[elektro-etc] Számhordozás probléma
Vajk Fekete
vajkhu at gmail.com
Tue Feb 19 12:21:48 CET 2013
nem kell ugy tudore szivni.
1. van mas vodafone bolt is. nemtudom hol elsz, de max el kell menni a
szomszed faluba. hatha ott ertelmesebbek.
2. az ugyintezonek soha nem kotunk az orrara semmi olyan informaciot, ami
nem kapcsolodik a temahoz! mi a fenenek elmondani hogy otthagyod oket?
karorvendesbol? hat akkor meg ok is karorvendenek egy kicsit. bemesz, kersz
egy adatmodositast valami indokkal, es megkered nyomtassa ki az adataidat.
3. utanna ezzel a papirral mesz a T-hez, hogy ezek legyenek az adataid,
hogy passzoljon az atkeresnel.
Vajk
2013/2/19 Mészáros Zsolt <lista at tigriselektro.hu>
> Tisztelt Lista!
>
> Lassan 2 hónapja húzódik a számhordozásom a Vodafone-tól a T-mobile-hoz.
> A helyzet a következő. Január 9-én bementem a Vodafone kirendeltségére és
> közöltem velük, hogy számhordozással távozok a T-mobile-hoz. Több mint 5
> éve lejárt a hűségnyilatkozatom a Vodafone flottájában, készüléket sem
> vettem náluk. Számlámat rendeztem, a számhordozásnak szerintük nem volt
> semmi akadálya. Részükről kiadták a számot. Szerintük. Ezt követően
> bementem a T-hez és jeleztem feléjük ezt a szándékomat és vettem náluk egy
> csere sim-et, amire átteszik a 70-es számomat. Szerződést megírták, adatok
> teljes mértékben egyeztek a t-től kapott szerződésen és a Vodafone-tól
> kapott adategyeztető papíron. Az időablakot megkaptam. Erre a T küldi az
> sms-t a Vodás számra még aznap, hogy számhordozási kérelmemet a jelenlegi
> szolgáltatóm, a Vodafone elutasította. Felhívom a Vodafone
> ügyfélszolgálatát, senki nem tud semmit.
> Bemegyek a Vodafone-hoz, ők adategyeztetési problémára hivatkoznak.
> (érdekes, hogy náluk a gépben egészen véletlenül elírták a személyim számát
> és nem egyezett azzal a papírral, amin helyesen szerepelt minden adatom és
> ők nyomtatták ki a gépből, mikor megkaptam az adategyeztető lapot...)
> Ok, feltételezzük, hogy véletlen hiba volt. Javítottuk. Mehettem megint a
> T-mobile-hoz új időablakot kérni. Nem telik el 2 óra onnantól, hogy a T
> elindította a kérelmét a Vodafone fele, már küldte is a T, hogy jelenlegi
> szolgáltatóm ismeretlen okok miatt elutasította a számhordozási kérelmemet.
> Megyek megint a Vodához, ami sok az sok. Ők nem tudnak segíteni, nem tudják
> mi a baj. Ezt eljátszottuk még 3 alkalommal. Ezután a T-mobile-nál már
> sztornózni kellett a sim-et, adtak másikat, az egész folyamatot újra
> kellett indítani, Vodafone szerint számot már ők sokadjára elengedték
> (közben folyamatosan tudom használni a vodás sim-et, hívásokat tudok rajta
> kezdeményezni). Jön az sms megint... Bemegyek újfent a Vodafone-hoz, nem
> tudják mi a baj, nincs ötletük sem. Panaszkönyvbe beírtam... Mondom az
> ügyfélszolgálatosnak a pultnál, hogy ha ő nem kompetens a témában hívja már
> ide az iroda vezetőjét, hátha ő az lesz. Nem szól semmit, mintha nem is
> hallaná. Nem mondja, hogy NEM, mert azt nem szabad neki de ötször megkérem,
> hogy hívja a főnökét és nem szólal meg. Másnap még egy próba, ugyan ez.
> Vezetőbb beosztásba lévővel nem tudok beszélni. Akivel meg telefonos
> ügyfélszolgálaton beszéltem (jó sok alkalommal) és személyesen az meg sötét
> mint a ...
> Azóta a 2. sim-et sztornózza a T-mobile. Nem tudok előbbre jutni ez ügyben.
> Nem tartom valószínűnek, hogy a T-mobile nem akarna új ügyfelet. Nagyon
> gyanúsnak tartom, hogy fennáll a röghöz kötés esete. Egyszerűen nem tudok
> tőlük megszabadulni. A különbözeti számlát persze tudják küldeni, az
> indított hívásokról, miközben elengedték a számot szerintük 1 hónapja.
> Akkor mért van még vonalam a vodánál?
>
> Találkozott valaki ilyen esettel? Véleményeket, ötleteket szívesen várom.
> Bocs, hogy hosszúra nyúltam.
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list