[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Mon Jun 11 11:13:19 CEST 2012


ezert egyszerubb uj autot epiteni mint a pokot hibridde tenni - pedig
minden jol kiadna :(
de ezzel vedenunk kell a nemet autogyarakat .
anglia nem nemet gyarmat , ezert ott barmit forgalomba helyezhetsz .

bye
dexter


Xorn <toth.endre at gmail.com> írta (2012. június 11. 11:03):
> ...amit utána nem tudsz forgalomba helyezni.
>
> Amúgy erre is van megoldás. Ki kell vinni Angliába, ott bármit
> forgalomba tudsz helyezni egyedileg, ha az adott előírásoknak
> megfelel. Utána meg azzal a papírral hazahozod - EU-s papír, el kell
> fogadják itthon is. :-)
>
> A mai elektromos átalakítások egyik nagy problémája, hogy csak egy
> fődarab változhat, különben nem helyezik forgalomba az autót. Azaz nem
> lehetséges olyat csinálni, hogy teljes hajtáslánc ki, villanymotor
> direktben a hajtott kerékre kötve - merthogy ugye a motorcsere a
> fődarab, a váltónak maradni kell akkor is, ha fixen mondjuk hármasba
> van téve, és nincs is váltókar az utastérben...
>
> Kiváncsacsi lennék, hogy a fenti eljárás működne-e egy ilyen esetben is.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2012/6/11 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
>> ezert akarok a polakba szabadonfutot epiteni .
>> kb latom hogy hova ferne a valtoba , de rengeteg ido kene ra .
>> egyszerubb uj autot epiteni .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>> Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta (2012. június 11. 10:52):
>>> Most nem tudom ellenőrizni, de nekem úgy rémlik, lejtőn lefelé ha
>>> sebességben van, 0-t ír a mérő, ha üresben, akkor meg valami pár litert.
>>>
>>> Egyébként ha tempomattal mész, akkor az üresbe tevés is egy babra munka,
>>> mert előbb ki kell kapcsolni a tempomatot, utána üresbe tenni, aztán a lejtő
>>> végén sebességbe vissza, tempomatot vissza, aminek ha ott a memóriájában a
>>> célérték, oda fog felgyorsítani, ami gyorsítás megint nem biztos, hogy
>>> valami optimális görbe szerint történik.
>>>
>>>
>>> Gábor
>>>
>>>
>>> 2012.06.11. 10:42 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>
>>>> Kovács József<kj at faldeko.hu>  írta (2012. június 11. 9:47):
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2012.06.11. 9:39 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>>
>>>>>> Nem igazan. A dolog hatekonysagat rontja ha padlogazt nyom - ez
>>>>>> egyertelmu,
>>>>>
>>>>>
>>>>> Kishazánkban kevés olyan út van, ahol tempomattal lehet
>>>>> emelkedőre felfelé menni és .... padlógáz kell hozzá.
>>>>>
>>>>> A dimbes-dombos vidékeken pedig 6.-ban is simán
>>>>> felmegy minimál gázzal, annyit lábbal is adnék.
>>>>>
>>>>>> de a lejton motorfekezes is vacak megoldas.
>>>>>
>>>>>
>>>>> ??
>>>>
>>>> mi a kerdes ?
>>>> lejton lefele menni alapjarati befecskendezessel lenyegesen kevesebbet
>>>> eszik mint motorfekben - mert a magas fordulathoz tobb befecskendezes
>>>> tartozik .
>>>>
>>>> nezz ra egyszer a pillanatnyi fogyasztasra ilyenkor .
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>
>>
>



More information about the Elektro-etc mailing list