[elektro-etc] nyugati technika...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
Thu Jul 26 18:55:49 CEST 2012


Cser Tamas wrote:
> sajnos (?) az egyszerű, BKV járatain utazó csak a véderedményt látja

Van a bkk, és van 3 alvállalkozó. Az egyik a bkv, ami azért spéci helyzetben van 
a másik kettőhöz képest.

Azt veszem észre, hogy a bkv lényegesen szarabb a másik kettőnél.

Voltak viták a többiek és a bkk között, ezért egy darabig itt is a bkv, aztán 
vegyesen a bkv és a most itt dolgozó alvállakozó cég járatta a buszokat. A bkv 
olyan buszokkal jött, amik marha magasak (idősek nehezen tudtak felszállni rá, 
ezt hallottam), valamint ahhoz, hogy ne forrjon fel a motor, fűteni kellett a 
legvadabb kánikulában is.

Aztán sikerült megegyezniük, és mostanra megint csak az itt járatos alvállalkozó 
buszai járnak. Sokkal újabbak, alacsonypadlósok, klímások, és nem kell fűteni 
ahhoz, hogy üzemképes maradjon.

Azt hallottam, hogy ez a cég fejleszteni is fog, egy csomó csuklós buszt is 
beszerez, és egy nagyobb telephelyre költözik innen a patak mellől. És persze új 
járatokat is kap.

Szóval a bkv-val lehet a baj. A tulajdonviszonyokat nem ismerem. Lehet, hogy a 
bkv a főváros tulajdona, a másik kettő meg valami független cég?

Hallottam olyan kormányzati véleményeket is (elfelejtettem, melyik főkolompos 
szájából hallatszott), hogy a bp-i tömegközlekedést ki kéne szervezni teljes 
egészében. Lehet, hogy ez lesz, és akkor Te is elégedett leszel.

Ha jól tudom, ezek a jobb buszok olyan helyeken közlekednek, ahol muszáj bírni a 
hegymenetet.

hjozsi 



More information about the Elektro-etc mailing list