[elektro-etc] gyorshajtóknak... tanulságos

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Sep 26 14:42:15 CEST 2012


http://www.vezess.hu/vezetunk/telezold_vajon_mi/21761/

2009.-ben mar igy volt.  eleg benan saccoltam a bevezeteset . akkor
most mi legyen a jogsiddal ? :)

bye
dexter


Kovács József <kj at faldeko.hu> írta (2012. szeptember 26. 13:37):
> Nem nagyon hiszem...
>
> (7) Zöld fényjelzésnél sem szabad az útkereszteződésbe behajtani,
> ha azt - forgalmi torlódás miatt - a zöld fényjelzés tartama alatt
> előreláthatólag nem lehet elhagyni.
>
> KJ
>
>
> 2012.09.26. 11:46 keltezéssel, charles hoss írta:
>>
>> Pedig ugy hat eve engedelyeztek , oktato ismeros meselte es mutatta is .
>> Kb
>> akkor volt amikor par szabalyt is atirtak , a sulylimitet megengedett
>> ossztomegrol tomegre irtak at stb.
>> Telizoldnel tuti megvaltozott - begurul a kanyarodo auto a keresztezodes
>> kozepeig es ha ott pirosodik ra , a tobbiek meg kell varjak amig szepen
>> kifordul - miutan elengedte a keresztiranyu forgalmat.
>>
>> Bye
>> Dexter
>> 2012.09.26. 11:40, "Kovács József" <kj at faldeko.hu> ezt írta:
>>
>>> Ilyen nem rémlik a KRESZ-ben...
>>>
>>> KJ
>>>
>>> 2012.09.26. 11:31 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>
>>>> A keresztezodesbe beragadast par eve engedelyeztek ha jol emlekszem
>>>> telizoldnel - talan nemet mintara.
>>>>
>>>> Bye
>>>> Dexter
>>>> 2012.09.26. 9:16, "Xorn" <toth.endre at gmail.com> ezt írta:
>>>>
>>>>   Minimálisan kötelező az lenne, hogy mondjuk kinézzen oldalt, illetve
>>>>>
>>>>> ne csak kinézzen, de lásson is, mielőtt mondjuk sávot vált. Meg hogy
>>>>> ilyenkor kitegye az indexet. Ez mind a kötelező minimum. Ahogyan az is
>>>>> az lenne, hogy a kereszteződésbe behajtás előtt nézze már meg, hogy ki
>>>>> is tud-e menni belőle, ne álljon meg keresztben középen.
>>>>>
>>>>> Soroljam még? Szóval szó nincs arról, amiket te irkálsz. Nem mellesleg
>>>>> a zöld előtt van az az érdekes piros+narancs kombináció, aminek
>>>>> feltűnése a legtöbb esetben azt jelzi, hogy mindjárt zöld lesz a
>>>>> lámpa, viszonylag jól előrejelezhetően. Ilyen körülmények között, ha
>>>>> nem is Kresz minimum követelmény, de mindenesetre furcsa, hogy hogyan
>>>>> lehetséges olyan ember az úton, aki a zöld megjelenése után több
>>>>> másodperccel képes csak elindulni.
>>>>>
>>>>> Best regards,
>>>>> Andy
>>>>>
>>>>> 2012/9/25 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
>>>>>
>>>>>> mit kovetelnek minimumkent? a 100-at a belso savban? hogy ne menjen at
>>>>>> a
>>>>>> piroson? ezt nagytobbseg betartja. csak a szuper reflexu gyorslabuak
>>>>>> elvarnak azt is, hogy 140-el menjen a belsoben, hogy a zold utan 0.1
>>>>>>
>>>>> seccel
>>>>>
>>>>>> kilojon rendes gyorsulassal, hogy a macisajt alatt varva dagadtgazzal
>>
>>
>>>>>> soroljon be az elso minimalisan alkalmas lukba.
>>>>>>
>>>>>> tehat vannak akik nem a minimalisan kotelezot tartjak be, hanem
>>>>>>
>>>>> elmennenek
>>>>>
>>>>>> a meg megengedett hataraig. de ebben zavarjak oket a minimumot eppen
>>>>>> teljesitok.
>>>>>>
>>>>>> Vajk
>>>>>>
>>>>>> 2012/9/25 Xorn <toth.endre at gmail.com>
>>>>>>
>>>>>>   Amit a szabályok minimumként megkövetelnének, ha lenne, aki
>>>>>> betartatná
>>>>>>>
>>>>>>> őket... :-(
>>>>>>>
>>>>>>> Best regards,
>>>>>>> Andy
>>>>>>>
>>>>>>> 2012/9/25 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
>>>>>>>
>>>>>>>> Ez attol fugg, hogy mit tekintesz a mostani szintnek. Azt, ami
>>>>>>>>
>>>>>>> tortenik,
>>>>>
>>>>>
>>>>>> vagy azt ami a szabalyok lehetove tennenek?
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> ugye mint tudjuk, az emberek szuk fele atlag alatti kepessegu...
>>>>>>>>
>>>>>>>> ha egy csomoan mennek a palyan a belsoben 100-al, akkor a mostani
>>>>>>>>
>>>>>>> szint
>>>>>
>>>>>
>>>>>> az,
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>> hogy a palyan a belso sav 100-al megy. az, hogy a szabalyok
>>>>>>>>
>>>>>>> megengedik a
>>>>>
>>>>>
>>>>>> gyorsabbat, az szinte mellekes.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> B-s jogsival max 9 fos jarmuvet lehet vezetni. az autok nagyresze
>>>>>>>>
>>>>>>> megis 5
>>>>>
>>>>>
>>>>>> szemelyes, ezert ma ez az atlagos. ha nekem 2szemelyes jarmuvem van,
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>> alljak
>>>>>>>
>>>>>>>> neki pattogni, hogy a sok kocsog nagyautos miatt nincs eleg parkolo?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Vajk
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2012/9/25 Xorn <toth.endre at gmail.com>
>>>>>>>>
>>>>>>>>   Itten ellentmondás van. A mostani szintet se üti meg a 80%, még 40
>>>>>>>> is
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> csak sok szódával, mégis kinn vannak az úton...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Best regards,
>>>>>>>>> Andy
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 2012/9/25 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> nyilvan mindig van aki nem eri el. csak az a kerdes, hogy mennyi
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>   szazalek.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> muszaj olyan szintet meghuzni, hogy mondjuk 80% kepes legyen
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> kozlekedni,
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>> kulonben csak az eltartok/eltartottak aranyt rontod.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Vajk
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 2012/9/25 potyo <potyo.ada at gmail.com>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>   2012. szeptember 25. 17:13 Vajk Fekete írta, <vajkhu at gmail.com>:
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>   Az a mult. Autosnak sem volt jo lenni abban a vilagban.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Ennyi erovel mondhatnank, hogy en aterek a zebran 5sec alatt,
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>   akinek
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>> nem
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> megy, az ne jarjon gyalog. Olyan kozlekedesi szabalyokat kell
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>   alkotni,
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>> amelyek az atlagnak, az emberek tobbsegenek lehetove teszik az
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> infrastruktura  hasznalatat.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> A fejlodes egyertelmuen erre fele vezet. Nemeto-ban is egyre
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> kevesebb
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>> a
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> no
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> limit autobahn, de pl a mi 130-unk is a gyors orszagok koze
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> tartozik.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>> Pl
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> angliaban mennyi is a megengedett autopalyan? 110 ha jol
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> emlekszem?
>>>>>
>>>>>
>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Azért a másik oldalról megközelítve szerintem az sem megoldás,
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> hogy
>>>>>
>>>>>
>>>>>> egyre
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> alacsonyabb követelményszintet húzunk meg, mert mindig lesz olyan,
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> aki
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>> még
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> annak az elérésére is képtelen lesz...
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>> -----
>>>> A(z)  üzenetben nem található vírus.
>>>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
>>>> Verzió: 2012.0.2221 / Vírus adatbázis: 2441/5292 - Kiadás dátuma:
>>>> 2012.09.25.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>> -----
>> A(z)  üzenetben nem található vírus.
>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
>> Verzió: 2012.0.2221 / Vírus adatbázis: 2441/5292 - Kiadás dátuma:
>> 2012.09.25.
>>
>>
>>
>



More information about the Elektro-etc mailing list