[elektro-etc] pulse and glide

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Mon Jun 11 12:46:07 CEST 2012


ezektol a modszerektol a teljesitmenye csokken, de a vesztesegei nem. es a hatasfok az azert joreszt a vesztesegek kerdese.

vajk


________________________________
 From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu 
Sent: Monday, 11 June 2012, 12:23
Subject: Re: [elektro-etc] pulse and glide
 
Lehet olyan motort csinalni ami kicsi es nagy is tud lenni .
DoD : hengerlekapcsolas , vagy a henger inert gazzal valo feltoltese : egr
rendszer beepitese .

Bye
Dexter
2012.06.11. 11:43, "vajk fekete" <halaloszto at yahoo.co.uk> ezt írta:

> vagy egyszeruen kisebb motort kellene tenni az autoba, hogy a 90-el
> haladas ne 10% -on valo uzemet jelentsen. igaz akkor nem lenne 200-as
> vegsebesseg, meg passzirozo gyorsulas...
>
> vajk
>
>
> ________________________________
>  From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Monday, 11 June 2012, 9:44
> Subject: Re: [elektro-etc] pulse and glide
>
> A reszterheles nem hatekony uzemallapot.  Sokkal jobb is lehetne,  de akkor
> gyorsul.
> Ha nem lenne hogy az emberek szamara elfogadhatatlan egy nem tokeletesen
> nema motor,  akkor lehetne hengert lekapcsolni amig a maradek hatekonyabban
> menne.
> En pulsed modkent ismertem - szinten kiboritja az embereket :-)
> Bye
> Dexter
> 2012.06.10. 23:00, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>
> > Valaki el tudná magyarázni, ez hogyan működik?
> > "Why Pulse and Glide Works"
> >
> > http://en.wikipedia.org/wiki/**Fuel_economy-maximizing_**behaviors<
> http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_economy-maximizing_behaviors>
> >
> >
> > --
> > Gábor
> >
> >
>


More information about the Elektro-etc mailing list