[elektro-etc] Érdekes üzletpolitika - LG

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Mon Oct 15 14:47:06 CEST 2012


vagy a HTC-nel vagy a samsungnal stb .
de volt aki pl ugy dontott hogy learazas helyett inkabb
megsemmisitteti a teveit , mert egesz komoly bolthalozat alakult ki az
elozo modellekre - amik meg messze elegek barkinek - aki nem egy evre
vesz tevet .
de lehet legalis , mert pl a T "okostelefonja" vacak kivitelu htc volt
, amivel a t nem tudott mit kezdeni , a htc meg elhajtott hogy igaz
hogy htc , de nem biztositanak hozza szervizt mert ok a t-val vannak
jogviszonyban .

bye
dexter


TavIR-AVR <lista at tavir.hu> írta (2012. október 15. 14:41):
> Sziasztok!
>
>
> Ha netán LG eszközt vesztek, akkor érdekes lehet e szervízháttér:
> Énnálam egy hazai cégtől vásárlás történt: TV Store Kft. A TV meghibásodott
> és persze ne az LG szervízbe vigyem, hanem a bolthoz (miért LG szervíz? ->
> mert helyszíni javítás / hibaelhárítás is van).
> Az ügyfélszolgálatnál ezt szóvá tettem.
>
> Kérdésem:
> Ha hazai kereskedőnél vásárolok készüléket, akkor miért nem érvényesíthetem
> a garanciát az LG Magyarországnál? Ha a kereskedő nem az LG Magyarországnál
> vásárolta a készüléket, ekkor garanciális javítással nem foglalkozik a
> szervíz (függetlenül attól, hogy LG)?
>
> Válasz:
> "Sajnos létezik ilyen. Amennyiben a kiskereskedő nem az LG magyar
> electronics Kft-től vásárol abban az Lg nem tudja biztosítani a szervíz
> hátterét."
>
>
> Azt hiszem az LG nem Magyarországi központ felé megér ez is egy kérdést....
>
>
>
> Most, ha meg a kereskedőt megkérdem hogy LG Mo-tól vásárolta-e, akkor az a
> minimum hogy elhajt... de legalábbis érdekesen néz rám.
> Mintha a Canon esetén lett volna ilyen és a szervíz repült a végén... (Bécsi
> vásárlás vs hazai szervíz viszonya)
>
>
> Robert
>
> ---
> 60 nap alatt Arduino ingyenes tanfolyam
> TavIR-AVR / Bascom / Arduino - http://avr.tavir.hu
> "Sose feltetelezz semmit. Kerdezz!"
>



More information about the Elektro-etc mailing list