, a Vodafone elutasította. Felhívom a Vodafone
> >>>> ügyfélszolgálatát, senki nem tud semmit.
> >>>> Bemegyek a Vodafone-hoz, ők adategyeztetési problémára hivatkoznak.
> >>>> (érdekes, hogy náluk a gépben egészen véletlenül elírták a személyim
> >>>> számát
> >>>> és nem egyezett azzal a papírral, amin helyesen szerepelt minden
> adatom
> >>>> és
> >>>> ők nyomtatták ki a gépből, mikor megkaptam az adategyeztető lapot...)
> >>>> Ok, feltételezzük, hogy véletlen hiba volt. Javítottuk. Mehettem
> megint a
> >>>> T-mobile-hoz új időablakot kérni. Nem telik el 2 óra onnantól, hogy a
> T
> >>>> elindította a kérelmét a Vodafone fele, már küldte is a T, hogy
> jelenlegi
> >>>> szolgáltatóm ismeretlen okok miatt elutasította a számhordozási
> >>>> kérelmemet.
> >>>> Megyek megint a Vodához, ami sok az sok. Ők nem tudnak segíteni, nem
> >>>> tudják
> >>>> mi a baj. Ezt eljátszottuk még 3 alkalommal. Ezután a T-mobile-nál már
> >>>> sztornózni kellett a sim-et, adtak másikat, az egész folyamatot újra
> >>>> kellett indítani, Vodafone szerint számot már ők sokadjára elengedték
> >>>> (közben folyamatosan tudom használni a vodás sim-et, hívásokat tudok
> >>>> rajta
> >>>> kezdeményezni). Jön az sms megint... Bemegyek újfent a Vodafone-hoz,
> nem
> >>>> tudják mi a baj, nincs ötletük sem. Panaszkönyvbe beírtam... Mondom az
> >>>> ügyfélszolgálatosnak a pultnál, hogy ha ő nem kompetens a témában
> hívja
> >>>> már
> >>>> ide az iroda vezetőjét, hátha ő az lesz. Nem szól semmit, mintha nem
> is
> >>>> hallaná. Nem mondja, hogy NEM, mert azt nem szabad neki de ötször
> >>>> megkérem,
> >>>> hogy hívja a főnökét és nem szólal meg. Másnap még egy próba, ugyan
> ez.
> >>>> Vezetőbb beosztásba lévővel nem tudok beszélni. Akivel meg telefonos
> >>>> ügyfélszolgálaton beszéltem (jó sok alkalommal) és személyesen az meg
> >>>> sötét
> >>>> mint a ...
> >>>> Azóta a 2. sim-et sztornózza a T-mobile. Nem tudok előbbre jutni ez
> >>>> ügyben.
> >>>> Nem tartom valószínűnek, hogy a T-mobile nem akarna új ügyfelet.
> Nagyon
> >>>> gyanúsnak tartom, hogy fennáll a röghöz kötés esete. Egyszerűen nem
> tudok
> >>>> tőlük megszabadulni. A különbözeti számlát persze tudják küldeni, az
> >>>> indított hívásokról, miközben elengedték a számot szerintük 1 hónapja.
> >>>> Akkor mért van még vonalam a vodánál?
> >>>>
> >>>> Találkozott valaki ilyen esettel? Véleményeket, ötleteket szívesen
> várom.
> >>>> Bocs, hogy hosszúra nyúltam.
> >>>>
> >>>>
> >>>>
> >>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list