[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
Xorn
toth.endre at gmail.com
Mon Jun 11 11:03:17 CEST 2012
...amit utána nem tudsz forgalomba helyezni.
Amúgy erre is van megoldás. Ki kell vinni Angliába, ott bármit
forgalomba tudsz helyezni egyedileg, ha az adott előírásoknak
megfelel. Utána meg azzal a papírral hazahozod - EU-s papír, el kell
fogadják itthon is. :-)
A mai elektromos átalakítások egyik nagy problémája, hogy csak egy
fődarab változhat, különben nem helyezik forgalomba az autót. Azaz nem
lehetséges olyat csinálni, hogy teljes hajtáslánc ki, villanymotor
direktben a hajtott kerékre kötve - merthogy ugye a motorcsere a
fődarab, a váltónak maradni kell akkor is, ha fixen mondjuk hármasba
van téve, és nincs is váltókar az utastérben...
Kiváncsacsi lennék, hogy a fenti eljárás működne-e egy ilyen esetben is.
Best regards,
Andy
2012/6/11 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> ezert akarok a polakba szabadonfutot epiteni .
> kb latom hogy hova ferne a valtoba , de rengeteg ido kene ra .
> egyszerubb uj autot epiteni .
>
> bye
> dexter
>
>
> Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta (2012. június 11. 10:52):
>> Most nem tudom ellenőrizni, de nekem úgy rémlik, lejtőn lefelé ha
>> sebességben van, 0-t ír a mérő, ha üresben, akkor meg valami pár litert.
>>
>> Egyébként ha tempomattal mész, akkor az üresbe tevés is egy babra munka,
>> mert előbb ki kell kapcsolni a tempomatot, utána üresbe tenni, aztán a lejtő
>> végén sebességbe vissza, tempomatot vissza, aminek ha ott a memóriájában a
>> célérték, oda fog felgyorsítani, ami gyorsítás megint nem biztos, hogy
>> valami optimális görbe szerint történik.
>>
>>
>> Gábor
>>
>>
>> 2012.06.11. 10:42 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>
>>> Kovács József<kj at faldeko.hu> írta (2012. június 11. 9:47):
>>>>
>>>>
>>>> 2012.06.11. 9:39 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>
>>>>> Nem igazan. A dolog hatekonysagat rontja ha padlogazt nyom - ez
>>>>> egyertelmu,
>>>>
>>>>
>>>> Kishazánkban kevés olyan út van, ahol tempomattal lehet
>>>> emelkedőre felfelé menni és .... padlógáz kell hozzá.
>>>>
>>>> A dimbes-dombos vidékeken pedig 6.-ban is simán
>>>> felmegy minimál gázzal, annyit lábbal is adnék.
>>>>
>>>>> de a lejton motorfekezes is vacak megoldas.
>>>>
>>>>
>>>> ??
>>>
>>> mi a kerdes ?
>>> lejton lefele menni alapjarati befecskendezessel lenyegesen kevesebbet
>>> eszik mint motorfekben - mert a magas fordulathoz tobb befecskendezes
>>> tartozik .
>>>
>>> nezz ra egyszer a pillanatnyi fogyasztasra ilyenkor .
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list