[elektro-etc] Tuneti kezeles?

Zsolt zsoltlevlistalaptop at gmail.com
Sat Aug 24 08:34:38 CEST 2013


Szervizünkbe szinte csak saját tulajdonú autókkal rendelkező flottákat
szolgálunk ki. Nagyobb darabonként 300-400 autós cégeket, többet a garancia
idő alatt is 0km-től. Szóval van pénzük a javításra, és több közöttük elég
okos ahhoz, hogy hozzánk hozza, ne pedig márkaszervizbe vigye a még
garanciális autókat. Ezért ránk nem vonatkozik amit írtál, hogy főleg
lepusztult autókat szerelünk. Persze néhány magán ügyfelünk is van, mert nem
küldünk el senkit. Szoktam olvasni, hogy mennyire rossz a véleményetek a
szervizekről. Hát itt legalább nem nyúljuk le az ügyfeleket. Lehet, hogy nem
találunk meg minden hibát elsőre, vagy azonnal, de az biztos, hogy korrektek
vagyunk. Egyébként nem lennék a cég igazgatója. És, hogy ne mondjátok, hogy
csak haza beszélek: be van kamerázva a szerviz területe, és az ügyfelek
igény esetén otthonról nézhetik a tudtunk nélkül a javítás folyamatát
real-time, és az ügyféltér egy üveggel van csak elválasztva a műhely
területtől. Sőt ha akar valaki akkor ott állhat a javítás alatt a gépkocsi
mellett. Sőt hozhat alkatrészt olajat, bár ennek nem örülök, ezért ilyen
esetben leülök megbeszélni az ügyféllel, hogy inkább nálunk vegye a cuccot,
mert én a mennyiség miatt olcsóbban kapom a cuccokat, mint ő, ezért mondja
meg mennyiért szerezte be a hozott alkatrészeit, és én is ennyiért fogom
neki adni. Reménykedem benne, hogy nem vág át (amire előbb utóbb úgyis
rájövök egyébként), és nem él vissza a lehetőséggel. Mert, ha igen, akkor
tönkre fogunk menni, és elveszít egy jó szerviz lehetőséget. Persze tudom,
hogy még a listás társak között is van olyan sajnos, aki visszaélt a sample
rendelési lehetőségekkel az elektronika területén, aminek ugye meg is lett a
Magyarországra (ránk) nézve negatív következménye.

Zsolt

> -----Original Message-----
> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu]
> On Behalf Of Karoly Kovacs
> Sent: Friday, August 23, 2013 6:08 PM
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro-etc] Tuneti kezeles?
> 
> Ja, meg valami: kar, hogy Zsolt, akinek ezek szerint a mi felig-meddig
> laikus hozzaszolasainknal komolyabb tapasznyalata is van, ritkan szol
> hozza, mert azt hiszem, jobban jarnank, ha az 1-2-3-5-10 (magan)autos
> tapasztalataink helyett olyan ember mondana velemenyt mint o", aki
> valoban "latott" mar "nehany" autot. :))) Bar, ha jobban belegondolok,
> meg Zsolt tapasztalata sem igazan 100%-os kompetenciaju, hisz amint mar
> regebben is irtam, tobb forrasbol megerositve, Mo-on az a tapasztalat,
> hogy a nepek NEM szervizeltetnek, hanem csak akkor mennek a muhelybe, ha
> mar nagy gaz van... En tovabbra is allitom, hogy keves rosszul sikerult
> autotipus van (igazandibol minden gyarnak vannak rosszabb kiadasai, meg
> a premium-gyartoknak is), hanem az a problema, hogy az emberek nem
> torodnek az autoval (foleg Mo-on). Szerintem ha egy auto megkapja az
> uzemeltetesehez minimalisan szukseges felteteleket, akkor - eltekintve
> nehany anyaghibatol - nem nagyon tortenhet vilagrengeto gubanc. Bar ez
> utobbi kijelentesemet megcafolni latszanak a <5 eves konstrukciok
> (nehany pozitiv peldatol eltekintve).
> Azt hiszem, azt is megallapitottuk mar itt a listan is, hogy gyartotol
> fuggetlenul, kb. a 2000-es evjarat koruli (kb. -6/+2ev toleranciaval)
> autok azok, amelyek meg JOL hasznalhatoak, az ujabbaknal gyartotol
> fuggetlenul mar eleg gaz van - meglatjuk, mi lesz a Teslabol,
> remenykedjunk!
> 
> Karoly
> 
> -------- Original Message --------
> 
> > jo , de en csak egy hulye vagyok aki belepofazik de semmit nem tud az
> > egr mukodeserol , a futomurol es altalaban az autovezetes
> > ergonomiajarol , a szervizek ahova jarok a reverse corporate identity
> > mintapeldai , ha megsem akkor maximum vallakozgatnak . Arnold
> > fanatikus es amit akar az nem optimalis , gazdasagos - most viszon
> > olyan szolalt meg aki nem csak marketing szinten ismeri az autokat
> > hanem tobb tizmillio km uzemeltetesi tapasztalata van a szervizbe juto
> > autokrol . (tehat pl nem hiszi el hogy azert kell megszuntetni a
> > feszitopatront mert hibalehetoseg , hanem joideje egyre olcsobb
> > szarokat gyartanak - amit masok is megerositenek , de nyilvan ez csak
> > az empirikus adatok szorasa , nem lehet pillangoszelepet gyartani ami
> > nem esik bele a motorba , mert a pillangoszelep mint olyan teljesen
> > ismeretlen uj technika , senki nem tudja milyen erok ebrednek benne ,
> mibol erdemes osszetaknyolni ha nem akarod hogy leessen .
> >
> > egyebkent ez a koromlerakodas nekem meg mindig nagyon fura a
> > szivorendszerben . egy kis forro goz ami nagy kuzdelmek nelkul
> > eloallithato
> > - talan megoldana .
> >
> > bye
> > dexter
> >
> >
> >
> > 2013. augusztus 23. 16:19 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:
> >
> >> Mintha csak a reciklalasra taknyolnak ossze a mai autokat.
> >>>
> >>
> >> Szerintem itt a listan kb. 2 eve (vagy tobb) errol szonokolunk, nem?
> >> :)))
> >>
> >> Karoly
> >>
> >>
> >



More information about the Elektro-etc mailing list