[elektro-etc] mekkora otlet
Ferenc VALENTA
ferenc.valenta at gmail.com
Thu Aug 8 18:42:30 CEST 2013
charles hoss wrote:
> nem en hoztam fel .
> a tema az volt hogy jobb-e a tapadasa uttartasa . valoszinuleg nem , ha a
> rallyban nem nyert , ahol a tapadas es az uttartas es az utviszonyokhoz
> valo alkalmazkodas a legfontosabb .
En hoztam fel. Ugyanolyan/hasonlo futomu, egyik hidros masik nem,
egyik ugy elpattan autopalyan keresztbordan, hogy utana mas iranyba
megy az auto, a masik meg sem erzi. Ez teny.
>> Urvezetot nem erdeklik ezek a dolgok. Uj autokban nincs
>> fordulatszammero, nem mutatja a viz hofokat, turbonyomast, semmit,
>> meg muszerfal sem mindig van, csak a central display.
>>
>
> es ha leszallsz a buszrol ?
?
> mert egy bezart , hangszigetelt gumiszobaban kovetnek el hulyeseget azok
> akiknek elvileg ki kene nezni az ablakon es vezetni . ehhez az erzekszervi
> elszigetelodeshez csak az hasonlithato amikor a sofor a kezeben levo
> telefonon sms-t , email-t ir .
Nincs szo semmilyen szigetelodesrol, csak kenyelemrol.
Most azt akarod bebizonyitani, hogy amelyik futomu kenyelmes, az
elrejti az uthibakat, es ebbol kovetkezoen eletveszelyes?
Fura hozzaallas...
> es a KRESZ szabalyai elegek? minden esetben megfelelo ? tehat nincs ertelme
> annak hogy erezze ha valami nem stimmel , mert mindig , minden stimmel ?
> mondjuk lazan belegurul egy balos kanyarba egy jobb hatso defekttel es majd
> a futomu megoldja hogy a jobb hatso kerekre terhelo kaszni ne porduljon meg
> , ne essen bele az arokba ?
Mar megint ezek az eletszeru peldak.
De akkor mar tudok en is egyet. Melyik a jobb, ha defekt eseten kitepi
a kezedbol a kormanyt, es gyakorlatilag megallithatatlanul megy az
arokba, vagy ha szinte semmit sem erzel, uralod az autot es biztonsagosan
meg tudsz allni?
>
>
>>
>> charles hoss wrote:
>>
>>> a rallyban nem elonyos ha a pilota nem tud arrol hogy mit muvel a kerek -
>>> pl defektje van .
>>> mert belemegy a bal kanyarba ugy hogy nincs meg a jobb hatso kerek
>>> ugyanugy
>>> mintha mi sem tortent volna . csak mas iven jon ki .
>>> varom hogy mikor lesz rallyban konzolakademian vegzett versenyzo ... neki
>>> jo lenne .
>>>
>>> ez jo amig a hatarokon belul autozol es minden megy a maga utjan . kb
>>> mintha lesotetitened a szelvedot . nem zavar a villogas , nem zavar a
>>> fenyszoro , nem zavar a forgalom . addig jo amig nincs mit latni , amig
>>> nem
>>> kene dontened a latvany alapjan .
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>>
>>> 2013. augusztus 8. 17:31 Szali Sandor írta, <szali.sandor at gmail.com>:
>>>
>>> Ferenc VALENTA wrote:
>>>> Igen, igy van.
>>>>> Igazi aktivat szerintem soha nem rakott a Citroen szeria autoba,
>>>>> felig aktivat is csak egyetlen egy modell bizonyos verziojaba.
>>>>>
>>>>> De ezek is annyival jobbak mint szinte minden rugos, hogy
>>>>> elmondhatatlan.
>>>>>
>>>>> na hat ez az a NEM KICSI kulonbseg, amit minden hidros autos mond, es
>>>> ezek
>>>> egy sima utcai autos tapasztalatai, tehat telleg ordito kulonbsegek, nem
>>>> ezredmasodpercek megerzese egy koridoben, es nem csak a kenyelmet
>>>> fogalmazzak meg, hanem a _sokkal jobb utfekvest_!!!,
>>>> ezert kerdeztem, hogy hogyan lehet az hogy nem hallottam meg botranyrol,
>>>> hogy bar be van tiltva de titokban minden csapat hidros felfuggesztest
>>>> szerel a rallyautoba :)
>>>>
>>>>
>> --
>> Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
>> Automotive Network Design http://www.mentor.com/**products/vnd/<http://www.mentor.com/products/vnd/>
>>
>>
>
--
Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
Automotive Network Design http://www.mentor.com/products/vnd/
More information about the Elektro-etc
mailing list