[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
Acs Gabor
levlista at e8e.eu
Fri Jun 8 10:27:55 CEST 2012
Azért nem vettem Fordot, nekem mindegyiknek kényelmetlen a lábtere.
Sok évvel ezelőtt vezettem egy ideig Ducatot, az volt eddig a
legrosszabb. Nem az volt a gond, hogy kicsi a hely, hanem hogy olyan
szögben áll az ember lába. Úgy rémlik, a lábszáram fájt rohadtul a nap
végére.
Most kb. egy hete mentem a Kiával úgy 3e km-t, 5,7l lett az átlagom
(benzines autó). Volt benne város is dugóval, pálya is, országút is,
igaz eléggé kényelmes tempóban, nem toltam neki. Majdnem végig
tempomattal mentem.
Gábor
2012.06.08. 10:14 keltezéssel, charles hoss írta:
> jhidvegi<jhidvegi at gmail.com> írta (2012. június 8. 9:45):
>> charles hoss wrote:
>>
>>> ennyi a dolog . kinyujtottam a labam , nem kell mereven tartani es
>>> ezzel sokkal konnyebb is .
>>
>> Lehet, hogy itt van az eb elhantolva. Ezek szerint létezik olyan autó,
>> amiben ki lehet nyújtani a lábat. Én még sosem ültem ilyenben. Még
>> teherautóban se tudtam kinyújtani a lábamat. Meg trélerben sem, amikor a
>> roncsautómat hoztuk haza. Pedig tutira nincs extra hosszú lábam.
> olyat nem szabad megvenni ami nem kenyelmes .
>
>> Igaz, hogy megintcsak budapesttől távolabb a helyzet javul, lecsökken az
>> autók száma.
> vagy ahogy romlik a helyzet , egyre kevesebben autoznak .
> videken jelentosen csokkent a forgalom .
>
>> Azért nem fogom tán megcsinálni, mert évente tizen-huszon alkalom miatt nem
>> érdemes. A közlekedés többnyire itthon körül történik, ahol a tempomat szóba
>> se jöhet.
> hat , tegnap autoztam kicsit tobb mint 500km-t .
> ha normalisan autozok , akkor ugy kilenc liter szazon . ha vigyazok
> nyolc . ha extrem odafigyelek es nem faradok el benne , akkor het es
> fel , de az nagyon megterhelo . most kb hat lesz a fogyasztas . harom
> liter gazolaj 1300 ft x5 =6500 .
> nem elkeszem , de ugy egy huszas korl vettem a kittet .
> egy trieste-milano-bologna- misano adriatico valami turan visszajon az
> ara . befoldon sem sok (a hazaut meg 300 , hetfon ujra mennem kell -
> pest oda-vissza 500)
> kozben nem kell aggodjak a trafi miatt , csokken a munkaterhem (nem
> kell a muszereket bamuljam allandoan a tempo miatt , kimelem az autot
> nagyon es magam is . a balesetek valoszinusege is csokken ... szoval
> megterul .
>
>>> majd merd meg a fogyasztaskulonbseget es elmulik :)
>>
>> :-) Van egy olyan érzésem, hogy lényegesen 90 alá menve a fogyasztás már nem
>> lesz sokkal jobb. A nagy eltérések inkább 120 meg bőven afölött
>> jelentkeznek.
> ebben lehet hogy igazad van , de erdemes tesztelni , mert nagyon fugg
> autotipusoktol is .
> nalam a ducatonal nagyon szamit .
>
>> Régebben volt, hogy sietnem kellett, és a gép elhasználta a benya zömét
>> sopron felé menet.
>> Máskor meg oda-vissza simán megjárom egy tankkal.
>> Ma meg már nem is mernék sietni annyira, nagyon drága dolog lehet peches
>> esetben.
> kulonosen ha egy harmincas korlatot nezel be .
> sokkal jobban tud figyelni az ember ha csak erre kell figyeljen -
> amikor lakott teruletre erek , egy fek poccintesre lekapcsol es
> nyugodtan , kenyelmesen tudok ra figyelni . a vegen resume gomb es
> suhanok tovabb .
> regota vezetek tempomatos gepeket , de ugye azt jo autokba szerelik -
> amik amugy is jol vezethetoek . ott nem dob ekkorat a kenyelmen . a
> ducato IDTD blokk viszont magyar tempoban meg nagyon menni akar .
> 110-140 korul nem ideges a gazreakcioja - allando korrekciot igenyel .
> vagy felporog a turbo es kilo , vagy leall es akkor befullad ,
> kinlodik - olyan mintha egy gurlos hengeren allva kene egyensulyoznom
> ,mikozben az egesz rendorseg azt lesi hogy ha megbillenek , akkor
> birsagolhasson .
>
> bye
> dexter
>
More information about the Elektro-etc
mailing list