[elektro-etc] [elektro] eloerzet

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Tue Jul 17 16:31:02 CEST 2012


szamomra nyilvanvalova valt, hogy aki ezt eldontotte, az nem tekintette a korlatozo kaput akadalynak. 
 - ezert nem helyezett el kozvetlenul elotte tablat
 - ezert a tablan nem a kapu magassaga -20cm szerepelt

vajk


________________________________
 From: Kovács József <kj at faldeko.hu>
To: elektro-etc at tesla.hu 
Sent: Tuesday, 17 July 2012, 16:04
Subject: Re: [elektro-etc] [elektro] eloerzet
 
Mint az idézett táblázási szabályból MÁR kiderült...
Az akadály előtt KÖZVETLENÜL IS kell lennie táblának.

Így a szurka-piszka okafogyott :-)

KJ




2012.07.17. 15:17 keltezéssel, Acs Gabor írta:
> Vagy ha ki volt függesztve a kőbányai polghiv. folyosóján.
>
>
> Gábor
>
>
> 2012.07.17. 14:03 keltezéssel, charles hoss írta:
>> Ha volt jelolve , vagy utikonyvekbol tudhatott rola , esetleg
>> megjelent az
>> aznap reggeli kozlonyben , akkor tudnia kellett rola - kutya kotelessege
>> megtanulni , tudni fejbol es keszsegszinten alkalmazni - elvegre a
>> kamionozas nem csak a gaz taposasarol szol :)
>> Ismeros erveles?
>>
>> Bye
>> Dexter
>> 2012.07.16. 11:45, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu>  ezt írta:
>>
>>> De ha volt jelölve fél órával azelőtt?
>>>
>>>
>>> Gábor
>>>
>>>
>>> 2012.07.16. 10:43 keltezéssel, Kovács József írta:
>>>> Pontosan!
>>>> A szabványos űrszelvényben semmi nem lehet jelölés nélkül!
>>>>
>>>> Ha, mégis van, akkor az út kezelője a hülye...
>>>> és így perelhető is miatta kár esetén.
>>>>
>>>>
>>>> KJ
>>>>
>>>> 2012.07.16. 10:32 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>>> de, de lehet alacsonyan sem fert volna at alatta.
>>>>>
>>>>> meg mindez szerintem tok mindegy. van az ut felett egy akadaly, ami
>>> alacsonyabban van mint a szabvany ut urszelveny. akkor azt az akadalyt
>>> tablaval jelezni kell es kesz. meg az is lehet, hogy szepen messzirol
>>> latta, de mivel jelolve nem volt, feltetelezte hogy kelloen magasan van,
>>> mint minden mas jeloletlen tabla, csohid, tavvezetek es hasonlo.
>>>>> vajk
>>>>>
>>>>>
>>>>> ________________________________
>>>>>     From: Acs Gabor<levlista at e8e.eu>
>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 10:29
>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>
>>>>> Nem arról volt szó, hogy magasabbra állította a buszt, miután átment a
>>>>> híd (aluljáró?) alatt?
>>>>>
>>>>>
>>>>> Gábor
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2012.07.16. 10:00 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>>>> a korlatozo kapu 20cm-el alacsonyabb mint a hid, ahogy itt irtak.
>>> akkor a minimum lenne, hogy legyen hozza kiteve ujabb korlatozo/veszelyt
>>> jelzo tabla.
>>>>>> vajk
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> ________________________________
>>>>>>       From: Arpad<kando777 at gmail.com>
>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 9:52
>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>
>>>>>> Minek lépcsősre? Nem értem mi a problémátok vele.
>>>>>> A sofőr hibázott, akkor ne már a technikát okoljuk.
>>>>>> Mondom, aki a híd előtt átfért, annak a híd után is át kell
>>>>>> férnie. És
>>> nem
>>>>>> kötelező erre menni, pont ezért van mellette a Gyömrői út, hogy ki
>>> tudja
>>>>>> kerülni. Ha meg valaki olyan hülye, hát meg is érdemli...
>>>>>>
>>>>>> Á
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2012. július 16. 9:49 vajk fekete írta,<halaloszto at yahoo.co.uk>:
>>>>>>
>>>>>>> azert volt a hid utan, mert olyan keskeny az ut, hogy nem lehetett
>>> olyan
>>>>>>> cuccot csinalni, ami csak az ut egyik oldalan van. Persze lehetett
>>> volna
>>>>>>> lepcsosre csinalni, csak senkinek nem jutott eszebe.
>>>>>>>
>>>>>>> vajk
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> ________________________________
>>>>>>>        From: Ferenc Kiss<ferenc.kiss at firewall.hu>
>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 9:44
>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>>
>>>>>>> Na de a híd után utólag védi a hidat? Ez logikátlan.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>> Szerintem meg azt, aki belehajt.
>>>>>>>> Pont azért van a vas alacsonyabban a hídnál, hogy a híd alá tuti
>>>>>>> beférjen,
>>>>>>> az
>>>>>>>> ami.
>>>>>>>> Egyébként a gyorsforgalmi kikerülhető a Gyömrői úttal, oda meg ki
>>> lehet
>>>>>>>> hajtani a Shell kútnál.
>>>>>>>> Szóval a buszsofőrt én simán lesittelném a hülyesége miatt, nem
>>>>>>>> a híd
>>>>>>>> tervezőjét.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Árpi
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2012. július 13. 18:48 Ferenc Kiss írta,<ferenc.kiss at firewall.hu>:
>>>>>>>>
>>>>>>>>> Azt a balesetet bárki okozhatta volna buszsofőrként. Az
>>>>>>>>> aluljáró és
>>> a
>>>>>>>>> vas erődítmény között minimum 20cm eltérés van. Azt kellene
>>>>>>>>> börtönbe
>>>>>>>>> csukni aki tervezte és azt aki a másik oldalon nem állította
>>>>>>>>> vissza
>>> a
>>>>>>>> párját.
>>>>>>>>>> -----Original Message-----
>>>>>>>>>> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu]
>>> On
>>>>>>>>> Behalf Of
>>>>>>>>>> Acs Gabor
>>>>>>>>>> Sent: Friday, July 13, 2012 6:35 PM
>>>>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Ilyen messze van az a kapu, mondjuk az út végénél (ami a másik
>>>>>>>>>> irányból a bejárat)?
>>>>>>>>>> Mert akkor lehetne az út mindkét végére kaput építeni. Bár
>>>>>>>>>> attól ő
>>>>>>>>>> még gondolhatja, hogy az aluljáróval megszűnt az akadály, amit
>>>>>>>>>> jelzett a
>>>>>>>>> kapu.
>>>>>>>>>> Azt hiszem, senki sem gondolt erre, hogy valaki állítani fogja
>>> menet
>>>>>>>>> közben a
>>>>>>>>>> futóművét.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Kicsit arra emlékeztet, hogy a fekvőrendőrt sok helyen
>>> sraffozással,
>>>>>>>>>> vagy fehérre festéssel kiemelik, hogy látni lehessen. Viszont
>>>>>>>>>> van,
>>>>>>>>>> ahol nem,
>>>>>>>>> ezért
>>>>>>>>>> nem is számítasz rá.
>>>>>>>>>> Még azon gondolkozom, hogy a magasságkorlátozó táblának nincs
>>>>>>>>>> feloldó
>>>>>>>>> táblája
>>>>>>>>>> (tudtommal), így a csávónak a megadott magasságon belül kellett
>>>>>>>>>> volna
>>>>>>>>> tartania
>>>>>>>>>> a buszt egész a következő kereszteződésig. A gyorsforgalmira fel
>>>>>>>>>> lehet
>>>>>>>>> hajtani
>>>>>>>>>> a kökinél és a benzinkútnál is, ha bármelyik az aluljáró után
>>> lenne,
>>>>>>>>> megúszta
>>>>>>>>>> volna a büntetést.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 2012.07.13. 18:15 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>>>>>>>>> na ez alapjan ujra elolvasva:
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> jott a varos felol, ahol nincs korlatozo kapu. meglatta a
>>>>>>>>>>> tablat.
>>>>>>>>>> leeresztette a gepet, es ovatosan lassan atment a feluljaro
>>>>>>>>>> alatt.
>>>>>>>>> atfert,
>>>>>>>>>> megkonnyebbult. felemelte, es nyomta a gazt. azt hitte tul van az
>>>>>>>>> akadalyon.
>>>>>>>>>> es jott a kapu. ami alacsonyabb mint a feluljaro. es nem gorgos,
>>>>>>>>>> hanem
>>>>>>>>> fix.
>>>>>>>>>> megpedig azert, mert az igazabol a masik oldalnak szol, csak
>>>>>>>>>> mivel
>>>>>>>>>> nincs elvalaszto sav a gyorsforgalmin, nem tudsz csak egyoldalas
>>>>>>>>>> kaput
>>>>>>>>> csinalni.
>>>>>>>>>>> a teteje szepen az elevel ment neki, az osszes oszlop berogyott
>>>>>>>>>>> hatra,
>>>>>>>>> es a
>>>>>>>>>> teto leesett.
>>>>>>>>>>> vajk
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> ________________________________
>>>>>>>>>>>         From: Kaczmarek Edvard<edk-elektro at babakezek.hu>
>>>>>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>>>>>>> Sent: Friday, 13 July 2012, 16:17
>>>>>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> amugy a buszos esetnek az lett a vege, hogy a busznak allithato
>>>>>>>>>>>> magassagu futomuve volt, es a sofor a kapun athaladas elott
>>>>>>>>>>>> leengedte, utanna meg felelmelte a gepet. es azon a hat centin
>>>>>>> mult.
>>>>>>>>>>> Ez nekem többnek tűnik 6 centinél:
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>> http://www.stop.hu/belfold/halalos-buszbaleset-csokkentettek-a-sof
>>>>>>>>>>> or-
>>>>>>>>>> bunteteset/114593/
>>>>>>>>>>> Ed
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>>>                  elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>>>                  elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>                elektro[-flame|-etc]
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>                elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>>            elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>>
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list