[elektro-etc] alakul

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Aug 11 19:14:19 CEST 2013


Es ezzel eloallitasz egy olyan generaciot aki mar egy villaskulcsot sem tud
megfogni.
Onnan lehet fejlodni hogy csinalsz valamit. Ha egy mai autot alatolsz
barkinek , abba erdemben nem fog tudni belenyulni a can busz es a tobbi
hulyeseg miatt. Megertem hogy miert csinalnak hajmereszto hulyesegeket a
yamahakon , peugeot-on stb - kihaltak azok a mernokok akik meg szereltek
is- es az iso minositett lancban nincs mogottuk senki aki ra utatna hogy a
hutot a hutoracs moge tenni nem atavizmus hanem jozan esz, vagy pl ne
tervezz tiz fedelet valamire amit legmentesen akarsz lezarni. Hogyan kell
elhelyezd az olajszuroket ha azt akarod hogy valaha kicsereljek oket, hogy
kell egy smart motorteret berendezni stb.
Azzal hogy hulyekre mereteztek az europai jarmupiacot , at is vettek a
hulyek .

Bye
Dexter
On 11 Aug 2013 18:44, "Arnold Fuzesi" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com> wrote:

> Te vagy a "statisztikai hiba".. elmolyolsz vele, meg tudsz oldani ha kell
> egy masodfoku egyenletet, stb.
>
> A mezei user aki turbo matricat ragaszt a kocsira, kek ledet, mozgo kupos
> kerekcsavarral tesz fel olyan felnit amit mar azzal sem illene, dpf-et,
> egr-t, katalizatort herelget a kocsibol, turbonyomast tekerget, alacsony
> vizhofokot bekamuzo powerboxot installalgat (30e-ert egy ellenallas kb,
> szen dobozban:) -  h jobban menjen... Azokat kellene elremiszteni ettol.
> Akar azon az aron is, h levetetik a kocsimrol a nyomtavszelesitot, ami
> esetemben nyomtavhelyrerako celzattal van pedig ott.
>
> Arnold
> Sent from my iPhone
>
> On 2013.08.11., at 17:59, charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:
>
> > 2013. augusztus 11. 17:09 Arnold Fuzesi írta, <
> arnold.fuzesi.lista at gmail.com
> >> :
> >
> >> Azert a hazibarkacsnal jobban.
> >> Profi muhelyeket meg nem tudja megfizetni az atlag.
> >>
> >> Marad a sufnituning,olykor nemi eletveszellyel.
> >>
> >> Pl ultetorugo. Senkit nem zavar, hogy total elmegy tole a
> futomugeometria.
> >> :) Egy jo autobol igy lehet gyorsan 1 kategoriaval rosszabb futomuvu
> >> egyedul versenypalyara jo autot csinalni, aminek a fektavja 20%-kal
> >> legalabb rosszabb pl.
> >>
> >> Pl: 10mm ET szammal kisebb felni van az Alfa-n. (Masik Alfa-rol valo,
> >> osztokor stb stimmel) Oke, nyomtavszelesito. (Novitec, mubizonylattal,
> mert
> >> egy ur vagyok :)
> >>
> >> De 10mm-es nem megy fel mech okok miatt (terhelesmentesito 13mm az
> agyon)
> >> kerekagyat kene hozza buzizni.
> >> 15mm kerult fel. Azota vakarom a fejem mit kellene csinalni a futomuvel,
> >> mert az az 5mm eleg hozza, hogy rosszabb legyen. :-/ Pedig elvileg jobb
> >> kell legyen. Sztem a nagyobb erokar miatt alaphelyzetben jobban leul a
> >> kocsi, es elmegy a kerekdoles. Ami nem allithato gyarilag. Most vagy
> >> hosszabb rugo kell, vagy a dolesen kell varialni.
> >>
> >> -
> >>
> >> Az az 1-2 ember aki tud jot csinalni otthon... statisztikai hiba. Azert
> a
> >> tobbit kar hagyni veszelyeztetni.
> >
> >
> > lehet , nagyon lehet hogy egy egeszen arnyalatnyit egyet tudok erteni
> veled
> > .
> > de talan megsem .
> > ha akarnek csinalni egy kis hotrodot mondjuk a snake motors , vagy a
> japan
> > kis hazi cegek mintajara , vagy egyszeruen a zh trike-ot akarnam kicsit
> > atalakitani a sulypont athelyezesevel , modositani a csillapitasat ,
> akkor
> > hogyan kene nekiallni ?
> > csinalnek egyet , aztan kaizenolnam evrol evre , finoman fejlesztve es
> > finomitva , vagy elvegzek egy akademiat , aztan kiszamolom hogy hogy
> kell ,
> > megcsinalom es ontelten azt allitom hogy ennel nem lehet jobb , vagy
> > csinalok egy elfogadhato verziot - es megnezem hogy mi tortenik ha
> elorebb
> > , hatrebb tolom a sulypontot husz-husz centivel , ha csokkentem a
> > csillapitast hatul , kicsit felkemenyitem elol , finomitom a
> > futomubeallitasokat ?
> > hogy csinalja mondjuk az alfa ?
> > kiserleteznek olyan szent orultekkel akik erzik hogy mit muvel alattuk az
> > auto vagy elovesznek egy tablazatot amit mar otven eve osszetakoltak a
> VAG
> > konszern okosai es ezzel kotnek egy kompromisszumot ami jo lesz a
> > dolomitokra , de csapnivalo budapestre , jo romaba , milanoba es
> szethullik
> > romaniaban ?
> > ennek a kompromisszumnak a Te igenyeidhez szabasa teljesen tilos -
> holott a
> > legtobb amit valtoztatni akarsz lenyegesen kisebb a gyari es a kezhez
> > szabott alfa kozott mint a ket alfa es barmelyik suzuki , citroen , jeep
> es
> > egyeb b kategoriaval vezetheto auto kozott .
> > akkor miert lenne jo ha tilos lenne ?
> > az atallitott auto ugyanugy megfelel a B kategorias jogositvannyal
> > vezetheto autok kozott idegenkent beleulve mint barmelyik masik , ha
> tudja
> > a minimalisan szukseges  fekhatast es az alapveto vezethetosegi
> > felteteleknek megfelel .
> >
> > bye
> > dexter
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list