[elektro-etc] Azert ez se semmi! - volt: 91 vs. 95

Acs Gabor levlista at e8e.eu
Sun Oct 28 17:10:46 CET 2012


Nem hiszem. Most jöttek ki új, 6 fokozatossal. De normális leírás nincs 
hozzá, amiben az áttételekről szó lenne.
Viszont most látom, hogy a kisebb az MPI, a másik GDI. Nem mintha 
tudnám, mi a különbség, gondolom szelepvezérlés, befecskendezés.


Gábor


2012.10.28. 16:08 keltezéssel, Ágó István írta:
> Váltó ugyanaz? 1.6 alatt nem hosszabb a váltó esetleg?
>
> Acs Gabor<levlista at e8e.eu>  2012. október 28., vasárnap napon a következőt
> írta:
>> Jól mondod :)
>>
>> Most csak erről eszembe jutott, hogy az új Ceed kombi prostija szerint az
> 1,6-os kevesebbet fogyaszt, mint az 1,4-es. Eddig asszem még nem láttam
> ilyet.
>> Gábor
>>
>>
>> 2012.10.28. 14:28 keltezéssel, charles hoss írta:
>>
>> talan , mert tudjak hogy erre nincs mit buszkelkedniuk.
>> a balface user elolvassa hogy az ezres motor 125paci es 300Nm es boldog.
>> abban biznak hogy a gyarak nem felejtettek el autot epiteni , javul a
>> motor, javul az ergonomia es az alap user szamara ertheto adatokon kivul
> is
>> ugyanazt az autot kapja.
>> mint a torestesztnel- az ncap teszt elvileg a biztonsagrol szol - aztan
>> kiderul hogy csak az ncap tesztrol.
>> az egy rossz uzleti modell hogy autot gyartanak. a sikeresek szinte mind
>> marketingszart hanynak ki a gyarkapun , mig az akit tenyleg a biztonsag
>> erdekel (pl volvo) csodbe mennek.
>> ma tobbet er egy biztosagiov csipogo es egy pohartarto , vagy egy kette
>> vagott legzsak , ami igy kategoriajaban elsokent 17 legzsakossa tesz egy
>> autot mint az amit egy lancia ypsilon alapbol tud. krom keret kell a
>> muszerfal kore , fem valtogomb a muanyag kuplungpedal melle . nyilvanvalo
>> hogy ugyanaz jatszodik le ami az amcsi , majd a brit autogyartast taccsra
>> tette . a kinaiak meg varjak olbetett kezzel hogy kimuljon ez a
>> dinoszaurusz.
>>
>> bye
>> dexter
>> 2012.10.28. 13:29, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu>   ezt írta:
>>
>> A régi ceed prosijában még voltak nyomatékgörbék (igaz, nem túl precízek),
>> az újéban már csak a sávelhagyásfigyelő meg a felnik dicsérete megy. Azért
>> érdekes, hogy egy ezer Ft-os fülhallgatóhoz értelmesebb műszaki
>> dokumentációt adnak, mint egy sokmilliós autóhoz, aminek az üzemeltetése
> is
>> nem kevés pénzbe kerül, így egy hatásfok, vagy fogyasztási görbe, ami
>> nyilván van a gyártónak, sokat segíthetne a usernek is. De ilyesmit még a
>> márkakereskedő, szakszerviz sem 'tud' adni.
>>
>>
>> Gábor
>>
>>
>> 2012.10.28. 12:57 keltezéssel, charles hoss írta:
>>
>> Ugyanezt a nyomatekrol is elmondhatjuk.
>> Az hogy keccerannyi , nem jelent semmit .
>> Mindig ujra elmeselem a crdi jeep blokk vs 4.0ho osszevetest . Minden
>> parametereben a crdi jobb - kiveve a valo eletet - ami azert lehet , mert
>> a
>> maximum pontok megadasa semmit nem mond el a hasznalhatosagarol. Egy
>> siratofalon kijon a kulonbseg.
>>
>> Bye
>> Dexter
>> 2012.10.28. 11:35, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu>    ezt írta:
>>
>>    Ez mutatja, hogy a lóerő megadása, vagy az alapján összehasonlítani
>>
>> semmit
>> sem ér.
>>
>> Itt pl. egy vállalaton (angolul Enterprise) belül is mekkorák az
>> eltérések
>> a teljesítménygörbe menetében.
>>
>>
>> Gábor
>>
>>
>> 2012.10.28. 11:21 keltezéssel, Xorn írta:
>>
>>    "There is no replacement for displacement."
>>
>> A 2.0 TDCi Mondeo 130 lóerő, ez a szutyok meg 125, egy kisebb,
>> könnyebb kasztniban. Akkor elvileg ugyanúgy, de még talán jobban is
>> kellene mennie, ugyebár... :-)
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2012/10/27 Karoly Kovacs<koka55 at kabsi.at>:
>>
>>    Es tudod, szerintem mi a legbosznyantobb ket dolog ezekben az autokban?
>>
>> 1. az adozas/biztositas. Ha mar van egy 125 pacis autom, ami utan egy
>> vagon
>> penzt fizetek evente, akkor az menjen is ugym nint egy 125 pacis auto!
>>
>> 2. ezek az autok a leggyakrabban hasznalt sebessegtartomanyokban
>> halottak.
>> Ahogy Te is irtad, 50 kornyeken harmasban kell menni veluk - kozrohej!
>> Ugyanigy, 90 kornyeken, ahol ez ember elvarna, hogy adott esetben
>> elozni
>> is
>> tudjon, szinten halottak. Hacsak nem valtasz vissza otosbol kettesbe,
>> es
>> uveghangon jaratod. :)))
>>
>> Szoval - szerintem - az autogyartas mai szinvonalan, Otto es Diesel
>> elvu
>> motorokkal csak es kizarolag _loketterfogatbol_ lehet "erot gyartani".
>>
>>
>> Karoly
>>
>> -------- Original Message --------
>>
>>     Az hagyján, én vezettem is...
>>
>> Dinamikában finoman szólva is röhejes. Csak kuplunggal meg lehet
>> csúsztatni (pl. dugóban araszoláshoz), de már itt is az elektronika
>> aktív közreműködése kell, hogy ne fulladjon le. 2000-es fordulatnál
>> lakott terület hármasban már fel-felvillan a nyíl, hogy tegyek
>> négyest. Ha teszek, 1500-on, turbonyomás alatt pörög a motor 50-nél. A
>> mondott hármas 50-ből nyomtam neki egy padlót a település vége
>> táblánál. Arra számítottam, hogy na, most akkor elindilunk végre. Hát
>> ja. Após 55 pacis 1.2 benzines Fabiájában volt utoljára hasonló
>> érzésem: nyomnám tovább, ho



More information about the Elektro-etc mailing list