[elektro-etc] Tuneti kezeles?

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
Sat Aug 24 08:39:58 CEST 2013


Szerencsere en is egy kivalo szervizbe jarok mar 13 eve (mindig 
ugyanoda), mar fel szavakbol is ertjuk egymast az ott dolgozokkal es a 
vezetovel is. :)))
Innen, Ausztriabol, >200km-t autozva is sok-sok osztrak jar oda 
hozzajuk, Mo-ra.

Karoly

-------- Original Message --------

> Szervizünkbe szinte csak saját tulajdonú autókkal rendelkező flottákat
> szolgálunk ki. Nagyobb darabonként 300-400 autós cégeket, többet a garancia
> idő alatt is 0km-től. Szóval van pénzük a javításra, és több közöttük elég
> okos ahhoz, hogy hozzánk hozza, ne pedig márkaszervizbe vigye a még
> garanciális autókat. Ezért ránk nem vonatkozik amit írtál, hogy főleg
> lepusztult autókat szerelünk. Persze néhány magán ügyfelünk is van, mert nem
> küldünk el senkit. Szoktam olvasni, hogy mennyire rossz a véleményetek a
> szervizekről. Hát itt legalább nem nyúljuk le az ügyfeleket. Lehet, hogy nem
> találunk meg minden hibát elsőre, vagy azonnal, de az biztos, hogy korrektek
> vagyunk. Egyébként nem lennék a cég igazgatója. És, hogy ne mondjátok, hogy
> csak haza beszélek: be van kamerázva a szerviz területe, és az ügyfelek
> igény esetén otthonról nézhetik a tudtunk nélkül a javítás folyamatát
> real-time, és az ügyféltér egy üveggel van csak elválasztva a műhely
> területtől. Sőt ha akar valaki akkor ott állhat a javítás alatt a gépkocsi
> mellett. Sőt hozhat alkatrészt olajat, bár ennek nem örülök, ezért ilyen
> esetben leülök megbeszélni az ügyféllel, hogy inkább nálunk vegye a cuccot,
> mert én a mennyiség miatt olcsóbban kapom a cuccokat, mint ő, ezért mondja
> meg mennyiért szerezte be a hozott alkatrészeit, és én is ennyiért fogom
> neki adni. Reménykedem benne, hogy nem vág át (amire előbb utóbb úgyis
> rájövök egyébként), és nem él vissza a lehetőséggel. Mert, ha igen, akkor
> tönkre fogunk menni, és elveszít egy jó szerviz lehetőséget. Persze tudom,
> hogy még a listás társak között is van olyan sajnos, aki visszaélt a sample
> rendelési lehetőségekkel az elektronika területén, aminek ugye meg is lett a
> Magyarországra (ránk) nézve negatív következménye.
>
> Zsolt
>
>> -----Original Message-----
>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu]
>> On Behalf Of Karoly Kovacs
>> Sent: Friday, August 23, 2013 6:08 PM
>> To: elektro-etc at tesla.hu
>> Subject: Re: [elektro-etc] Tuneti kezeles?
>>
>> Ja, meg valami: kar, hogy Zsolt, akinek ezek szerint a mi felig-meddig
>> laikus hozzaszolasainknal komolyabb tapasznyalata is van, ritkan szol
>> hozza, mert azt hiszem, jobban jarnank, ha az 1-2-3-5-10 (magan)autos
>> tapasztalataink helyett olyan ember mondana velemenyt mint o", aki
>> valoban "latott" mar "nehany" autot. :))) Bar, ha jobban belegondolok,
>> meg Zsolt tapasztalata sem igazan 100%-os kompetenciaju, hisz amint mar
>> regebben is irtam, tobb forrasbol megerositve, Mo-on az a tapasztalat,
>> hogy a nepek NEM szervizeltetnek, hanem csak akkor mennek a muhelybe, ha
>> mar nagy gaz van... En tovabbra is allitom, hogy keves rosszul sikerult
>> autotipus van (igazandibol minden gyarnak vannak rosszabb kiadasai, meg
>> a premium-gyartoknak is), hanem az a problema, hogy az emberek nem
>> torodnek az autoval (foleg Mo-on). Szerintem ha egy auto megkapja az
>> uzemeltetesehez minimalisan szukseges felteteleket, akkor - eltekintve
>> nehany anyaghibatol - nem nagyon tortenhet vilagrengeto gubanc. Bar ez
>> utobbi kijelentesemet megcafolni latszanak a <5 eves konstrukciok
>> (nehany pozitiv peldatol eltekintve).
>> Azt hiszem, azt is megallapitottuk mar itt a listan is, hogy gyartotol
>> fuggetlenul, kb. a 2000-es evjarat koruli (kb. -6/+2ev toleranciaval)
>> autok azok, amelyek meg JOL hasznalhatoak, az ujabbaknal gyartotol
>> fuggetlenul mar eleg gaz van - meglatjuk, mi lesz a Teslabol,
>> remenykedjunk!
>>
>> Karoly
>>
>> -------- Original Message --------
>>
>>> jo , de en csak egy hulye vagyok aki belepofazik de semmit nem tud az
>>> egr mukodeserol , a futomurol es altalaban az autovezetes
>>> ergonomiajarol , a szervizek ahova jarok a reverse corporate identity
>>> mintapeldai , ha megsem akkor maximum vallakozgatnak . Arnold
>>> fanatikus es amit akar az nem optimalis , gazdasagos - most viszon
>>> olyan szolalt meg aki nem csak marketing szinten ismeri az autokat
>>> hanem tobb tizmillio km uzemeltetesi tapasztalata van a szervizbe juto
>>> autokrol . (tehat pl nem hiszi el hogy azert kell megszuntetni a
>>> feszitopatront mert hibalehetoseg , hanem joideje egyre olcsobb
>>> szarokat gyartanak - amit masok is megerositenek , de nyilvan ez csak
>>> az empirikus adatok szorasa , nem lehet pillangoszelepet gyartani ami
>>> nem esik bele a motorba , mert a pillangoszelep mint olyan teljesen
>>> ismeretlen uj technika , senki nem tudja milyen erok ebrednek benne ,
>> mibol erdemes osszetaknyolni ha nem akarod hogy leessen .
>>>
>>> egyebkent ez a koromlerakodas nekem meg mindig nagyon fura a
>>> szivorendszerben . egy kis forro goz ami nagy kuzdelmek nelkul
>>> eloallithato
>>> - talan megoldana .
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>>
>>> 2013. augusztus 23. 16:19 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:
>>>
>>>> Mintha csak a reciklalasra taknyolnak ossze a mai autokat.
>>>>>
>>>>
>>>> Szerintem itt a listan kb. 2 eve (vagy tobb) errol szonokolunk, nem?
>>>> :)))
>>>>
>>>> Karoly
>>>>
>>>>
>>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list