[elektro-etc] Számhordozás probléma

Mészáros Zsolt lista at tigriselektro.hu
Tue Feb 19 12:29:52 CET 2013


2013.02.19. 12:21 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
> nem kell ugy tudore szivni.
>
> 1. van mas vodafone bolt is. nemtudom hol elsz, de max el kell menni a
> szomszed faluba. hatha ott ertelmesebbek.
Egerben.
Voltam 2 boltjukban is. Backoffice simán nem tud mit kezdeni vele, náluk 
minden stimmel szerintük. Ha többet akarok tudni menjek a "központba". 
Ott voltam előtte számtalan alkalommal.
> 2. az ugyintezonek soha nem kotunk az orrara semmi olyan informaciot, ami
> nem kapcsolodik a temahoz! mi a fenenek elmondani hogy otthagyod oket?
> karorvendesbol?
Számhordozással jár, hogy otthagyom őket. Nem kárörvendtem, nem szidtam 
a szolgáltatásukat. Kértem a megfelelő papírokat a számhordozáshoz.
>   hat akkor meg ok is karorvendenek egy kicsit.
Én sok éven keresztül eleget tettem a kötelességemnek, nem tartoztam, 
fizettem a számlákat. Nem is keveset.
Most emberi hangon, szépen elválnék tőlük és nekik is biztosítani 
kellene a számhordozáshoz való jogomat.
>   bemesz, kersz
> egy adatmodositast valami indokkal, es megkered nyomtassa ki az adataidat.
> 3. utanna ezzel a papirral mesz a T-hez, hogy ezek legyenek az adataid,
> hogy passzoljon az atkeresnel.
Legközelebb így lesz, ha ilyenre kerül sor.
>
> Vajk
>
>
> 2013/2/19 Mészáros Zsolt <lista at tigriselektro.hu>
>
>> Tisztelt Lista!
>>
>> Lassan 2 hónapja húzódik a számhordozásom a Vodafone-tól a T-mobile-hoz.
>> A helyzet a következő. Január 9-én bementem a Vodafone kirendeltségére és
>> közöltem velük, hogy számhordozással távozok a T-mobile-hoz. Több mint 5
>> éve lejárt a hűségnyilatkozatom a Vodafone flottájában, készüléket sem
>> vettem náluk. Számlámat rendeztem, a számhordozásnak szerintük nem volt
>> semmi akadálya. Részükről kiadták a számot. Szerintük. Ezt követően
>> bementem a T-hez és jeleztem feléjük ezt a szándékomat és vettem náluk egy
>> csere sim-et, amire átteszik a 70-es számomat. Szerződést megírták, adatok
>> teljes mértékben egyeztek a t-től kapott szerződésen és a Vodafone-tól
>> kapott adategyeztető papíron. Az időablakot megkaptam. Erre a T küldi az
>> sms-t a Vodás számra még aznap, hogy számhordozási kérelmemet a jelenlegi
>> szolgáltatóm, a Vodafone elutasította. Felhívom a Vodafone
>> ügyfélszolgálatát, senki nem tud semmit.
>> Bemegyek a Vodafone-hoz, ők adategyeztetési problémára hivatkoznak.
>> (érdekes, hogy náluk a gépben egészen véletlenül elírták a személyim számát
>> és nem egyezett azzal a papírral, amin helyesen szerepelt minden adatom és
>> ők nyomtatták ki a gépből, mikor megkaptam az adategyeztető lapot...)
>> Ok, feltételezzük, hogy véletlen hiba volt. Javítottuk. Mehettem megint a
>> T-mobile-hoz új időablakot kérni. Nem telik el 2 óra onnantól, hogy a T
>> elindította a kérelmét a Vodafone fele, már küldte is a T, hogy jelenlegi
>> szolgáltatóm ismeretlen okok miatt elutasította a számhordozási kérelmemet.
>> Megyek megint a Vodához, ami sok az sok. Ők nem tudnak segíteni, nem tudják
>> mi a baj. Ezt eljátszottuk még 3 alkalommal. Ezután a T-mobile-nál már
>> sztornózni kellett a sim-et, adtak másikat, az egész folyamatot újra
>> kellett indítani, Vodafone szerint számot már ők sokadjára elengedték
>> (közben folyamatosan tudom használni a vodás sim-et, hívásokat tudok rajta
>> kezdeményezni). Jön az sms megint... Bemegyek újfent a Vodafone-hoz, nem
>> tudják mi a baj, nincs ötletük sem. Panaszkönyvbe beírtam... Mondom az
>> ügyfélszolgálatosnak a pultnál, hogy ha ő nem kompetens a témában hívja már
>> ide az iroda vezetőjét, hátha ő az lesz. Nem szól semmit, mintha nem is
>> hallaná. Nem mondja, hogy NEM, mert azt nem szabad neki de ötször megkérem,
>> hogy hívja a főnökét és nem szólal meg. Másnap még egy próba, ugyan ez.
>> Vezetőbb beosztásba lévővel nem tudok beszélni. Akivel meg telefonos
>> ügyfélszolgálaton beszéltem (jó sok alkalommal) és személyesen az meg sötét
>> mint a ...
>> Azóta a 2. sim-et sztornózza a T-mobile. Nem tudok előbbre jutni ez ügyben.
>> Nem tartom valószínűnek, hogy a T-mobile nem akarna új ügyfelet. Nagyon
>> gyanúsnak tartom, hogy fennáll a röghöz kötés esete. Egyszerűen nem tudok
>> tőlük megszabadulni. A különbözeti számlát persze tudják küldeni, az
>> indított hívásokról, miközben elengedték a számot szerintük 1 hónapja.
>> Akkor mért van még vonalam a vodánál?
>>
>> Találkozott valaki ilyen esettel? Véleményeket, ötleteket szívesen várom.
>> Bocs, hogy hosszúra nyúltam.
>>
>>



More information about the Elektro-etc mailing list