[elektro-etc] gyorshajtóknak... tanulságos

Kovács József kj at faldeko.hu
Wed Sep 26 13:37:50 CEST 2012


Nem nagyon hiszem...

(7) Zöld fényjelzésnél sem szabad az útkereszteződésbe behajtani,
ha azt - forgalmi torlódás miatt - a zöld fényjelzés tartama alatt
előreláthatólag nem lehet elhagyni.

KJ


2012.09.26. 11:46 keltezéssel, charles hoss írta:
> Pedig ugy hat eve engedelyeztek , oktato ismeros meselte es mutatta is . Kb
> akkor volt amikor par szabalyt is atirtak , a sulylimitet megengedett
> ossztomegrol tomegre irtak at stb.
> Telizoldnel tuti megvaltozott - begurul a kanyarodo auto a keresztezodes
> kozepeig es ha ott pirosodik ra , a tobbiek meg kell varjak amig szepen
> kifordul - miutan elengedte a keresztiranyu forgalmat.
>
> Bye
> Dexter
> 2012.09.26. 11:40, "Kovács József" <kj at faldeko.hu> ezt írta:
>
>> Ilyen nem rémlik a KRESZ-ben...
>>
>> KJ
>>
>> 2012.09.26. 11:31 keltezéssel, charles hoss írta:
>>
>>> A keresztezodesbe beragadast par eve engedelyeztek ha jol emlekszem
>>> telizoldnel - talan nemet mintara.
>>>
>>> Bye
>>> Dexter
>>> 2012.09.26. 9:16, "Xorn" <toth.endre at gmail.com> ezt írta:
>>>
>>>   Minimálisan kötelező az lenne, hogy mondjuk kinézzen oldalt, illetve
>>>> ne csak kinézzen, de lásson is, mielőtt mondjuk sávot vált. Meg hogy
>>>> ilyenkor kitegye az indexet. Ez mind a kötelező minimum. Ahogyan az is
>>>> az lenne, hogy a kereszteződésbe behajtás előtt nézze már meg, hogy ki
>>>> is tud-e menni belőle, ne álljon meg keresztben középen.
>>>>
>>>> Soroljam még? Szóval szó nincs arról, amiket te irkálsz. Nem mellesleg
>>>> a zöld előtt van az az érdekes piros+narancs kombináció, aminek
>>>> feltűnése a legtöbb esetben azt jelzi, hogy mindjárt zöld lesz a
>>>> lámpa, viszonylag jól előrejelezhetően. Ilyen körülmények között, ha
>>>> nem is Kresz minimum követelmény, de mindenesetre furcsa, hogy hogyan
>>>> lehetséges olyan ember az úton, aki a zöld megjelenése után több
>>>> másodperccel képes csak elindulni.
>>>>
>>>> Best regards,
>>>> Andy
>>>>
>>>> 2012/9/25 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
>>>>
>>>>> mit kovetelnek minimumkent? a 100-at a belso savban? hogy ne menjen at a
>>>>> piroson? ezt nagytobbseg betartja. csak a szuper reflexu gyorslabuak
>>>>> elvarnak azt is, hogy 140-el menjen a belsoben, hogy a zold utan 0.1
>>>>>
>>>> seccel
>>>>
>>>>> kilojon rendes gyorsulassal, hogy a macisajt alatt varva dagadtgazzal
>
>>>>> soroljon be az elso minimalisan alkalmas lukba.
>>>>>
>>>>> tehat vannak akik nem a minimalisan kotelezot tartjak be, hanem
>>>>>
>>>> elmennenek
>>>>
>>>>> a meg megengedett hataraig. de ebben zavarjak oket a minimumot eppen
>>>>> teljesitok.
>>>>>
>>>>> Vajk
>>>>>
>>>>> 2012/9/25 Xorn <toth.endre at gmail.com>
>>>>>
>>>>>   Amit a szabályok minimumként megkövetelnének, ha lenne, aki betartatná
>>>>>> őket... :-(
>>>>>>
>>>>>> Best regards,
>>>>>> Andy
>>>>>>
>>>>>> 2012/9/25 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
>>>>>>
>>>>>>> Ez attol fugg, hogy mit tekintesz a mostani szintnek. Azt, ami
>>>>>>>
>>>>>> tortenik,
>>>>
>>>>> vagy azt ami a szabalyok lehetove tennenek?
>>>>>>>
>>>>>>> ugye mint tudjuk, az emberek szuk fele atlag alatti kepessegu...
>>>>>>>
>>>>>>> ha egy csomoan mennek a palyan a belsoben 100-al, akkor a mostani
>>>>>>>
>>>>>> szint
>>>>
>>>>> az,
>>>>>>
>>>>>>> hogy a palyan a belso sav 100-al megy. az, hogy a szabalyok
>>>>>>>
>>>>>> megengedik a
>>>>
>>>>> gyorsabbat, az szinte mellekes.
>>>>>>>
>>>>>>> B-s jogsival max 9 fos jarmuvet lehet vezetni. az autok nagyresze
>>>>>>>
>>>>>> megis 5
>>>>
>>>>> szemelyes, ezert ma ez az atlagos. ha nekem 2szemelyes jarmuvem van,
>>>>>>>
>>>>>> alljak
>>>>>>
>>>>>>> neki pattogni, hogy a sok kocsog nagyautos miatt nincs eleg parkolo?
>>>>>>>
>>>>>>> Vajk
>>>>>>>
>>>>>>> 2012/9/25 Xorn <toth.endre at gmail.com>
>>>>>>>
>>>>>>>   Itten ellentmondás van. A mostani szintet se üti meg a 80%, még 40 is
>>>>>>>> csak sok szódával, mégis kinn vannak az úton...
>>>>>>>>
>>>>>>>> Best regards,
>>>>>>>> Andy
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2012/9/25 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
>>>>>>>>
>>>>>>>>> nyilvan mindig van aki nem eri el. csak az a kerdes, hogy mennyi
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>   szazalek.
>>>>>>>>
>>>>>>>>> muszaj olyan szintet meghuzni, hogy mondjuk 80% kepes legyen
>>>>>>>>>
>>>>>>>> kozlekedni,
>>>>>>
>>>>>>> kulonben csak az eltartok/eltartottak aranyt rontod.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Vajk
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 2012/9/25 potyo <potyo.ada at gmail.com>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>   2012. szeptember 25. 17:13 Vajk Fekete írta, <vajkhu at gmail.com>:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>   Az a mult. Autosnak sem volt jo lenni abban a vilagban.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Ennyi erovel mondhatnank, hogy en aterek a zebran 5sec alatt,
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>   akinek
>>>>>>
>>>>>>> nem
>>>>>>>>
>>>>>>>>> megy, az ne jarjon gyalog. Olyan kozlekedesi szabalyokat kell
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>   alkotni,
>>>>>>
>>>>>>> amelyek az atlagnak, az emberek tobbsegenek lehetove teszik az
>>>>>>>>>>> infrastruktura  hasznalatat.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> A fejlodes egyertelmuen erre fele vezet. Nemeto-ban is egyre
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> kevesebb
>>>>>>
>>>>>>> a
>>>>>>>>
>>>>>>>>> no
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> limit autobahn, de pl a mi 130-unk is a gyors orszagok koze
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> tartozik.
>>>>>>
>>>>>>> Pl
>>>>>>>>
>>>>>>>>> angliaban mennyi is a megengedett autopalyan? 110 ha jol
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> emlekszem?
>>>>
>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Azért a másik oldalról megközelítve szerintem az sem megoldás,
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> hogy
>>>>
>>>>> egyre
>>>>>>>>
>>>>>>>>> alacsonyabb követelményszintet húzunk meg, mert mindig lesz olyan,
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> aki
>>>>>>
>>>>>>> még
>>>>>>>>
>>>>>>>>> annak az elérésére is képtelen lesz...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>> -----
>>> A(z)  üzenetben nem található vírus.
>>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
>>> Verzió: 2012.0.2221 / Vírus adatbázis: 2441/5292 - Kiadás dátuma:
>>> 2012.09.25.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>
>
> -----
> A(z)  üzenetben nem található vírus.
> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
> Verzió: 2012.0.2221 / Vírus adatbázis: 2441/5292 - Kiadás dátuma: 2012.09.25.
>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list