[elektro-etc] pulse and glide
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Mon Jun 11 12:23:56 CEST 2012
Lehet olyan motort csinalni ami kicsi es nagy is tud lenni .
DoD : hengerlekapcsolas , vagy a henger inert gazzal valo feltoltese : egr
rendszer beepitese .
Bye
Dexter
2012.06.11. 11:43, "vajk fekete" <halaloszto at yahoo.co.uk> ezt írta:
> vagy egyszeruen kisebb motort kellene tenni az autoba, hogy a 90-el
> haladas ne 10% -on valo uzemet jelentsen. igaz akkor nem lenne 200-as
> vegsebesseg, meg passzirozo gyorsulas...
>
> vajk
>
>
> ________________________________
> From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Monday, 11 June 2012, 9:44
> Subject: Re: [elektro-etc] pulse and glide
>
> A reszterheles nem hatekony uzemallapot. Sokkal jobb is lehetne, de akkor
> gyorsul.
> Ha nem lenne hogy az emberek szamara elfogadhatatlan egy nem tokeletesen
> nema motor, akkor lehetne hengert lekapcsolni amig a maradek hatekonyabban
> menne.
> En pulsed modkent ismertem - szinten kiboritja az embereket :-)
> Bye
> Dexter
> 2012.06.10. 23:00, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>
> > Valaki el tudná magyarázni, ez hogyan működik?
> > "Why Pulse and Glide Works"
> >
> > http://en.wikipedia.org/wiki/**Fuel_economy-maximizing_**behaviors<
> http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_economy-maximizing_behaviors>
> >
> >
> > --
> > Gábor
> >
> >
>
More information about the Elektro-etc
mailing list