[elektro-etc] Érdekes üzletpolitika - LG
Jozsef Valkai
vjozsef at valkai.net
Mon Oct 15 14:47:13 CEST 2012
Nem biztos hogy a te eladod kozvetlenul a disztitol rendel, lehet hogy
kozbe van meg egy ceg...ekkor nezhet rad mint borju az ujkapura...
--
--
Valkai Jozsef
+36 70 36 28 147
vjozsef at valkai.net
lat: +47.30.43.94
lon: +19.9.9.39
2012. október 15. 14:41 TavIR-AVR írta, <lista at tavir.hu>:
> Sziasztok!
>
>
> Ha netán LG eszközt vesztek, akkor érdekes lehet e szervízháttér:
> Énnálam egy hazai cégtől vásárlás történt: TV Store Kft. A TV
> meghibásodott és persze ne az LG szervízbe vigyem, hanem a bolthoz (miért
> LG szervíz? -> mert helyszíni javítás / hibaelhárítás is van).
> Az ügyfélszolgálatnál ezt szóvá tettem.
>
> Kérdésem:
> Ha hazai kereskedőnél vásárolok készüléket, akkor miért nem
> érvényesíthetem a garanciát az LG Magyarországnál? Ha a kereskedő nem az LG
> Magyarországnál vásárolta a készüléket, ekkor garanciális javítással nem
> foglalkozik a szervíz (függetlenül attól, hogy LG)?
>
> Válasz:
> "Sajnos létezik ilyen. Amennyiben a kiskereskedő nem az LG magyar
> electronics Kft-től vásárol abban az Lg nem tudja biztosítani a szervíz
> hátterét."
>
>
> Azt hiszem az LG nem Magyarországi központ felé megér ez is egy kérdést....
>
>
>
> Most, ha meg a kereskedőt megkérdem hogy LG Mo-tól vásárolta-e, akkor az a
> minimum hogy elhajt... de legalábbis érdekesen néz rám.
> Mintha a Canon esetén lett volna ilyen és a szervíz repült a végén...
> (Bécsi vásárlás vs hazai szervíz viszonya)
>
>
> Robert
>
> ---
> 60 nap alatt Arduino ingyenes tanfolyam
> TavIR-AVR / Bascom / Arduino - http://avr.tavir.hu
> "Sose feltetelezz semmit. Kerdezz!"
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list