[elektro-etc] Számhordozás probléma
Vajk Fekete
vajkhu at gmail.com
Tue Feb 19 12:41:29 CET 2013
a korrektseg nem egy szimmetrikus relacio. abbol hogy Te evekig korrekt
voltal egyaltalan nem kovetkezik hogy ok is korrektek lennenek.
a szamhordozast nem Te kezdemenyezed, hanem az altalad megbizott uj
szolgaltato. nem kell kerd a vodafontol. elvileg be sem kell menj. csak
azert mesz a V-hez, hogy megtudd mik az altala nyilvantartott adataid, mert
amikor megkapja a kerelmet a T-tol, ezek egyezese alapjan donti el, hogy
ugyanaz a szemely az uj tulaj.
Vajk
2013/2/19 Mészáros Zsolt <lista at tigriselektro.hu>
> 2013.02.19. 12:21 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
>
>> nem kell ugy tudore szivni.
>>
>> 1. van mas vodafone bolt is. nemtudom hol elsz, de max el kell menni a
>> szomszed faluba. hatha ott ertelmesebbek.
>>
> Egerben.
> Voltam 2 boltjukban is. Backoffice simán nem tud mit kezdeni vele, náluk
> minden stimmel szerintük. Ha többet akarok tudni menjek a "központba". Ott
> voltam előtte számtalan alkalommal.
>
>> 2. az ugyintezonek soha nem kotunk az orrara semmi olyan informaciot, ami
>> nem kapcsolodik a temahoz! mi a fenenek elmondani hogy otthagyod oket?
>> karorvendesbol?
>>
> Számhordozással jár, hogy otthagyom őket. Nem kárörvendtem, nem szidtam a
> szolgáltatásukat. Kértem a megfelelő papírokat a számhordozáshoz.
>
>> hat akkor meg ok is karorvendenek egy kicsit.
>>
> Én sok éven keresztül eleget tettem a kötelességemnek, nem tartoztam,
> fizettem a számlákat. Nem is keveset.
> Most emberi hangon, szépen elválnék tőlük és nekik is biztosítani kellene
> a számhordozáshoz való jogomat.
>
>> bemesz, kersz
>> egy adatmodositast valami indokkal, es megkered nyomtassa ki az adataidat.
>> 3. utanna ezzel a papirral mesz a T-hez, hogy ezek legyenek az adataid,
>> hogy passzoljon az atkeresnel.
>>
> Legközelebb így lesz, ha ilyenre kerül sor.
>
>>
>> Vajk
>>
>>
>> 2013/2/19 Mészáros Zsolt <lista at tigriselektro.hu>
>>
>> Tisztelt Lista!
>>>
>>> Lassan 2 hónapja húzódik a számhordozásom a Vodafone-tól a T-mobile-hoz.
>>> A helyzet a következő. Január 9-én bementem a Vodafone kirendeltségére és
>>> közöltem velük, hogy számhordozással távozok a T-mobile-hoz. Több mint 5
>>> éve lejárt a hűségnyilatkozatom a Vodafone flottájában, készüléket sem
>>> vettem náluk. Számlámat rendeztem, a számhordozásnak szerintük nem volt
>>> semmi akadálya. Részükről kiadták a számot. Szerintük. Ezt követően
>>> bementem a T-hez és jeleztem feléjük ezt a szándékomat és vettem náluk
>>> egy
>>> csere sim-et, amire átteszik a 70-es számomat. Szerződést megírták,
>>> adatok
>>> teljes mértékben egyeztek a t-től kapott szerződésen és a Vodafone-tól
>>> kapott adategyeztető papíron. Az időablakot megkaptam. Erre a T küldi az
>>> sms-t a Vodás számra még aznap, hogy számhordozási kérelmemet a jelenlegi
>>> szolgáltatóm, a Vodafone elutasította. Felhívom a Vodafone
>>> ügyfélszolgálatát, senki nem tud semmit.
>>> Bemegyek a Vodafone-hoz, ők adategyeztetési problémára hivatkoznak.
>>> (érdekes, hogy náluk a gépben egészen véletlenül elírták a személyim
>>> számát
>>> és nem egyezett azzal a papírral, amin helyesen szerepelt minden adatom
>>> és
>>> ők nyomtatták ki a gépből, mikor megkaptam az adategyeztető lapot...)
>>> Ok, feltételezzük, hogy véletlen hiba volt. Javítottuk. Mehettem megint a
>>> T-mobile-hoz új időablakot kérni. Nem telik el 2 óra onnantól, hogy a T
>>> elindította a kérelmét a Vodafone fele, már küldte is a T, hogy jelenlegi
>>> szolgáltatóm ismeretlen okok miatt elutasította a számhordozási
>>> kérelmemet.
>>> Megyek megint a Vodához, ami sok az sok. Ők nem tudnak segíteni, nem
>>> tudják
>>> mi a baj. Ezt eljátszottuk még 3 alkalommal. Ezután a T-mobile-nál már
>>> sztornózni kellett a sim-et, adtak másikat, az egész folyamatot újra
>>> kellett indítani, Vodafone szerint számot már ők sokadjára elengedték
>>> (közben folyamatosan tudom használni a vodás sim-et, hívásokat tudok
>>> rajta
>>> kezdeményezni). Jön az sms megint... Bemegyek újfent a Vodafone-hoz, nem
>>> tudják mi a baj, nincs ötletük sem. Panaszkönyvbe beírtam... Mondom az
>>> ügyfélszolgálatosnak a pultnál, hogy ha ő nem kompetens a témában hívja
>>> már
>>> ide az iroda vezetőjét, hátha ő az lesz. Nem szól semmit, mintha nem is
>>> hallaná. Nem mondja, hogy NEM, mert azt nem szabad neki de ötször
>>> megkérem,
>>> hogy hívja a főnökét és nem szólal meg. Másnap még egy próba, ugyan ez.
>>> Vezetőbb beosztásba lévővel nem tudok beszélni. Akivel meg telefonos
>>> ügyfélszolgálaton beszéltem (jó sok alkalommal) és személyesen az meg
>>> sötét
>>> mint a ...
>>> Azóta a 2. sim-et sztornózza a T-mobile. Nem tudok előbbre jutni ez
>>> ügyben.
>>> Nem tartom valószínűnek, hogy a T-mobile nem akarna új ügyfelet. Nagyon
>>> gyanúsnak tartom, hogy fennáll a röghöz kötés esete. Egyszerűen nem tudok
>>> tőlük megszabadulni. A különbözeti számlát persze tudják küldeni, az
>>> indított hívásokról, miközben elengedték a számot szerintük 1 hónapja.
>>> Akkor mért van még vonalam a vodánál?
>>>
>>> Találkozott valaki ilyen esettel? Véleményeket, ötleteket szívesen várom.
>>> Bocs, hogy hosszúra nyúltam.
>>>
>>>
>>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list