[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Jun 11 17:24:46 CEST 2012


Autoiparban meredekebb dolgokon is sporolnak.

2 vezetekes CAN busz egy darabig, majd onnan 1 vezetekes K-Line.
Olcsobb pár centtel a vezérlő IC, meg a vezeték stb.

De errol VF tudna meselni...

Műanyag fék, kuplung munkahengerek stb. Szörnyű dolgokat látok :)
Elvben lehetne jó, vagy akár jobb is. De gyakorlatban valahogy egy új autó olyan 
esetlen műanyag egybe fröccsöntött szappantartó benyomását kelti.
Gagyi az egész, kap egy idomos kasznit amitől erős nehéz merev disznónak néz ki.
Közben egy nulla. Egy drótvázra felpatentolt műanyag kaszni, olyan puha 
motortartó bakokkal, hogy majd kereszte fordul a  motor siman tologatva a 
sebességbe rakott autót.

Ebből aztán jön a hűtés bekötő csövek, kipuffrendszer igénybevétele, kábelek 
állandó csesződése.

Gyári felső motortartó bírta az autómban 5 évet. (3-at nálam volt, előtte 
nemhiszem h cserélték volna...)
Vettem bele egy új gyárit. Rajta a logo meg minden, zacsiban, original teljesen.
1 év és ha nem lennék lusta lefotóznám hogy néz ki.
Csesszék meg, legszívesebben a fejükhöz verném. Miből tart egy normális 
szilentet sajtolni egy motortartóba? Semmibe. Innentől direkt lenyúlás.
(Ugyan ezt eljátszotta a korábbi autóm is...de futómű alkatrész szinten is. 
Gyárilag szerelt évekig bírta, a gyári új meg töredék ideig.)

A.

On 2012.06.11. 15:43, jhidvegi wrote:
> potyo wrote:
>
>> Mert gondolom a katalizátor pénzbe kerül. Ha meg lehet oldani nélküle
>> magasabb fogyasztás árán, akkor megoldják, a marketing meg elhiteti a
>> néppel, hogy a dízel keveset fogyaszt. A felhasználónál emiatt
>
> Annyira sok pénzbe? Maga a dízelautó már eleve többmilliós, a katalizátor meg
> százezres tétel max, nem? A fogyasztás meg lemenne erőteljesen, ha ez lenne a
> módi. Bár a fene tudja, azért ez nekem nem az a terület, ahol otthonosan mozgok.
> :-)
>
> Azért a vevő szerintem érzékeny a fogyasztásra.
>
> hjozsi
>



More information about the Elektro-etc mailing list