[elektro-etc] Azert ez se semmi! - volt: 91 vs. 95
Acs Gabor
levlista at e8e.eu
Sun Oct 28 10:42:48 CET 2012
Úgy emlékszem, még a manualban is le van írva, hogy ennyi.
Gábor
2012.10.27. 20:59 keltezéssel, charles hoss írta:
> rosszul van kalibralva . sokszorozd meg a sebesseg jelet .
> valami regi szabvany van arra hogy lakott teruleten ne lehessen bekapcsolni .
>
> bye
> dexter
>
>
> Acs Gabor<levlista at e8e.eu> írta (2012. október 27. 18:46):
>> Az enyém 60 alatt kikapcsol. Nem is értem, mire jó ez.
>>
>>
>> Gábor
>>
>>
>> 2012.10.27. 18:41 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>>
>>> A 12 eves, 1.2-es, 60 pacis Lancia Y-om - ha megnyomom neki - siman
>>> lekorozi ezt a csodat szerintem. :)))
>>>
>>> Nekem a C5-osben van ilyen sebessegkorlatozo, de nem szeretem, sosem
>>> hasznalom, mert szerintem veszelyes lehet adott esetben. Inkabb a tempomatot
>>> allitom be pl. 53-ra varosban, ez jol szokott mukodni, es ha kell, konnyen
>>> "ki tudok jonni belole", nehogy feltartsak valakit, stb.
>>>
>>> Karoly
>>>
>>> -------- Original Message --------
>>>
>>>> Az hagyján, én vezettem is...
>>>>
>>>> Dinamikában finoman szólva is röhejes. Csak kuplunggal meg lehet
>>>> csúsztatni (pl. dugóban araszoláshoz), de már itt is az elektronika
>>>> aktív közreműködése kell, hogy ne fulladjon le. 2000-es fordulatnál
>>>> lakott terület hármasban már fel-felvillan a nyíl, hogy tegyek
>>>> négyest. Ha teszek, 1500-on, turbonyomás alatt pörög a motor 50-nél. A
>>>> mondott hármas 50-ből nyomtam neki egy padlót a település vége
>>>> táblánál. Arra számítottam, hogy na, most akkor elindilunk végre. Hát
>>>> ja. Após 55 pacis 1.2 benzines Fabiájában volt utoljára hasonló
>>>> érzésem: nyomnám tovább, hogy valami történjen végre, de már a sarkam
>>>> is szikrázik a flaszteron... Ezt a dinamikát az az autó is tudta turbo
>>>> és istennyila nélkül... 100-as tempónál, 4000-es fordulat környékén
>>>> kezdett volna valami életjeleket mutatni, de annál gyorsabban nem
>>>> mehettem vele, sima országúton voltunk. Ja, és ilyen üzemi körülmények
>>>> között fogyaszt 7,1 litert a saját számítógépe szerint. Nekem a 2.2
>>>> TDCi meg 6,2-t, gázolajból, és közben tollpihével simogatva a
>>>> gázpedált körbeautózza ezt az ipari hulladékot. Akkor most miről is
>>>> beszélünk...?
>>>>
>>>> Két dolog tetszett benne összesen, amiből az egyikkel rögtön elvi
>>>> bajom is van. Az egyik, hogy nem csak tempomat van, de
>>>> sebességkorlátozó is. Kb. 3/4 gázpedálállásig nem hajlandó gyorsabban
>>>> menni, mint a beállított. A tempomatát ill. sebességkorlátozót konkrét
>>>> számértékre állítja be az ember, és a mutatós sebességmérő is pontosan
>>>> ugyanannyit mutat. A bajom meg az, hogy vagy tempomat, vagy
>>>> sebességkorlátozó. Olyan üzemmód nincs, hogy tempomat, de ha pl.
>>>> fékezéssel vagy váltással kikapcsolom, attól még a sebességkorlátozó
>>>> maradjon bekapcsolva.
>>>>
>>>> Best regards,
>>>> Andy
>>>>
>>>> On Sat, Oct 27, 2012 at 6:19 PM, Karoly Kovacs<koka55 at kabsi.at> wrote:
>>>>> Az uj Ford Focus egyik valtozata: 1.0 EcoBoost 92 kW/125 LE.
>>>>>
>>>>> Ez egy vicc. (Szerintem.)
>>>>>
>>>>> Karoly
>>>>>
>>>>
>>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list