[elektro-etc] Ha már akku...
Karoly Kovacs
koka55 at kabsi.at
Wed Feb 13 12:07:38 CET 2013
0,2A*24h = 4,8Ah naponta, tehat 10 nap alatt 48Ah, ami mar egy kis auto
akkujanak a teljes kapacitasa.
Karoly
-------- Original Message --------
> 200mA nagyon sok. Azt mindenkepp meg kell keresni.
> Tipikusan leszivja es megoli az akkut.
> A toltes a fesszabalyzo miatt lassu a vegen , igy mindig 70-80% ra rangatja
> , fogyasztja a ciklusszamot es hamar kivegzi.
>
> Bye
> Dexter
> 2013.02.13. 7:12, "Móczik Gábor" <pm_levlista at progzmaster.hu> ezt írta:
>
>> Hali!
>>
>> Az autómba nemrég vettem a második akkut.
>> Az előző egy Exide Excell volt, elég jó volt, de két hónap után kb.
>> 7-8Ah-ra csökkent a kapacitása. Ezzel kihúztam pár évet, azonban kb. 1-2
>> hónapja vennem kellett egy újat. Vettem egy Varta akármit, ami a kúton
>> volt, mert sürgősen kellett.
>>
>> Érezhető hogy teljesen feltöltve is jóval kisebb az indítóárama mint az
>> exide-nak, hideg (-10 fok) autót nyögvenyelősen indítja, de amúgy pöccre
>> indul a cucc.
>>
>> Múltkor 15 perc tompított meg 1-1.5 óra helyzetjelző után már nem indult a
>> rendszer. Akkor feltöltöttem. Aztán valamelyik reggel megint nem indult a
>> rendszer...
>>
>> Amikor megmérem, akkor mindig 100-200mA körül van a fogyasztás kikapcsolt
>> állapotban, járó motornál meg 14.5-14.6V körül a töltés.
>> Ez utóbbi soknak tűnik, bár stabil, és nem látni hogy sav/víz folyt volna
>> ki miatta az akkuból.
>> Minden nap járok az autóval, maximum hétvégén áll 24 órán át, de még akkor
>> is 1.6A körüli fogyasztás kellene folyamatosan, hogy 40Ah elfogyjon az
>> 50-ből. Szerintem ez az aksi is már csak 8-10Ah-ás.
>>
>> Szerintetek életszerű, hogy a mindkét akku selejt, vagy az a töltőfesz
>> képes kinyírni az aksit ennyire rövid idő alatt?
>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list