[elektro-etc] Számhordozás probléma
Mészáros Zsolt
lista at tigriselektro.hu
Tue Feb 19 13:33:57 CET 2013
2013.02.19. 13:04 keltezéssel, Xorn írta:
> Úgy emlékszem, azt írta, a Vodás rendszerből kinyomtatott adatokkal
> ment a T-hez. Ahol utóbb nem stimmelt a személyi igazolvány száma...
Pontosan.
A voda által adott papír alapján töltöttük a szerződést a T-nél.
Többször ellenőrizve. Egyezett minden.
> :-/
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2013/2/19 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
>> Ha ki van fizetve, es passzolnak az adatok, akkor nem utasithatja el. Ezert
>> kell lakcim, igazolvanyszam es hasonlo egyeztetessel kezdeni. Plane ha regi
>> elofizetes, eselyes hogy mar nem minden ugyanaz mint volt anno a
>> szerzodeskoteskor.
>>
>>
>>
>> Vajk
>>
>> 2013/2/19 Xorn <toth.endre at gmail.com>
>>
>>> De ha a Vode elutasítja, akkor az új szolgáltató nem tud mit csinálni,
>>> ugyebár, tehát a Vodához kell mégis menni.
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> 2013/2/19 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
>>>> a korrektseg nem egy szimmetrikus relacio. abbol hogy Te evekig korrekt
>>>> voltal egyaltalan nem kovetkezik hogy ok is korrektek lennenek.
>>>>
>>>> a szamhordozast nem Te kezdemenyezed, hanem az altalad megbizott uj
>>>> szolgaltato. nem kell kerd a vodafontol. elvileg be sem kell menj. csak
>>>> azert mesz a V-hez, hogy megtudd mik az altala nyilvantartott adataid,
>>> mert
>>>> amikor megkapja a kerelmet a T-tol, ezek egyezese alapjan donti el, hogy
>>>> ugyanaz a szemely az uj tulaj.
>>>>
>>>> Vajk
>>>>
>>>> 2013/2/19 Mészáros Zsolt <lista at tigriselektro.hu>
>>>>
>>>>> 2013.02.19. 12:21 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
>>>>>
>>>>>> nem kell ugy tudore szivni.
>>>>>>
>>>>>> 1. van mas vodafone bolt is. nemtudom hol elsz, de max el kell menni a
>>>>>> szomszed faluba. hatha ott ertelmesebbek.
>>>>>>
>>>>> Egerben.
>>>>> Voltam 2 boltjukban is. Backoffice simán nem tud mit kezdeni vele, náluk
>>>>> minden stimmel szerintük. Ha többet akarok tudni menjek a "központba".
>>> Ott
>>>>> voltam előtte számtalan alkalommal.
>>>>>
>>>>>> 2. az ugyintezonek soha nem kotunk az orrara semmi olyan informaciot,
>>> ami
>>>>>> nem kapcsolodik a temahoz! mi a fenenek elmondani hogy otthagyod oket?
>>>>>> karorvendesbol?
>>>>>>
>>>>> Számhordozással jár, hogy otthagyom őket. Nem kárörvendtem, nem szidtam
>>> a
>>>>> szolgáltatásukat. Kértem a megfelelő papírokat a számhordozáshoz.
>>>>>
>>>>>> hat akkor meg ok is karorvendenek egy kicsit.
>>>>>>
>>>>> Én sok éven keresztül eleget tettem a kötelességemnek, nem tartoztam,
>>>>> fizettem a számlákat. Nem is keveset.
>>>>> Most emberi hangon, szépen elválnék tőlük és nekik is biztosítani
>>> kellene
>>>>> a számhordozáshoz való jogomat.
>>>>>
>>>>>> bemesz, kersz
>>>>>> egy adatmodositast valami indokkal, es megkered nyomtassa ki az
>>> adataidat.
>>>>>> 3. utanna ezzel a papirral mesz a T-hez, hogy ezek legyenek az adataid,
>>>>>> hogy passzoljon az atkeresnel.
>>>>>>
>>>>> Legközelebb így lesz, ha ilyenre kerül sor.
>>>>>
>>>>>> Vajk
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2013/2/19 Mészáros Zsolt <lista at tigriselektro.hu>
>>>>>>
>>>>>> Tisztelt Lista!
>>>>>>> Lassan 2 hónapja húzódik a számhordozásom a Vodafone-tól a
>>> T-mobile-hoz.
>>>>>>> A helyzet a következő. Január 9-én bementem a Vodafone
>>> kirendeltségére és
>>>>>>> közöltem velük, hogy számhordozással távozok a T-mobile-hoz. Több
>>> mint 5
>>>>>>> éve lejárt a hűségnyilatkozatom a Vodafone flottájában, készüléket sem
>>>>>>> vettem náluk. Számlámat rendeztem, a számhordozásnak szerintük nem
>>> volt
>>>>>>> semmi akadálya. Részükről kiadták a számot. Szerintük. Ezt követően
>>>>>>> bementem a T-hez és jeleztem feléjük ezt a szándékomat és vettem náluk
>>>>>>> egy
>>>>>>> csere sim-et, amire átteszik a 70-es számomat. Szerződést megírták,
>>>>>>> adatok
>>>>>>> teljes mértékben egyeztek a t-től kapott szerződésen és a Vodafone-tól
>>>>>>> kapott adategyeztető papíron. Az időablakot megkaptam. Erre a T küldi
>>> az
>>>>>>> sms-t a Vodás számra még aznap, hogy számhordozási kérelmemet a
>>> jelenlegi
>>>>>>> szolgáltatóm, a Vodafone elutasította. Felhívom a Vodafone
>>>>>>> ügyfélszolgálatát, senki nem tud semmit.
>>>>>>> Bemegyek a Vodafone-hoz, ők adategyeztetési problémára hivatkoznak.
>>>>>>> (érdekes, hogy náluk a gépben egészen véletlenül elírták a személyim
>>>>>>> számát
>>>>>>> és nem egyezett azzal a papírral, amin helyesen szerepelt minden
>>> adatom
>>>>>>> és
>>>>>>> ők nyomtatták ki a gépből, mikor megkaptam az adategyeztető lapot...)
>>>>>>> Ok, feltételezzük, hogy véletlen hiba volt. Javítottuk. Mehettem
>>> megint a
>>>>>>> T-mobile-hoz új időablakot kérni. Nem telik el 2 óra onnantól, hogy a
>>> T
>>>>>>> elindította a kérelmét a Vodafone fele, már küldte is a T, hogy
>>> jelenlegi
>>>>>>> szolgáltatóm ismeretlen okok miatt elutasította a számhordozási
>>>>>>> kérelmemet.
>>>>>>> Megyek megint a Vodához, ami sok az sok. Ők nem tudnak segíteni, nem
>>>>>>> tudják
>>>>>>> mi a baj. Ezt eljátszottuk még 3 alkalommal. Ezután a T-mobile-nál már
>>>>>>> sztornózni kellett a sim-et, adtak másikat, az egész folyamatot újra
>>>>>>> kellett indítani, Vodafone szerint számot már ők sokadjára elengedték
>>>>>>> (közben folyamatosan tudom használni a vodás sim-et, hívásokat tudok
>>>>>>> rajta
>>>>>>> kezdeményezni). Jön az sms megint... Bemegyek újfent a Vodafone-hoz,
>>> nem
>>>>>>> tudják mi a baj, nincs ötletük sem. Panaszkönyvbe beírtam... Mondom az
>>>>>>> ügyfélszolgálatosnak a pultnál, hogy ha ő nem kompetens a témában
>>> hívja
>>>>>>> már
>>>>>>> ide az iroda vezetőjét, hátha ő az lesz. Nem szól semmit, mintha nem
>>> is
>>>>>>> hallaná. Nem mondja, hogy NEM, mert azt nem szabad neki de ötször
>>>>>>> megkérem,
>>>>>>> hogy hívja a főnökét és nem szólal meg. Másnap még egy próba, ugyan
>>> ez.
>>>>>>> Vezetőbb beosztásba lévővel nem tudok beszélni. Akivel meg telefonos
>>>>>>> ügyfélszolgálaton beszéltem (jó sok alkalommal) és személyesen az meg
>>>>>>> sötét
>>>>>>> mint a ...
>>>>>>> Azóta a 2. sim-et sztornózza a T-mobile. Nem tudok előbbre jutni ez
>>>>>>> ügyben.
>>>>>>> Nem tartom valószínűnek, hogy a T-mobile nem akarna új ügyfelet.
>>> Nagyon
>>>>>>> gyanúsnak tartom, hogy fennáll a röghöz kötés esete. Egyszerűen nem
>>> tudok
>>>>>>> tőlük megszabadulni. A különbözeti számlát persze tudják küldeni, az
>>>>>>> indított hívásokról, miközben elengedték a számot szerintük 1 hónapja.
>>>>>>> Akkor mért van még vonalam a vodánál?
>>>>>>>
>>>>>>> Találkozott valaki ilyen esettel? Véleményeket, ötleteket szívesen
>>> várom.
>>>>>>> Bocs, hogy hosszúra nyúltam.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>
More information about the Elektro-etc
mailing list