[elektro-etc] alakul

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Aug 11 19:17:16 CEST 2013


http://bikerscafeblog.com/motoped-motorised-downhill-mountain-bike/
nalunk nem is kene vizsgaztatni , mert 50ccm alatti (elvben , ez a blokk
50-200ccm-ig lehet vatlozatlan meretekben) . jatszunk vele ? :)

bye
dexter



2013. augusztus 11. 19:14 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:

> Es ezzel eloallitasz egy olyan generaciot aki mar egy villaskulcsot sem
> tud megfogni.
> Onnan lehet fejlodni hogy csinalsz valamit. Ha egy mai autot alatolsz
> barkinek , abba erdemben nem fog tudni belenyulni a can busz es a tobbi
> hulyeseg miatt. Megertem hogy miert csinalnak hajmereszto hulyesegeket a
> yamahakon , peugeot-on stb - kihaltak azok a mernokok akik meg szereltek
> is- es az iso minositett lancban nincs mogottuk senki aki ra utatna hogy a
> hutot a hutoracs moge tenni nem atavizmus hanem jozan esz, vagy pl ne
> tervezz tiz fedelet valamire amit legmentesen akarsz lezarni. Hogyan kell
> elhelyezd az olajszuroket ha azt akarod hogy valaha kicsereljek oket, hogy
> kell egy smart motorteret berendezni stb.
> Azzal hogy hulyekre mereteztek az europai jarmupiacot , at is vettek a
> hulyek .
>
> Bye
> Dexter
> On 11 Aug 2013 18:44, "Arnold Fuzesi" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
> wrote:
>
>> Te vagy a "statisztikai hiba".. elmolyolsz vele, meg tudsz oldani ha kell
>> egy masodfoku egyenletet, stb.
>>
>> A mezei user aki turbo matricat ragaszt a kocsira, kek ledet, mozgo kupos
>> kerekcsavarral tesz fel olyan felnit amit mar azzal sem illene, dpf-et,
>> egr-t, katalizatort herelget a kocsibol, turbonyomast tekerget, alacsony
>> vizhofokot bekamuzo powerboxot installalgat (30e-ert egy ellenallas kb,
>> szen dobozban:) -  h jobban menjen... Azokat kellene elremiszteni ettol.
>> Akar azon az aron is, h levetetik a kocsimrol a nyomtavszelesitot, ami
>> esetemben nyomtavhelyrerako celzattal van pedig ott.
>>
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
>>
>> On 2013.08.11., at 17:59, charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:
>>
>> > 2013. augusztus 11. 17:09 Arnold Fuzesi írta, <
>> arnold.fuzesi.lista at gmail.com
>> >> :
>> >
>> >> Azert a hazibarkacsnal jobban.
>> >> Profi muhelyeket meg nem tudja megfizetni az atlag.
>> >>
>> >> Marad a sufnituning,olykor nemi eletveszellyel.
>> >>
>> >> Pl ultetorugo. Senkit nem zavar, hogy total elmegy tole a
>> futomugeometria.
>> >> :) Egy jo autobol igy lehet gyorsan 1 kategoriaval rosszabb futomuvu
>> >> egyedul versenypalyara jo autot csinalni, aminek a fektavja 20%-kal
>> >> legalabb rosszabb pl.
>> >>
>> >> Pl: 10mm ET szammal kisebb felni van az Alfa-n. (Masik Alfa-rol valo,
>> >> osztokor stb stimmel) Oke, nyomtavszelesito. (Novitec, mubizonylattal,
>> mert
>> >> egy ur vagyok :)
>> >>
>> >> De 10mm-es nem megy fel mech okok miatt (terhelesmentesito 13mm az
>> agyon)
>> >> kerekagyat kene hozza buzizni.
>> >> 15mm kerult fel. Azota vakarom a fejem mit kellene csinalni a
>> futomuvel,
>> >> mert az az 5mm eleg hozza, hogy rosszabb legyen. :-/ Pedig elvileg jobb
>> >> kell legyen. Sztem a nagyobb erokar miatt alaphelyzetben jobban leul a
>> >> kocsi, es elmegy a kerekdoles. Ami nem allithato gyarilag. Most vagy
>> >> hosszabb rugo kell, vagy a dolesen kell varialni.
>> >>
>> >> -
>> >>
>> >> Az az 1-2 ember aki tud jot csinalni otthon... statisztikai hiba.
>> Azert a
>> >> tobbit kar hagyni veszelyeztetni.
>> >
>> >
>> > lehet , nagyon lehet hogy egy egeszen arnyalatnyit egyet tudok erteni
>> veled
>> > .
>> > de talan megsem .
>> > ha akarnek csinalni egy kis hotrodot mondjuk a snake motors , vagy a
>> japan
>> > kis hazi cegek mintajara , vagy egyszeruen a zh trike-ot akarnam kicsit
>> > atalakitani a sulypont athelyezesevel , modositani a csillapitasat ,
>> akkor
>> > hogyan kene nekiallni ?
>> > csinalnek egyet , aztan kaizenolnam evrol evre , finoman fejlesztve es
>> > finomitva , vagy elvegzek egy akademiat , aztan kiszamolom hogy hogy
>> kell ,
>> > megcsinalom es ontelten azt allitom hogy ennel nem lehet jobb , vagy
>> > csinalok egy elfogadhato verziot - es megnezem hogy mi tortenik ha
>> elorebb
>> > , hatrebb tolom a sulypontot husz-husz centivel , ha csokkentem a
>> > csillapitast hatul , kicsit felkemenyitem elol , finomitom a
>> > futomubeallitasokat ?
>> > hogy csinalja mondjuk az alfa ?
>> > kiserleteznek olyan szent orultekkel akik erzik hogy mit muvel alattuk
>> az
>> > auto vagy elovesznek egy tablazatot amit mar otven eve osszetakoltak a
>> VAG
>> > konszern okosai es ezzel kotnek egy kompromisszumot ami jo lesz a
>> > dolomitokra , de csapnivalo budapestre , jo romaba , milanoba es
>> szethullik
>> > romaniaban ?
>> > ennek a kompromisszumnak a Te igenyeidhez szabasa teljesen tilos -
>> holott a
>> > legtobb amit valtoztatni akarsz lenyegesen kisebb a gyari es a kezhez
>> > szabott alfa kozott mint a ket alfa es barmelyik suzuki , citroen ,
>> jeep es
>> > egyeb b kategoriaval vezetheto auto kozott .
>> > akkor miert lenne jo ha tilos lenne ?
>> > az atallitott auto ugyanugy megfelel a B kategorias jogositvannyal
>> > vezetheto autok kozott idegenkent beleulve mint barmelyik masik , ha
>> tudja
>> > a minimalisan szukseges  fekhatast es az alapveto vezethetosegi
>> > felteteleknek megfelel .
>> >
>> > bye
>> > dexter
>>
>>


More information about the Elektro-etc mailing list