[elektro-etc] Számhordozás probléma
Mészáros Zsolt
lista at tigriselektro.hu
Tue Feb 19 12:14:15 CET 2013
Tisztelt Lista!
Lassan 2 hónapja húzódik a számhordozásom a Vodafone-tól a T-mobile-hoz.
A helyzet a következő. Január 9-én bementem a Vodafone kirendeltségére
és közöltem velük, hogy számhordozással távozok a T-mobile-hoz. Több
mint 5 éve lejárt a hűségnyilatkozatom a Vodafone flottájában,
készüléket sem vettem náluk. Számlámat rendeztem, a számhordozásnak
szerintük nem volt semmi akadálya. Részükről kiadták a számot.
Szerintük. Ezt követően bementem a T-hez és jeleztem feléjük ezt a
szándékomat és vettem náluk egy csere sim-et, amire átteszik a 70-es
számomat. Szerződést megírták, adatok teljes mértékben egyeztek a t-től
kapott szerződésen és a Vodafone-tól kapott adategyeztető papíron. Az
időablakot megkaptam. Erre a T küldi az sms-t a Vodás számra még aznap,
hogy számhordozási kérelmemet a jelenlegi szolgáltatóm, a Vodafone
elutasította. Felhívom a Vodafone ügyfélszolgálatát, senki nem tud semmit.
Bemegyek a Vodafone-hoz, ők adategyeztetési problémára hivatkoznak.
(érdekes, hogy náluk a gépben egészen véletlenül elírták a személyim
számát és nem egyezett azzal a papírral, amin helyesen szerepelt minden
adatom és ők nyomtatták ki a gépből, mikor megkaptam az adategyeztető
lapot...)
Ok, feltételezzük, hogy véletlen hiba volt. Javítottuk. Mehettem megint
a T-mobile-hoz új időablakot kérni. Nem telik el 2 óra onnantól, hogy a
T elindította a kérelmét a Vodafone fele, már küldte is a T, hogy
jelenlegi szolgáltatóm ismeretlen okok miatt elutasította a
számhordozási kérelmemet. Megyek megint a Vodához, ami sok az sok. Ők
nem tudnak segíteni, nem tudják mi a baj. Ezt eljátszottuk még 3
alkalommal. Ezután a T-mobile-nál már sztornózni kellett a sim-et, adtak
másikat, az egész folyamatot újra kellett indítani, Vodafone szerint
számot már ők sokadjára elengedték (közben folyamatosan tudom használni
a vodás sim-et, hívásokat tudok rajta kezdeményezni). Jön az sms
megint... Bemegyek újfent a Vodafone-hoz, nem tudják mi a baj, nincs
ötletük sem. Panaszkönyvbe beírtam... Mondom az ügyfélszolgálatosnak a
pultnál, hogy ha ő nem kompetens a témában hívja már ide az iroda
vezetőjét, hátha ő az lesz. Nem szól semmit, mintha nem is hallaná. Nem
mondja, hogy NEM, mert azt nem szabad neki de ötször megkérem, hogy
hívja a főnökét és nem szólal meg. Másnap még egy próba, ugyan ez.
Vezetőbb beosztásba lévővel nem tudok beszélni. Akivel meg telefonos
ügyfélszolgálaton beszéltem (jó sok alkalommal) és személyesen az meg
sötét mint a ...
Azóta a 2. sim-et sztornózza a T-mobile. Nem tudok előbbre jutni ez ügyben.
Nem tartom valószínűnek, hogy a T-mobile nem akarna új ügyfelet. Nagyon
gyanúsnak tartom, hogy fennáll a röghöz kötés esete. Egyszerűen nem
tudok tőlük megszabadulni. A különbözeti számlát persze tudják küldeni,
az indított hívásokról, miközben elengedték a számot szerintük 1
hónapja. Akkor mért van még vonalam a vodánál?
Találkozott valaki ilyen esettel? Véleményeket, ötleteket szívesen várom.
Bocs, hogy hosszúra nyúltam.
More information about the Elektro-etc
mailing list