[elektro-etc] gyorshajtóknak... tanulságos

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
Wed Sep 26 13:26:14 CEST 2012


es milyen fasza, hogy a szembol jovo mar lassit, mert latja hogy neki
sarga, vagy piros, es minek siessen ha ugyis meg kell allnia, de aki
kozepen var, az nem fordulhat be ele keresztbe, mert nem latja a lampajat,
es ha a szembol jovo lassitas nelkul nekimegy, o lesz a hunyo.

Vajk

2012/9/26 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>

> Pedig ugy hat eve engedelyeztek , oktato ismeros meselte es mutatta is . Kb
> akkor volt amikor par szabalyt is atirtak , a sulylimitet megengedett
> ossztomegrol tomegre irtak at stb.
> Telizoldnel tuti megvaltozott - begurul a kanyarodo auto a keresztezodes
> kozepeig es ha ott pirosodik ra , a tobbiek meg kell varjak amig szepen
> kifordul - miutan elengedte a keresztiranyu forgalmat.
>
> Bye
> Dexter
> 2012.09.26. 11:40, "Kovács József" <kj at faldeko.hu> ezt írta:
>
> > Ilyen nem rémlik a KRESZ-ben...
> >
> > KJ
> >
> > 2012.09.26. 11:31 keltezéssel, charles hoss írta:
> >
> >> A keresztezodesbe beragadast par eve engedelyeztek ha jol emlekszem
> >> telizoldnel - talan nemet mintara.
> >>
> >> Bye
> >> Dexter
> >> 2012.09.26. 9:16, "Xorn" <toth.endre at gmail.com> ezt írta:
> >>
> >>  Minimálisan kötelező az lenne, hogy mondjuk kinézzen oldalt, illetve
> >>> ne csak kinézzen, de lásson is, mielőtt mondjuk sávot vált. Meg hogy
> >>> ilyenkor kitegye az indexet. Ez mind a kötelező minimum. Ahogyan az is
> >>> az lenne, hogy a kereszteződésbe behajtás előtt nézze már meg, hogy ki
> >>> is tud-e menni belőle, ne álljon meg keresztben középen.
> >>>
> >>> Soroljam még? Szóval szó nincs arról, amiket te irkálsz. Nem mellesleg
> >>> a zöld előtt van az az érdekes piros+narancs kombináció, aminek
> >>> feltűnése a legtöbb esetben azt jelzi, hogy mindjárt zöld lesz a
> >>> lámpa, viszonylag jól előrejelezhetően. Ilyen körülmények között, ha
> >>> nem is Kresz minimum követelmény, de mindenesetre furcsa, hogy hogyan
> >>> lehetséges olyan ember az úton, aki a zöld megjelenése után több
> >>> másodperccel képes csak elindulni.
> >>>
> >>> Best regards,
> >>> Andy
> >>>
> >>> 2012/9/25 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
> >>>
> >>>> mit kovetelnek minimumkent? a 100-at a belso savban? hogy ne menjen
> at a
> >>>> piroson? ezt nagytobbseg betartja. csak a szuper reflexu gyorslabuak
> >>>> elvarnak azt is, hogy 140-el menjen a belsoben, hogy a zold utan 0.1
> >>>>
> >>> seccel
> >>>
> >>>> kilojon rendes gyorsulassal, hogy a macisajt alatt varva dagadtgazzal
> >>>> soroljon be az elso minimalisan alkalmas lukba.
> >>>>
> >>>> tehat vannak akik nem a minimalisan kotelezot tartjak be, hanem
> >>>>
> >>> elmennenek
> >>>
> >>>> a meg megengedett hataraig. de ebben zavarjak oket a minimumot eppen
> >>>> teljesitok.
> >>>>
> >>>> Vajk
> >>>>
> >>>> 2012/9/25 Xorn <toth.endre at gmail.com>
> >>>>
> >>>>  Amit a szabályok minimumként megkövetelnének, ha lenne, aki
> betartatná
> >>>>> őket... :-(
> >>>>>
> >>>>> Best regards,
> >>>>> Andy
> >>>>>
> >>>>> 2012/9/25 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
> >>>>>
> >>>>>> Ez attol fugg, hogy mit tekintesz a mostani szintnek. Azt, ami
> >>>>>>
> >>>>> tortenik,
> >>>
> >>>> vagy azt ami a szabalyok lehetove tennenek?
> >>>>>>
> >>>>>> ugye mint tudjuk, az emberek szuk fele atlag alatti kepessegu...
> >>>>>>
> >>>>>> ha egy csomoan mennek a palyan a belsoben 100-al, akkor a mostani
> >>>>>>
> >>>>> szint
> >>>
> >>>> az,
> >>>>>
> >>>>>> hogy a palyan a belso sav 100-al megy. az, hogy a szabalyok
> >>>>>>
> >>>>> megengedik a
> >>>
> >>>> gyorsabbat, az szinte mellekes.
> >>>>>>
> >>>>>> B-s jogsival max 9 fos jarmuvet lehet vezetni. az autok nagyresze
> >>>>>>
> >>>>> megis 5
> >>>
> >>>> szemelyes, ezert ma ez az atlagos. ha nekem 2szemelyes jarmuvem van,
> >>>>>>
> >>>>> alljak
> >>>>>
> >>>>>> neki pattogni, hogy a sok kocsog nagyautos miatt nincs eleg parkolo?
> >>>>>>
> >>>>>> Vajk
> >>>>>>
> >>>>>> 2012/9/25 Xorn <toth.endre at gmail.com>
> >>>>>>
> >>>>>>  Itten ellentmondás van. A mostani szintet se üti meg a 80%, még 40
> is
> >>>>>>> csak sok szódával, mégis kinn vannak az úton...
> >>>>>>>
> >>>>>>> Best regards,
> >>>>>>> Andy
> >>>>>>>
> >>>>>>> 2012/9/25 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
> >>>>>>>
> >>>>>>>> nyilvan mindig van aki nem eri el. csak az a kerdes, hogy mennyi
> >>>>>>>>
> >>>>>>>
> >>  szazalek.
> >>>>>>>
> >>>>>>>> muszaj olyan szintet meghuzni, hogy mondjuk 80% kepes legyen
> >>>>>>>>
> >>>>>>> kozlekedni,
> >>>>>
> >>>>>> kulonben csak az eltartok/eltartottak aranyt rontod.
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Vajk
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> 2012/9/25 potyo <potyo.ada at gmail.com>
> >>>>>>>>
> >>>>>>>>  2012. szeptember 25. 17:13 Vajk Fekete írta, <vajkhu at gmail.com>:
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>>  Az a mult. Autosnak sem volt jo lenni abban a vilagban.
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> Ennyi erovel mondhatnank, hogy en aterek a zebran 5sec alatt,
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>
> >>  akinek
> >>>>>
> >>>>>> nem
> >>>>>>>
> >>>>>>>> megy, az ne jarjon gyalog. Olyan kozlekedesi szabalyokat kell
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>
> >>  alkotni,
> >>>>>
> >>>>>> amelyek az atlagnak, az emberek tobbsegenek lehetove teszik az
> >>>>>>>>>> infrastruktura  hasznalatat.
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> A fejlodes egyertelmuen erre fele vezet. Nemeto-ban is egyre
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>> kevesebb
> >>>>>
> >>>>>> a
> >>>>>>>
> >>>>>>>> no
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> limit autobahn, de pl a mi 130-unk is a gyors orszagok koze
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>> tartozik.
> >>>>>
> >>>>>> Pl
> >>>>>>>
> >>>>>>>> angliaban mennyi is a megengedett autopalyan? 110 ha jol
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>> emlekszem?
> >>>
> >>>>
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> Azért a másik oldalról megközelítve szerintem az sem megoldás,
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>> hogy
> >>>
> >>>> egyre
> >>>>>>>
> >>>>>>>> alacsonyabb követelményszintet húzunk meg, mert mindig lesz olyan,
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>> aki
> >>>>>
> >>>>>> még
> >>>>>>>
> >>>>>>>> annak az elérésére is képtelen lesz...
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>
> >>>>>
> >>>
> >>>
> >>
> >> -----
> >> A(z)  üzenetben nem található vírus.
> >> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
> >> Verzió: 2012.0.2221 / Vírus adatbázis: 2441/5292 - Kiadás dátuma:
> >> 2012.09.25.
> >>
> >>
> >>
> >>
> >
>


More information about the Elektro-etc mailing list