[elektro-etc] gyorshajtóknak... tanulságos

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Sep 26 11:46:43 CEST 2012


Pedig ugy hat eve engedelyeztek , oktato ismeros meselte es mutatta is . Kb
akkor volt amikor par szabalyt is atirtak , a sulylimitet megengedett
ossztomegrol tomegre irtak at stb.
Telizoldnel tuti megvaltozott - begurul a kanyarodo auto a keresztezodes
kozepeig es ha ott pirosodik ra , a tobbiek meg kell varjak amig szepen
kifordul - miutan elengedte a keresztiranyu forgalmat.

Bye
Dexter
2012.09.26. 11:40, "Kovács József" <kj at faldeko.hu> ezt írta:

> Ilyen nem rémlik a KRESZ-ben...
>
> KJ
>
> 2012.09.26. 11:31 keltezéssel, charles hoss írta:
>
>> A keresztezodesbe beragadast par eve engedelyeztek ha jol emlekszem
>> telizoldnel - talan nemet mintara.
>>
>> Bye
>> Dexter
>> 2012.09.26. 9:16, "Xorn" <toth.endre at gmail.com> ezt írta:
>>
>>  Minimálisan kötelező az lenne, hogy mondjuk kinézzen oldalt, illetve
>>> ne csak kinézzen, de lásson is, mielőtt mondjuk sávot vált. Meg hogy
>>> ilyenkor kitegye az indexet. Ez mind a kötelező minimum. Ahogyan az is
>>> az lenne, hogy a kereszteződésbe behajtás előtt nézze már meg, hogy ki
>>> is tud-e menni belőle, ne álljon meg keresztben középen.
>>>
>>> Soroljam még? Szóval szó nincs arról, amiket te irkálsz. Nem mellesleg
>>> a zöld előtt van az az érdekes piros+narancs kombináció, aminek
>>> feltűnése a legtöbb esetben azt jelzi, hogy mindjárt zöld lesz a
>>> lámpa, viszonylag jól előrejelezhetően. Ilyen körülmények között, ha
>>> nem is Kresz minimum követelmény, de mindenesetre furcsa, hogy hogyan
>>> lehetséges olyan ember az úton, aki a zöld megjelenése után több
>>> másodperccel képes csak elindulni.
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> 2012/9/25 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
>>>
>>>> mit kovetelnek minimumkent? a 100-at a belso savban? hogy ne menjen at a
>>>> piroson? ezt nagytobbseg betartja. csak a szuper reflexu gyorslabuak
>>>> elvarnak azt is, hogy 140-el menjen a belsoben, hogy a zold utan 0.1
>>>>
>>> seccel
>>>
>>>> kilojon rendes gyorsulassal, hogy a macisajt alatt varva dagadtgazzal
>>>> soroljon be az elso minimalisan alkalmas lukba.
>>>>
>>>> tehat vannak akik nem a minimalisan kotelezot tartjak be, hanem
>>>>
>>> elmennenek
>>>
>>>> a meg megengedett hataraig. de ebben zavarjak oket a minimumot eppen
>>>> teljesitok.
>>>>
>>>> Vajk
>>>>
>>>> 2012/9/25 Xorn <toth.endre at gmail.com>
>>>>
>>>>  Amit a szabályok minimumként megkövetelnének, ha lenne, aki betartatná
>>>>> őket... :-(
>>>>>
>>>>> Best regards,
>>>>> Andy
>>>>>
>>>>> 2012/9/25 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
>>>>>
>>>>>> Ez attol fugg, hogy mit tekintesz a mostani szintnek. Azt, ami
>>>>>>
>>>>> tortenik,
>>>
>>>> vagy azt ami a szabalyok lehetove tennenek?
>>>>>>
>>>>>> ugye mint tudjuk, az emberek szuk fele atlag alatti kepessegu...
>>>>>>
>>>>>> ha egy csomoan mennek a palyan a belsoben 100-al, akkor a mostani
>>>>>>
>>>>> szint
>>>
>>>> az,
>>>>>
>>>>>> hogy a palyan a belso sav 100-al megy. az, hogy a szabalyok
>>>>>>
>>>>> megengedik a
>>>
>>>> gyorsabbat, az szinte mellekes.
>>>>>>
>>>>>> B-s jogsival max 9 fos jarmuvet lehet vezetni. az autok nagyresze
>>>>>>
>>>>> megis 5
>>>
>>>> szemelyes, ezert ma ez az atlagos. ha nekem 2szemelyes jarmuvem van,
>>>>>>
>>>>> alljak
>>>>>
>>>>>> neki pattogni, hogy a sok kocsog nagyautos miatt nincs eleg parkolo?
>>>>>>
>>>>>> Vajk
>>>>>>
>>>>>> 2012/9/25 Xorn <toth.endre at gmail.com>
>>>>>>
>>>>>>  Itten ellentmondás van. A mostani szintet se üti meg a 80%, még 40 is
>>>>>>> csak sok szódával, mégis kinn vannak az úton...
>>>>>>>
>>>>>>> Best regards,
>>>>>>> Andy
>>>>>>>
>>>>>>> 2012/9/25 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
>>>>>>>
>>>>>>>> nyilvan mindig van aki nem eri el. csak az a kerdes, hogy mennyi
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>  szazalek.
>>>>>>>
>>>>>>>> muszaj olyan szintet meghuzni, hogy mondjuk 80% kepes legyen
>>>>>>>>
>>>>>>> kozlekedni,
>>>>>
>>>>>> kulonben csak az eltartok/eltartottak aranyt rontod.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Vajk
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2012/9/25 potyo <potyo.ada at gmail.com>
>>>>>>>>
>>>>>>>>  2012. szeptember 25. 17:13 Vajk Fekete írta, <vajkhu at gmail.com>:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>  Az a mult. Autosnak sem volt jo lenni abban a vilagban.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Ennyi erovel mondhatnank, hogy en aterek a zebran 5sec alatt,
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>  akinek
>>>>>
>>>>>> nem
>>>>>>>
>>>>>>>> megy, az ne jarjon gyalog. Olyan kozlekedesi szabalyokat kell
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>  alkotni,
>>>>>
>>>>>> amelyek az atlagnak, az emberek tobbsegenek lehetove teszik az
>>>>>>>>>> infrastruktura  hasznalatat.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> A fejlodes egyertelmuen erre fele vezet. Nemeto-ban is egyre
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> kevesebb
>>>>>
>>>>>> a
>>>>>>>
>>>>>>>> no
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> limit autobahn, de pl a mi 130-unk is a gyors orszagok koze
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> tartozik.
>>>>>
>>>>>> Pl
>>>>>>>
>>>>>>>> angliaban mennyi is a megengedett autopalyan? 110 ha jol
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> emlekszem?
>>>
>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Azért a másik oldalról megközelítve szerintem az sem megoldás,
>>>>>>>>>
>>>>>>>> hogy
>>>
>>>> egyre
>>>>>>>
>>>>>>>> alacsonyabb követelményszintet húzunk meg, mert mindig lesz olyan,
>>>>>>>>>
>>>>>>>> aki
>>>>>
>>>>>> még
>>>>>>>
>>>>>>>> annak az elérésére is képtelen lesz...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>>
>> -----
>> A(z)  üzenetben nem található vírus.
>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
>> Verzió: 2012.0.2221 / Vírus adatbázis: 2441/5292 - Kiadás dátuma:
>> 2012.09.25.
>>
>>
>>
>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list