[elektro-etc] nyugati technika...

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
Thu Jul 26 18:46:59 CEST 2012


sajnos (?) az egyszerű, BKV járatain utazó csak a véderedményt látja

ha már felújítottan vették, akkor szart vettek

ha behozáskor még jó volt, csak azután mi újítottuk fel,
és akkor lett szarrá, akkor a szervízháttér/műhely lett szar

persze a magyar oldalon mindig voltak gondok:

a sárga M1 (milleniumi ) földalattinál a forgóváz tervezési hibája miatt
nem tudott próbaüzemkor bekanyarodni (jó, ez még a komcsi időben volt)

épült föl már épület lépcsőház nélkül, mert a főtervező sem vette észre,
hogy gyedre ment lépcsőházszakos tervezőcsaj, azért nincs lépcsőház
a tervben

56 után az első OTP házat Ybl díjas tervező vezetésével a wc és a kamra
közös szellőzőbe lett szellőztetve, és a földszinti fingját a felette levő
emeleti spájzban szagolhattad. Ybl Miklós forgolódhatott a sírjában

szóval (szeritem) csak a véderedmény teszi siralmassá az egészet :-(


jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta, 2012.07.26.:
> Cser Tamas wrote:
>> május 1-től indultak a hollandoktól felvásárolt buszok
>>
>> a pestimrei járatra dobták be, a busz útvonalán 4
>> ledöglött várta a szerelőt, kb 4megállónként
>> másnap 3, utána levő napon 5 volt ledögölve
>> a 10 buszból
>
> Lehet. De azt is tudnod kell, hogy főleg a bkv istentelenül szar
> szervizháttérrel rendelkezik.
> Nekünk szerencsénk van, itt másik alvállalkozó működik, és nekik valamiért
> jobb
> a szervizük, és talán nem is 25-35 évesek a buszaik.
>
> Szóval okés, így már megértem a háborgásodat, csak nem a szamár fejét kéne
> ütni.
> El nem tudom képzelni, hogy akárhol is üzemeltek ezek a járgányok, ott
> hasonló
> gyakorisággal rohadtak volna le.
>
> hjozsi
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list