[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Mon Jun 11 10:59:39 CEST 2012
ezert akarok a polakba szabadonfutot epiteni .
kb latom hogy hova ferne a valtoba , de rengeteg ido kene ra .
egyszerubb uj autot epiteni .
bye
dexter
Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta (2012. június 11. 10:52):
> Most nem tudom ellenőrizni, de nekem úgy rémlik, lejtőn lefelé ha
> sebességben van, 0-t ír a mérő, ha üresben, akkor meg valami pár litert.
>
> Egyébként ha tempomattal mész, akkor az üresbe tevés is egy babra munka,
> mert előbb ki kell kapcsolni a tempomatot, utána üresbe tenni, aztán a lejtő
> végén sebességbe vissza, tempomatot vissza, aminek ha ott a memóriájában a
> célérték, oda fog felgyorsítani, ami gyorsítás megint nem biztos, hogy
> valami optimális görbe szerint történik.
>
>
> Gábor
>
>
> 2012.06.11. 10:42 keltezéssel, charles hoss írta:
>>
>> Kovács József<kj at faldeko.hu> írta (2012. június 11. 9:47):
>>>
>>>
>>> 2012.06.11. 9:39 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>
>>>> Nem igazan. A dolog hatekonysagat rontja ha padlogazt nyom - ez
>>>> egyertelmu,
>>>
>>>
>>> Kishazánkban kevés olyan út van, ahol tempomattal lehet
>>> emelkedőre felfelé menni és .... padlógáz kell hozzá.
>>>
>>> A dimbes-dombos vidékeken pedig 6.-ban is simán
>>> felmegy minimál gázzal, annyit lábbal is adnék.
>>>
>>>> de a lejton motorfekezes is vacak megoldas.
>>>
>>>
>>> ??
>>
>> mi a kerdes ?
>> lejton lefele menni alapjarati befecskendezessel lenyegesen kevesebbet
>> eszik mint motorfekben - mert a magas fordulathoz tobb befecskendezes
>> tartozik .
>>
>> nezz ra egyszer a pillanatnyi fogyasztasra ilyenkor .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list