[elektro-etc] nyugati technika...

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Jul 26 20:58:22 CEST 2012


Egy muszaki listan vagyunk. Siman elhiszem hogy nem lehet megoldani a busz
huteset , csak a futoradiatorral egyutt .
Nyilvan :)
Az hogy a karbantartok idiotak nem kifogas.

Bye
Dexter
2012.07.26. 18:56, "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com> ezt írta:

> Cser Tamas wrote:
>
>> sajnos (?) az egyszerű, BKV járatain utazó csak a véderedményt látja
>>
>
> Van a bkk, és van 3 alvállalkozó. Az egyik a bkv, ami azért spéci
> helyzetben van a másik kettőhöz képest.
>
> Azt veszem észre, hogy a bkv lényegesen szarabb a másik kettőnél.
>
> Voltak viták a többiek és a bkk között, ezért egy darabig itt is a bkv,
> aztán vegyesen a bkv és a most itt dolgozó alvállakozó cég járatta a
> buszokat. A bkv olyan buszokkal jött, amik marha magasak (idősek nehezen
> tudtak felszállni rá, ezt hallottam), valamint ahhoz, hogy ne forrjon fel a
> motor, fűteni kellett a legvadabb kánikulában is.
>
> Aztán sikerült megegyezniük, és mostanra megint csak az itt járatos
> alvállalkozó buszai járnak. Sokkal újabbak, alacsonypadlósok, klímások, és
> nem kell fűteni ahhoz, hogy üzemképes maradjon.
>
> Azt hallottam, hogy ez a cég fejleszteni is fog, egy csomó csuklós buszt
> is beszerez, és egy nagyobb telephelyre költözik innen a patak mellől. És
> persze új járatokat is kap.
>
> Szóval a bkv-val lehet a baj. A tulajdonviszonyokat nem ismerem. Lehet,
> hogy a bkv a főváros tulajdona, a másik kettő meg valami független cég?
>
> Hallottam olyan kormányzati véleményeket is (elfelejtettem, melyik
> főkolompos szájából hallatszott), hogy a bp-i tömegközlekedést ki kéne
> szervezni teljes egészében. Lehet, hogy ez lesz, és akkor Te is elégedett
> leszel.
>
> Ha jól tudom, ezek a jobb buszok olyan helyeken közlekednek, ahol muszáj
> bírni a hegymenetet.
>
> hjozsi
>


More information about the Elektro-etc mailing list