[elektro-etc] Gyorshajtas
Xorn
toth.endre at gmail.com
Wed Mar 7 12:25:19 CET 2012
Simán lehet. Mondjuk engem olyankor szoktak levillogni, amikor
folyamatosan vonatozunk a belső sávban mondjuk 100-110-zel, és képes
vagyok akár 5 m-nél nagyobb követési távolságot tartani! Ez tényleg
vérlázító, nem? És amikor a külsőből nagynéha kijön elém egy-egy
pó'gár, mert végre van hová kijönnie, akkor én vagyok a tetű paraszt
osztrák, aki udvariaskodik ahelyett, hogy menne végre a 3,14csába. :-)
Best regards,
Andy
2012/3/7 Acs Gabor <agabor at electrodesign.hu>:
> Akkor ha a mögöttem villogó-őrjöngő osztrák rendszámos magyar kollégára jól
> ráfékezek, hogy még tovább idegesítsem, azzal lehet, hogy km-ekkel odébb
> kinyírok valakit?
> Így lesz két hülye játékának áldozata egy harmadik, aki csak nem tud
> rendesen vezetni.
>
> Gábor
>
> 2012.03.07. 12:04 keltezéssel, charles hoss írta:
>>
>> a tomeg minden ilyen hatast fokoz .
>> volt ezer eve a scientific american-ban egy cikk arrol hogy a randa
>> nagy pile-up balaseteket hogyan okozhatja egy rossz savvaltas ,
>> hirtelen fekezes - akar kilometerekkel odebb - a "lokes" mint egy
>> hullam vegigmegy a forgalmon es felveszi vagy kioltja a tobbi hatast -
>> ha tobb fut ossze , rutintalanabb a sofor akkor kialakul egy
>> "szuperhullam" es sokan meghalnak .
>> amig a nagyon gyors es nagyon lassu autok is csak kis turbulenciakat
>> okoznak - a sebesseget durvan varialok , savok kozt cikazok viszon
>> durva hullamokat keltenek , azzal hogy bevag valaki ele - annak az
>> "intim zonajan" belul , az intenziven fekez , a mogott levo vagy
>> satuzik mar , vagy savot valt nagy sebesseggel lassab savba stb - kesz
>> a balhe .
>>
>> bye
>> dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list