[elektro-etc] Azert ez se semmi! - volt: 91 vs. 95

Ágó István ago.istvan at gmail.com
Sun Oct 28 16:08:57 CET 2012


Váltó ugyanaz? 1.6 alatt nem hosszabb a váltó esetleg?

Acs Gabor <levlista at e8e.eu> 2012. október 28., vasárnap napon a következőt
írta:
> Jól mondod :)
>
> Most csak erről eszembe jutott, hogy az új Ceed kombi prostija szerint az
1,6-os kevesebbet fogyaszt, mint az 1,4-es. Eddig asszem még nem láttam
ilyet.
>
> Gábor
>
>
> 2012.10.28. 14:28 keltezéssel, charles hoss írta:
>
> talan , mert tudjak hogy erre nincs mit buszkelkedniuk.
> a balface user elolvassa hogy az ezres motor 125paci es 300Nm es boldog.
> abban biznak hogy a gyarak nem felejtettek el autot epiteni , javul a
> motor, javul az ergonomia es az alap user szamara ertheto adatokon kivul
is
> ugyanazt az autot kapja.
> mint a torestesztnel- az ncap teszt elvileg a biztonsagrol szol - aztan
> kiderul hogy csak az ncap tesztrol.
> az egy rossz uzleti modell hogy autot gyartanak. a sikeresek szinte mind
> marketingszart hanynak ki a gyarkapun , mig az akit tenyleg a biztonsag
> erdekel (pl volvo) csodbe mennek.
> ma tobbet er egy biztosagiov csipogo es egy pohartarto , vagy egy kette
> vagott legzsak , ami igy kategoriajaban elsokent 17 legzsakossa tesz egy
> autot mint az amit egy lancia ypsilon alapbol tud. krom keret kell a
> muszerfal kore , fem valtogomb a muanyag kuplungpedal melle . nyilvanvalo
> hogy ugyanaz jatszodik le ami az amcsi , majd a brit autogyartast taccsra
> tette . a kinaiak meg varjak olbetett kezzel hogy kimuljon ez a
> dinoszaurusz.
>
> bye
> dexter
> 2012.10.28. 13:29, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu>  ezt írta:
>
> A régi ceed prosijában még voltak nyomatékgörbék (igaz, nem túl precízek),
> az újéban már csak a sávelhagyásfigyelő meg a felnik dicsérete megy. Azért
> érdekes, hogy egy ezer Ft-os fülhallgatóhoz értelmesebb műszaki
> dokumentációt adnak, mint egy sokmilliós autóhoz, aminek az üzemeltetése
is
> nem kevés pénzbe kerül, így egy hatásfok, vagy fogyasztási görbe, ami
> nyilván van a gyártónak, sokat segíthetne a usernek is. De ilyesmit még a
> márkakereskedő, szakszerviz sem 'tud' adni.
>
>
> Gábor
>
>
> 2012.10.28. 12:57 keltezéssel, charles hoss írta:
>
> Ugyanezt a nyomatekrol is elmondhatjuk.
> Az hogy keccerannyi , nem jelent semmit .
> Mindig ujra elmeselem a crdi jeep blokk vs 4.0ho osszevetest . Minden
> parametereben a crdi jobb - kiveve a valo eletet - ami azert lehet , mert
> a
> maximum pontok megadasa semmit nem mond el a hasznalhatosagarol. Egy
> siratofalon kijon a kulonbseg.
>
> Bye
> Dexter
> 2012.10.28. 11:35, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu>   ezt írta:
>
>   Ez mutatja, hogy a lóerő megadása, vagy az alapján összehasonlítani
>
> semmit
> sem ér.
>
> Itt pl. egy vállalaton (angolul Enterprise) belül is mekkorák az
> eltérések
> a teljesítménygörbe menetében.
>
>
> Gábor
>
>
> 2012.10.28. 11:21 keltezéssel, Xorn írta:
>
>   "There is no replacement for displacement."
>
> A 2.0 TDCi Mondeo 130 lóerő, ez a szutyok meg 125, egy kisebb,
> könnyebb kasztniban. Akkor elvileg ugyanúgy, de még talán jobban is
> kellene mennie, ugyebár... :-)
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2012/10/27 Karoly Kovacs<koka55 at kabsi.at>:
>
>   Es tudod, szerintem mi a legbosznyantobb ket dolog ezekben az autokban?
>
> 1. az adozas/biztositas. Ha mar van egy 125 pacis autom, ami utan egy
> vagon
> penzt fizetek evente, akkor az menjen is ugym nint egy 125 pacis auto!
>
> 2. ezek az autok a leggyakrabban hasznalt sebessegtartomanyokban
> halottak.
> Ahogy Te is irtad, 50 kornyeken harmasban kell menni veluk - kozrohej!
> Ugyanigy, 90 kornyeken, ahol ez ember elvarna, hogy adott esetben
> elozni
> is
> tudjon, szinten halottak. Hacsak nem valtasz vissza otosbol kettesbe,
> es
> uveghangon jaratod. :)))
>
> Szoval - szerintem - az autogyartas mai szinvonalan, Otto es Diesel
> elvu
> motorokkal csak es kizarolag _loketterfogatbol_ lehet "erot gyartani".
>
>
> Karoly
>
> -------- Original Message --------
>
>    Az hagyján, én vezettem is...
>
> Dinamikában finoman szólva is röhejes. Csak kuplunggal meg lehet
> csúsztatni (pl. dugóban araszoláshoz), de már itt is az elektronika
> aktív közreműködése kell, hogy ne fulladjon le. 2000-es fordulatnál
> lakott terület hármasban már fel-felvillan a nyíl, hogy tegyek
> négyest. Ha teszek, 1500-on, turbonyomás alatt pörög a motor 50-nél. A
> mondott hármas 50-ből nyomtam neki egy padlót a település vége
> táblánál. Arra számítottam, hogy na, most akkor elindilunk végre. Hát
> ja. Após 55 pacis 1.2 benzines Fabiájában volt utoljára hasonló
> érzésem: nyomnám tovább, ho


More information about the Elektro-etc mailing list