[elektro-etc] Számhordozás probléma

Xorn toth.endre at gmail.com
Tue Feb 19 12:42:49 CET 2013


De ha a Vode elutasítja, akkor az új szolgáltató nem tud mit csinálni,
ugyebár, tehát a Vodához kell mégis menni.

Best regards,
Andy

2013/2/19 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
> a korrektseg nem egy szimmetrikus relacio. abbol hogy Te evekig korrekt
> voltal egyaltalan nem kovetkezik hogy ok is korrektek lennenek.
>
> a szamhordozast nem Te kezdemenyezed, hanem az altalad megbizott uj
> szolgaltato. nem kell kerd a vodafontol. elvileg be sem kell menj. csak
> azert mesz a V-hez, hogy megtudd mik az altala nyilvantartott adataid, mert
> amikor megkapja a kerelmet a T-tol, ezek egyezese alapjan donti el, hogy
> ugyanaz a szemely az uj tulaj.
>
> Vajk
>
> 2013/2/19 Mészáros Zsolt <lista at tigriselektro.hu>
>
>> 2013.02.19. 12:21 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
>>
>>> nem kell ugy tudore szivni.
>>>
>>> 1. van mas vodafone bolt is. nemtudom hol elsz, de max el kell menni a
>>> szomszed faluba. hatha ott ertelmesebbek.
>>>
>> Egerben.
>> Voltam 2 boltjukban is. Backoffice simán nem tud mit kezdeni vele, náluk
>> minden stimmel szerintük. Ha többet akarok tudni menjek a "központba". Ott
>> voltam előtte számtalan alkalommal.
>>
>>> 2. az ugyintezonek soha nem kotunk az orrara semmi olyan informaciot, ami
>>> nem kapcsolodik a temahoz! mi a fenenek elmondani hogy otthagyod oket?
>>> karorvendesbol?
>>>
>> Számhordozással jár, hogy otthagyom őket. Nem kárörvendtem, nem szidtam a
>> szolgáltatásukat. Kértem a megfelelő papírokat a számhordozáshoz.
>>
>>>   hat akkor meg ok is karorvendenek egy kicsit.
>>>
>> Én sok éven keresztül eleget tettem a kötelességemnek, nem tartoztam,
>> fizettem a számlákat. Nem is keveset.
>> Most emberi hangon, szépen elválnék tőlük és nekik is biztosítani kellene
>> a számhordozáshoz való jogomat.
>>
>>>   bemesz, kersz
>>> egy adatmodositast valami indokkal, es megkered nyomtassa ki az adataidat.
>>> 3. utanna ezzel a papirral mesz a T-hez, hogy ezek legyenek az adataid,
>>> hogy passzoljon az atkeresnel.
>>>
>> Legközelebb így lesz, ha ilyenre kerül sor.
>>
>>>
>>> Vajk
>>>
>>>
>>> 2013/2/19 Mészáros Zsolt <lista at tigriselektro.hu>
>>>
>>>  Tisztelt Lista!
>>>>
>>>> Lassan 2 hónapja húzódik a számhordozásom a Vodafone-tól a T-mobile-hoz.
>>>> A helyzet a következő. Január 9-én bementem a Vodafone kirendeltségére és
>>>> közöltem velük, hogy számhordozással távozok a T-mobile-hoz. Több mint 5
>>>> éve lejárt a hűségnyilatkozatom a Vodafone flottájában, készüléket sem
>>>> vettem náluk. Számlámat rendeztem, a számhordozásnak szerintük nem volt
>>>> semmi akadálya. Részükről kiadták a számot. Szerintük. Ezt követően
>>>> bementem a T-hez és jeleztem feléjük ezt a szándékomat és vettem náluk
>>>> egy
>>>> csere sim-et, amire átteszik a 70-es számomat. Szerződést megírták,
>>>> adatok
>>>> teljes mértékben egyeztek a t-től kapott szerződésen és a Vodafone-tól
>>>> kapott adategyeztető papíron. Az időablakot megkaptam. Erre a T küldi az
>>>> sms-t a Vodás számra még aznap, hogy számhordozási kérelmemet a jelenlegi
>>>> szolgáltatóm, a Vodafone elutasította. Felhívom a Vodafone
>>>> ügyfélszolgálatát, senki nem tud semmit.
>>>> Bemegyek a Vodafone-hoz, ők adategyeztetési problémára hivatkoznak.
>>>> (érdekes, hogy náluk a gépben egészen véletlenül elírták a személyim
>>>> számát
>>>> és nem egyezett azzal a papírral, amin helyesen szerepelt minden adatom
>>>> és
>>>> ők nyomtatták ki a gépből, mikor megkaptam az adategyeztető lapot...)
>>>> Ok, feltételezzük, hogy véletlen hiba volt. Javítottuk. Mehettem megint a
>>>> T-mobile-hoz új időablakot kérni. Nem telik el 2 óra onnantól, hogy a T
>>>> elindította a kérelmét a Vodafone fele, már küldte is a T, hogy jelenlegi
>>>> szolgáltatóm ismeretlen okok miatt elutasította a számhordozási
>>>> kérelmemet.
>>>> Megyek megint a Vodához, ami sok az sok. Ők nem tudnak segíteni, nem
>>>> tudják
>>>> mi a baj. Ezt eljátszottuk még 3 alkalommal. Ezután a T-mobile-nál már
>>>> sztornózni kellett a sim-et, adtak másikat, az egész folyamatot újra
>>>> kellett indítani, Vodafone szerint számot már ők sokadjára elengedték
>>>> (közben folyamatosan tudom használni a vodás sim-et, hívásokat tudok
>>>> rajta
>>>> kezdeményezni). Jön az sms megint... Bemegyek újfent a Vodafone-hoz, nem
>>>> tudják mi a baj, nincs ötletük sem. Panaszkönyvbe beírtam... Mondom az
>>>> ügyfélszolgálatosnak a pultnál, hogy ha ő nem kompetens a témában hívja
>>>> már
>>>> ide az iroda vezetőjét, hátha ő az lesz. Nem szól semmit, mintha nem is
>>>> hallaná. Nem mondja, hogy NEM, mert azt nem szabad neki de ötször
>>>> megkérem,
>>>> hogy hívja a főnökét és nem szólal meg. Másnap még egy próba, ugyan ez.
>>>> Vezetőbb beosztásba lévővel nem tudok beszélni. Akivel meg telefonos
>>>> ügyfélszolgálaton beszéltem (jó sok alkalommal) és személyesen az meg
>>>> sötét
>>>> mint a ...
>>>> Azóta a 2. sim-et sztornózza a T-mobile. Nem tudok előbbre jutni ez
>>>> ügyben.
>>>> Nem tartom valószínűnek, hogy a T-mobile nem akarna új ügyfelet. Nagyon
>>>> gyanúsnak tartom, hogy fennáll a röghöz kötés esete. Egyszerűen nem tudok
>>>> tőlük megszabadulni. A különbözeti számlát persze tudják küldeni, az
>>>> indított hívásokról, miközben elengedték a számot szerintük 1 hónapja.
>>>> Akkor mért van még vonalam a vodánál?
>>>>
>>>> Találkozott valaki ilyen esettel? Véleményeket, ötleteket szívesen várom.
>>>> Bocs, hogy hosszúra nyúltam.
>>>>
>>>>
>>>>
>>



More information about the Elektro-etc mailing list