[elektro-etc] Azert ez se semmi! - volt: 91 vs. 95
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Oct 27 20:59:19 CEST 2012
rosszul van kalibralva . sokszorozd meg a sebesseg jelet .
valami regi szabvany van arra hogy lakott teruleten ne lehessen bekapcsolni .
bye
dexter
Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta (2012. október 27. 18:46):
> Az enyém 60 alatt kikapcsol. Nem is értem, mire jó ez.
>
>
> Gábor
>
>
> 2012.10.27. 18:41 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>
>> A 12 eves, 1.2-es, 60 pacis Lancia Y-om - ha megnyomom neki - siman
>> lekorozi ezt a csodat szerintem. :)))
>>
>> Nekem a C5-osben van ilyen sebessegkorlatozo, de nem szeretem, sosem
>> hasznalom, mert szerintem veszelyes lehet adott esetben. Inkabb a tempomatot
>> allitom be pl. 53-ra varosban, ez jol szokott mukodni, es ha kell, konnyen
>> "ki tudok jonni belole", nehogy feltartsak valakit, stb.
>>
>> Karoly
>>
>> -------- Original Message --------
>>
>>> Az hagyján, én vezettem is...
>>>
>>> Dinamikában finoman szólva is röhejes. Csak kuplunggal meg lehet
>>> csúsztatni (pl. dugóban araszoláshoz), de már itt is az elektronika
>>> aktív közreműködése kell, hogy ne fulladjon le. 2000-es fordulatnál
>>> lakott terület hármasban már fel-felvillan a nyíl, hogy tegyek
>>> négyest. Ha teszek, 1500-on, turbonyomás alatt pörög a motor 50-nél. A
>>> mondott hármas 50-ből nyomtam neki egy padlót a település vége
>>> táblánál. Arra számítottam, hogy na, most akkor elindilunk végre. Hát
>>> ja. Após 55 pacis 1.2 benzines Fabiájában volt utoljára hasonló
>>> érzésem: nyomnám tovább, hogy valami történjen végre, de már a sarkam
>>> is szikrázik a flaszteron... Ezt a dinamikát az az autó is tudta turbo
>>> és istennyila nélkül... 100-as tempónál, 4000-es fordulat környékén
>>> kezdett volna valami életjeleket mutatni, de annál gyorsabban nem
>>> mehettem vele, sima országúton voltunk. Ja, és ilyen üzemi körülmények
>>> között fogyaszt 7,1 litert a saját számítógépe szerint. Nekem a 2.2
>>> TDCi meg 6,2-t, gázolajból, és közben tollpihével simogatva a
>>> gázpedált körbeautózza ezt az ipari hulladékot. Akkor most miről is
>>> beszélünk...?
>>>
>>> Két dolog tetszett benne összesen, amiből az egyikkel rögtön elvi
>>> bajom is van. Az egyik, hogy nem csak tempomat van, de
>>> sebességkorlátozó is. Kb. 3/4 gázpedálállásig nem hajlandó gyorsabban
>>> menni, mint a beállított. A tempomatát ill. sebességkorlátozót konkrét
>>> számértékre állítja be az ember, és a mutatós sebességmérő is pontosan
>>> ugyanannyit mutat. A bajom meg az, hogy vagy tempomat, vagy
>>> sebességkorlátozó. Olyan üzemmód nincs, hogy tempomat, de ha pl.
>>> fékezéssel vagy váltással kikapcsolom, attól még a sebességkorlátozó
>>> maradjon bekapcsolva.
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> On Sat, Oct 27, 2012 at 6:19 PM, Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> wrote:
>>>>
>>>> Az uj Ford Focus egyik valtozata: 1.0 EcoBoost 92 kW/125 LE.
>>>>
>>>> Ez egy vicc. (Szerintem.)
>>>>
>>>> Karoly
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list