[elektro-etc] alakul

Arnold Fuzesi arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sun Aug 11 18:44:13 CEST 2013


Te vagy a "statisztikai hiba".. elmolyolsz vele, meg tudsz oldani ha kell egy masodfoku egyenletet, stb.

A mezei user aki turbo matricat ragaszt a kocsira, kek ledet, mozgo kupos kerekcsavarral tesz fel olyan felnit amit mar azzal sem illene, dpf-et, egr-t, katalizatort herelget a kocsibol, turbonyomast tekerget, alacsony vizhofokot bekamuzo powerboxot installalgat (30e-ert egy ellenallas kb, szen dobozban:) -  h jobban menjen... Azokat kellene elremiszteni ettol.
Akar azon az aron is, h levetetik a kocsimrol a nyomtavszelesitot, ami esetemben nyomtavhelyrerako celzattal van pedig ott.

Arnold
Sent from my iPhone

On 2013.08.11., at 17:59, charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:

> 2013. augusztus 11. 17:09 Arnold Fuzesi írta, <arnold.fuzesi.lista at gmail.com
>> :
> 
>> Azert a hazibarkacsnal jobban.
>> Profi muhelyeket meg nem tudja megfizetni az atlag.
>> 
>> Marad a sufnituning,olykor nemi eletveszellyel.
>> 
>> Pl ultetorugo. Senkit nem zavar, hogy total elmegy tole a futomugeometria.
>> :) Egy jo autobol igy lehet gyorsan 1 kategoriaval rosszabb futomuvu
>> egyedul versenypalyara jo autot csinalni, aminek a fektavja 20%-kal
>> legalabb rosszabb pl.
>> 
>> Pl: 10mm ET szammal kisebb felni van az Alfa-n. (Masik Alfa-rol valo,
>> osztokor stb stimmel) Oke, nyomtavszelesito. (Novitec, mubizonylattal, mert
>> egy ur vagyok :)
>> 
>> De 10mm-es nem megy fel mech okok miatt (terhelesmentesito 13mm az agyon)
>> kerekagyat kene hozza buzizni.
>> 15mm kerult fel. Azota vakarom a fejem mit kellene csinalni a futomuvel,
>> mert az az 5mm eleg hozza, hogy rosszabb legyen. :-/ Pedig elvileg jobb
>> kell legyen. Sztem a nagyobb erokar miatt alaphelyzetben jobban leul a
>> kocsi, es elmegy a kerekdoles. Ami nem allithato gyarilag. Most vagy
>> hosszabb rugo kell, vagy a dolesen kell varialni.
>> 
>> -
>> 
>> Az az 1-2 ember aki tud jot csinalni otthon... statisztikai hiba. Azert a
>> tobbit kar hagyni veszelyeztetni.
> 
> 
> lehet , nagyon lehet hogy egy egeszen arnyalatnyit egyet tudok erteni veled
> .
> de talan megsem .
> ha akarnek csinalni egy kis hotrodot mondjuk a snake motors , vagy a japan
> kis hazi cegek mintajara , vagy egyszeruen a zh trike-ot akarnam kicsit
> atalakitani a sulypont athelyezesevel , modositani a csillapitasat , akkor
> hogyan kene nekiallni ?
> csinalnek egyet , aztan kaizenolnam evrol evre , finoman fejlesztve es
> finomitva , vagy elvegzek egy akademiat , aztan kiszamolom hogy hogy kell ,
> megcsinalom es ontelten azt allitom hogy ennel nem lehet jobb , vagy
> csinalok egy elfogadhato verziot - es megnezem hogy mi tortenik ha elorebb
> , hatrebb tolom a sulypontot husz-husz centivel , ha csokkentem a
> csillapitast hatul , kicsit felkemenyitem elol , finomitom a
> futomubeallitasokat ?
> hogy csinalja mondjuk az alfa ?
> kiserleteznek olyan szent orultekkel akik erzik hogy mit muvel alattuk az
> auto vagy elovesznek egy tablazatot amit mar otven eve osszetakoltak a VAG
> konszern okosai es ezzel kotnek egy kompromisszumot ami jo lesz a
> dolomitokra , de csapnivalo budapestre , jo romaba , milanoba es szethullik
> romaniaban ?
> ennek a kompromisszumnak a Te igenyeidhez szabasa teljesen tilos - holott a
> legtobb amit valtoztatni akarsz lenyegesen kisebb a gyari es a kezhez
> szabott alfa kozott mint a ket alfa es barmelyik suzuki , citroen , jeep es
> egyeb b kategoriaval vezetheto auto kozott .
> akkor miert lenne jo ha tilos lenne ?
> az atallitott auto ugyanugy megfelel a B kategorias jogositvannyal
> vezetheto autok kozott idegenkent beleulve mint barmelyik masik , ha tudja
> a minimalisan szukseges  fekhatast es az alapveto vezethetosegi
> felteteleknek megfelel .
> 
> bye
> dexter



More information about the Elektro-etc mailing list