[elektro-etc] nyugati technika...
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Thu Jul 26 18:55:49 CEST 2012
Cser Tamas wrote:
> sajnos (?) az egyszerű, BKV járatain utazó csak a véderedményt látja
Van a bkk, és van 3 alvállalkozó. Az egyik a bkv, ami azért spéci helyzetben van
a másik kettőhöz képest.
Azt veszem észre, hogy a bkv lényegesen szarabb a másik kettőnél.
Voltak viták a többiek és a bkk között, ezért egy darabig itt is a bkv, aztán
vegyesen a bkv és a most itt dolgozó alvállakozó cég járatta a buszokat. A bkv
olyan buszokkal jött, amik marha magasak (idősek nehezen tudtak felszállni rá,
ezt hallottam), valamint ahhoz, hogy ne forrjon fel a motor, fűteni kellett a
legvadabb kánikulában is.
Aztán sikerült megegyezniük, és mostanra megint csak az itt járatos alvállalkozó
buszai járnak. Sokkal újabbak, alacsonypadlósok, klímások, és nem kell fűteni
ahhoz, hogy üzemképes maradjon.
Azt hallottam, hogy ez a cég fejleszteni is fog, egy csomó csuklós buszt is
beszerez, és egy nagyobb telephelyre költözik innen a patak mellől. És persze új
járatokat is kap.
Szóval a bkv-val lehet a baj. A tulajdonviszonyokat nem ismerem. Lehet, hogy a
bkv a főváros tulajdona, a másik kettő meg valami független cég?
Hallottam olyan kormányzati véleményeket is (elfelejtettem, melyik főkolompos
szájából hallatszott), hogy a bp-i tömegközlekedést ki kéne szervezni teljes
egészében. Lehet, hogy ez lesz, és akkor Te is elégedett leszel.
Ha jól tudom, ezek a jobb buszok olyan helyeken közlekednek, ahol muszáj bírni a
hegymenetet.
hjozsi
More information about the Elektro-etc
mailing list