[elektro-etc] Tuneti kezeles?
Karoly Kovacs
koka55 at kabsi.at
Fri Aug 23 18:07:36 CEST 2013
Ja, meg valami: kar, hogy Zsolt, akinek ezek szerint a mi felig-meddig
laikus hozzaszolasainknal komolyabb tapasznyalata is van, ritkan szol
hozza, mert azt hiszem, jobban jarnank, ha az 1-2-3-5-10 (magan)autos
tapasztalataink helyett olyan ember mondana velemenyt mint o", aki
valoban "latott" mar "nehany" autot. :)))
Bar, ha jobban belegondolok, meg Zsolt tapasztalata sem igazan 100%-os
kompetenciaju, hisz amint mar regebben is irtam, tobb forrasbol
megerositve, Mo-on az a tapasztalat, hogy a nepek NEM szervizeltetnek,
hanem csak akkor mennek a muhelybe, ha mar nagy gaz van... En tovabbra
is allitom, hogy keves rosszul sikerult autotipus van (igazandibol
minden gyarnak vannak rosszabb kiadasai, meg a premium-gyartoknak is),
hanem az a problema, hogy az emberek nem torodnek az autoval (foleg
Mo-on). Szerintem ha egy auto megkapja az uzemeltetesehez minimalisan
szukseges felteteleket, akkor - eltekintve nehany anyaghibatol - nem
nagyon tortenhet vilagrengeto gubanc. Bar ez utobbi kijelentesemet
megcafolni latszanak a <5 eves konstrukciok (nehany pozitiv peldatol
eltekintve).
Azt hiszem, azt is megallapitottuk mar itt a listan is, hogy gyartotol
fuggetlenul, kb. a 2000-es evjarat koruli (kb. -6/+2ev toleranciaval)
autok azok, amelyek meg JOL hasznalhatoak, az ujabbaknal gyartotol
fuggetlenul mar eleg gaz van - meglatjuk, mi lesz a Teslabol, remenykedjunk!
Karoly
-------- Original Message --------
> jo , de en csak egy hulye vagyok aki belepofazik de semmit nem tud az egr
> mukodeserol , a futomurol es altalaban az autovezetes ergonomiajarol , a
> szervizek ahova jarok a reverse corporate identity mintapeldai , ha megsem
> akkor maximum vallakozgatnak . Arnold fanatikus es amit akar az nem
> optimalis , gazdasagos - most viszon olyan szolalt meg aki nem csak
> marketing szinten ismeri az autokat hanem tobb tizmillio km uzemeltetesi
> tapasztalata van a szervizbe juto autokrol . (tehat pl nem hiszi el hogy
> azert kell megszuntetni a feszitopatront mert hibalehetoseg , hanem joideje
> egyre olcsobb szarokat gyartanak - amit masok is megerositenek , de nyilvan
> ez csak az empirikus adatok szorasa , nem lehet pillangoszelepet gyartani
> ami nem esik bele a motorba , mert a pillangoszelep mint olyan teljesen
> ismeretlen uj technika , senki nem tudja milyen erok ebrednek benne , mibol
> erdemes osszetaknyolni ha nem akarod hogy leessen .
>
> egyebkent ez a koromlerakodas nekem meg mindig nagyon fura a
> szivorendszerben . egy kis forro goz ami nagy kuzdelmek nelkul eloallithato
> - talan megoldana .
>
> bye
> dexter
>
>
>
> 2013. augusztus 23. 16:19 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:
>
>> Mintha csak a reciklalasra taknyolnak ossze a mai autokat.
>>>
>>
>> Szerintem itt a listan kb. 2 eve (vagy tobb) errol szonokolunk, nem? :)))
>>
>> Karoly
>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list