[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Fri Jun 8 10:14:11 CEST 2012
jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta (2012. június 8. 9:45):
> charles hoss wrote:
>
>> ennyi a dolog . kinyujtottam a labam , nem kell mereven tartani es
>> ezzel sokkal konnyebb is .
>
>
> Lehet, hogy itt van az eb elhantolva. Ezek szerint létezik olyan autó,
> amiben ki lehet nyújtani a lábat. Én még sosem ültem ilyenben. Még
> teherautóban se tudtam kinyújtani a lábamat. Meg trélerben sem, amikor a
> roncsautómat hoztuk haza. Pedig tutira nincs extra hosszú lábam.
olyat nem szabad megvenni ami nem kenyelmes .
> Igaz, hogy megintcsak budapesttől távolabb a helyzet javul, lecsökken az
> autók száma.
vagy ahogy romlik a helyzet , egyre kevesebben autoznak .
videken jelentosen csokkent a forgalom .
> Azért nem fogom tán megcsinálni, mert évente tizen-huszon alkalom miatt nem
> érdemes. A közlekedés többnyire itthon körül történik, ahol a tempomat szóba
> se jöhet.
hat , tegnap autoztam kicsit tobb mint 500km-t .
ha normalisan autozok , akkor ugy kilenc liter szazon . ha vigyazok
nyolc . ha extrem odafigyelek es nem faradok el benne , akkor het es
fel , de az nagyon megterhelo . most kb hat lesz a fogyasztas . harom
liter gazolaj 1300 ft x5 =6500 .
nem elkeszem , de ugy egy huszas korl vettem a kittet .
egy trieste-milano-bologna- misano adriatico valami turan visszajon az
ara . befoldon sem sok (a hazaut meg 300 , hetfon ujra mennem kell -
pest oda-vissza 500)
kozben nem kell aggodjak a trafi miatt , csokken a munkaterhem (nem
kell a muszereket bamuljam allandoan a tempo miatt , kimelem az autot
nagyon es magam is . a balesetek valoszinusege is csokken ... szoval
megterul .
>> majd merd meg a fogyasztaskulonbseget es elmulik :)
>
>
> :-) Van egy olyan érzésem, hogy lényegesen 90 alá menve a fogyasztás már nem
> lesz sokkal jobb. A nagy eltérések inkább 120 meg bőven afölött
> jelentkeznek.
ebben lehet hogy igazad van , de erdemes tesztelni , mert nagyon fugg
autotipusoktol is .
nalam a ducatonal nagyon szamit .
> Régebben volt, hogy sietnem kellett, és a gép elhasználta a benya zömét
> sopron felé menet.
> Máskor meg oda-vissza simán megjárom egy tankkal.
> Ma meg már nem is mernék sietni annyira, nagyon drága dolog lehet peches
> esetben.
kulonosen ha egy harmincas korlatot nezel be .
sokkal jobban tud figyelni az ember ha csak erre kell figyeljen -
amikor lakott teruletre erek , egy fek poccintesre lekapcsol es
nyugodtan , kenyelmesen tudok ra figyelni . a vegen resume gomb es
suhanok tovabb .
regota vezetek tempomatos gepeket , de ugye azt jo autokba szerelik -
amik amugy is jol vezethetoek . ott nem dob ekkorat a kenyelmen . a
ducato IDTD blokk viszont magyar tempoban meg nagyon menni akar .
110-140 korul nem ideges a gazreakcioja - allando korrekciot igenyel .
vagy felporog a turbo es kilo , vagy leall es akkor befullad ,
kinlodik - olyan mintha egy gurlos hengeren allva kene egyensulyoznom
,mikozben az egesz rendorseg azt lesi hogy ha megbillenek , akkor
birsagolhasson .
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list