[elektro-etc] mekkora otlet

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Aug 8 18:24:50 CEST 2013


2013. augusztus 8. 18:01 Ferenc VALENTA írta, <ferenc.valenta at gmail.com>:

>
> Miert mindig a rallyval, versenyzessel jottok?
>


nem en hoztam fel .
a tema az volt hogy jobb-e a tapadasa uttartasa . valoszinuleg nem , ha a
rallyban nem nyert , ahol a tapadas es az uttartas es az utviszonyokhoz
valo alkalmazkodas a legfontosabb .


> Urvezetot nem erdeklik ezek a dolgok. Uj autokban nincs
> fordulatszammero, nem mutatja a viz hofokat, turbonyomast, semmit,
> meg muszerfal sem mindig van, csak a central display.
>

es ha leszallsz a buszrol ?


> A hangszigeteles szinte tokeletes, nem hallani mi tortenik kint.
> Miert baj ez?
>

mert egy bezart , hangszigetelt gumiszobaban kovetnek el hulyeseget azok
akiknek elvileg ki kene nezni az ablakon es vezetni . ehhez az erzekszervi
elszigetelodeshez csak az hasonlithato amikor a sofor a kezeben levo
telefonon sms-t , email-t ir .


> Lehet normalisan is vezetni, kozlekedni, nem csak a fizika, hanem
> a KRESZ szabalyain belul.
>

es a KRESZ szabalyai elegek? minden esetben megfelelo ? tehat nincs ertelme
annak hogy erezze ha valami nem stimmel , mert mindig , minden stimmel ?
mondjuk lazan belegurul egy balos kanyarba egy jobb hatso defekttel es majd
a futomu megoldja hogy a jobb hatso kerekre terhelo kaszni ne porduljon meg
, ne essen bele az arokba ?


>
>
> charles hoss wrote:
>
>> a rallyban nem elonyos ha a pilota nem tud arrol hogy mit muvel a kerek -
>> pl defektje van .
>> mert belemegy a bal kanyarba ugy hogy nincs meg a jobb hatso kerek
>> ugyanugy
>> mintha mi sem tortent volna . csak mas iven jon ki .
>> varom hogy mikor lesz rallyban konzolakademian vegzett versenyzo ... neki
>> jo lenne .
>>
>> ez jo amig a hatarokon belul autozol es minden megy a maga utjan . kb
>> mintha lesotetitened a szelvedot . nem zavar a villogas , nem zavar a
>> fenyszoro , nem zavar a forgalom . addig jo amig nincs mit latni , amig
>> nem
>> kene dontened a latvany alapjan .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>>
>> 2013. augusztus 8. 17:31 Szali Sandor írta, <szali.sandor at gmail.com>:
>>
>>  Ferenc VALENTA wrote:
>>>
>>>  Igen, igy van.
>>>> Igazi aktivat szerintem soha nem rakott a Citroen szeria autoba,
>>>> felig aktivat is csak egyetlen egy modell bizonyos verziojaba.
>>>>
>>>> De ezek is annyival jobbak mint szinte minden rugos, hogy
>>>> elmondhatatlan.
>>>>
>>>>  na hat ez az a NEM KICSI kulonbseg, amit minden hidros autos mond, es
>>> ezek
>>> egy sima utcai autos tapasztalatai, tehat telleg ordito kulonbsegek, nem
>>> ezredmasodpercek megerzese egy koridoben, es nem csak a kenyelmet
>>> fogalmazzak meg, hanem a _sokkal jobb utfekvest_!!!,
>>> ezert kerdeztem, hogy hogyan lehet az hogy nem hallottam meg botranyrol,
>>> hogy bar be van tiltva de titokban minden csapat hidros felfuggesztest
>>> szerel a rallyautoba :)
>>>
>>>
>>
>
> --
> Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
> Automotive Network Design  http://www.mentor.com/**products/vnd/<http://www.mentor.com/products/vnd/>
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list