[elektro-etc] [elektro] eloerzet

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Tue Jul 17 19:19:31 CEST 2012


A pinceben voltak a tervek kiallitva - ahol nem volt vilagitas , leomlottak
a lepcsok es a terv konkretan egy iratszekreny also fiokjaban volt , amire
kivulrol valaki a "vigyazz , a puma harap" matricat ragasztotta :)
Bocs a pontatlan idezetert , de most epp ipsos-ban varom a vacsit .
Alomszep kornyek .

Bye
Dexter
2012.07.17. 16:18, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:

> Vagy ha ki volt függesztve a kőbányai polghiv. folyosóján.
>
>
> Gábor
>
>
> 2012.07.17. 14:03 keltezéssel, charles hoss írta:
>
>> Ha volt jelolve , vagy utikonyvekbol tudhatott rola , esetleg megjelent az
>> aznap reggeli kozlonyben , akkor tudnia kellett rola - kutya kotelessege
>> megtanulni , tudni fejbol es keszsegszinten alkalmazni - elvegre a
>> kamionozas nem csak a gaz taposasarol szol :)
>> Ismeros erveles?
>>
>> Bye
>> Dexter
>> 2012.07.16. 11:45, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu>  ezt írta:
>>
>>  De ha volt jelölve fél órával azelőtt?
>>>
>>>
>>> Gábor
>>>
>>>
>>> 2012.07.16. 10:43 keltezéssel, Kovács József írta:
>>>
>>>> Pontosan!
>>>> A szabványos űrszelvényben semmi nem lehet jelölés nélkül!
>>>>
>>>> Ha, mégis van, akkor az út kezelője a hülye...
>>>> és így perelhető is miatta kár esetén.
>>>>
>>>>
>>>> KJ
>>>>
>>>> 2012.07.16. 10:32 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>>
>>>>> de, de lehet alacsonyan sem fert volna at alatta.
>>>>>
>>>>> meg mindez szerintem tok mindegy. van az ut felett egy akadaly, ami
>>>>>
>>>> alacsonyabban van mint a szabvany ut urszelveny. akkor azt az akadalyt
>>> tablaval jelezni kell es kesz. meg az is lehet, hogy szepen messzirol
>>> latta, de mivel jelolve nem volt, feltetelezte hogy kelloen magasan van,
>>> mint minden mas jeloletlen tabla, csohid, tavvezetek es hasonlo.
>>>
>>>> vajk
>>>>>
>>>>>
>>>>> ______________________________**__
>>>>>     From: Acs Gabor<levlista at e8e.eu>
>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 10:29
>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>
>>>>> Nem arról volt szó, hogy magasabbra állította a buszt, miután átment a
>>>>> híd (aluljáró?) alatt?
>>>>>
>>>>>
>>>>> Gábor
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2012.07.16. 10:00 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>>>
>>>>>> a korlatozo kapu 20cm-el alacsonyabb mint a hid, ahogy itt irtak.
>>>>>>
>>>>> akkor a minimum lenne, hogy legyen hozza kiteve ujabb
>>> korlatozo/veszelyt
>>> jelzo tabla.
>>>
>>>> vajk
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> ______________________________**__
>>>>>>       From: Arpad<kando777 at gmail.com>
>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 9:52
>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>
>>>>>> Minek lépcsősre? Nem értem mi a problémátok vele.
>>>>>> A sofőr hibázott, akkor ne már a technikát okoljuk.
>>>>>> Mondom, aki a híd előtt átfért, annak a híd után is át kell férnie. És
>>>>>>
>>>>> nem
>>>
>>>> kötelező erre menni, pont ezért van mellette a Gyömrői út, hogy ki
>>>>>>
>>>>> tudja
>>>
>>>> kerülni. Ha meg valaki olyan hülye, hát meg is érdemli...
>>>>>>
>>>>>> Á
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2012. július 16. 9:49 vajk fekete írta,<halaloszto at yahoo.co.uk>:
>>>>>>
>>>>>>  azert volt a hid utan, mert olyan keskeny az ut, hogy nem lehetett
>>>>>>>
>>>>>> olyan
>>>
>>>> cuccot csinalni, ami csak az ut egyik oldalan van. Persze lehetett
>>>>>>>
>>>>>> volna
>>>
>>>> lepcsosre csinalni, csak senkinek nem jutott eszebe.
>>>>>>>
>>>>>>> vajk
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> ______________________________**__
>>>>>>>        From: Ferenc Kiss<ferenc.kiss at firewall.hu>
>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 9:44
>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>>
>>>>>>> Na de a híd után utólag védi a hidat? Ez logikátlan.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>  Szerintem meg azt, aki belehajt.
>>>>>>>> Pont azért van a vas alacsonyabban a hídnál, hogy a híd alá tuti
>>>>>>>>
>>>>>>> beférjen,
>>>>>>> az
>>>>>>>
>>>>>>>> ami.
>>>>>>>> Egyébként a gyorsforgalmi kikerülhető a Gyömrői úttal, oda meg ki
>>>>>>>>
>>>>>>> lehet
>>>
>>>> hajtani a Shell kútnál.
>>>>>>>> Szóval a buszsofőrt én simán lesittelném a hülyesége miatt, nem a
>>>>>>>> híd
>>>>>>>> tervezőjét.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Árpi
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2012. július 13. 18:48 Ferenc Kiss írta,<ferenc.kiss at firewall.hu>**
>>>>>>>> :
>>>>>>>>
>>>>>>>>  Azt a balesetet bárki okozhatta volna buszsofőrként. Az aluljáró és
>>>>>>>>>
>>>>>>>> a
>>>
>>>> vas erődítmény között minimum 20cm eltérés van. Azt kellene börtönbe
>>>>>>>>> csukni aki tervezte és azt aki a másik oldalon nem állította vissza
>>>>>>>>>
>>>>>>>> a
>>>
>>>> párját.
>>>>>>>>
>>>>>>>>> -----Original Message-----
>>>>>>>>>> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.**hu<elektro-bounces at tesla.hu>
>>>>>>>>>> ]
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On
>>>
>>>> Behalf Of
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Acs Gabor
>>>>>>>>>> Sent: Friday, July 13, 2012 6:35 PM
>>>>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Ilyen messze van az a kapu, mondjuk az út végénél (ami a másik
>>>>>>>>>> irányból a bejárat)?
>>>>>>>>>> Mert akkor lehetne az út mindkét végére kaput építeni. Bár attól ő
>>>>>>>>>> még gondolhatja, hogy az aluljáróval megszűnt az akadály, amit
>>>>>>>>>> jelzett a
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> kapu.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Azt hiszem, senki sem gondolt erre, hogy valaki állítani fogja
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> menet
>>>
>>>> közben a
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> futóművét.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Kicsit arra emlékeztet, hogy a fekvőrendőrt sok helyen
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> sraffozással,
>>>
>>>> vagy fehérre festéssel kiemelik, hogy látni lehessen. Viszont van,
>>>>>>>>>> ahol nem,
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> ezért
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> nem is számítasz rá.
>>>>>>>>>> Még azon gondolkozom, hogy a magasságkorlátozó táblának nincs
>>>>>>>>>> feloldó
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> táblája
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> (tudtommal), így a csávónak a megadott magasságon belül kellett
>>>>>>>>>> volna
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> tartania
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> a buszt egész a következő kereszteződésig. A gyorsforgalmira fel
>>>>>>>>>> lehet
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> hajtani
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> a kökinél és a benzinkútnál is, ha bármelyik az aluljáró után
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> lenne,
>>>
>>>> megúszta
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> volna a büntetést.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 2012.07.13. 18:15 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> na ez alapjan ujra elolvasva:
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> jott a varos felol, ahol nincs korlatozo kapu. meglatta a tablat.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> leeresztette a gepet, es ovatosan lassan atment a feluljaro alatt.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> atfert,
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> megkonnyebbult. felemelte, es nyomta a gazt. azt hitte tul van az
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> akadalyon.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> es jott a kapu. ami alacsonyabb mint a feluljaro. es nem gorgos,
>>>>>>>>>> hanem
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> fix.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> megpedig azert, mert az igazabol a masik oldalnak szol, csak mivel
>>>>>>>>>> nincs elvalaszto sav a gyorsforgalmin, nem tudsz csak egyoldalas
>>>>>>>>>> kaput
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> csinalni.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> a teteje szepen az elevel ment neki, az osszes oszlop berogyott
>>>>>>>>>>> hatra,
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> es a
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> teto leesett.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> vajk
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> ______________________________**__
>>>>>>>>>>>         From: Kaczmarek Edvard<edk-elektro at babakezek.**hu<edk-elektro at babakezek.hu>
>>>>>>>>>>> >
>>>>>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>>>>>>> Sent: Friday, 13 July 2012, 16:17
>>>>>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>  amugy a buszos esetnek az lett a vege, hogy a busznak allithato
>>>>>>>>>>>> magassagu futomuve volt, es a sofor a kapun athaladas elott
>>>>>>>>>>>> leengedte, utanna meg felelmelte a gepet. es azon a hat centin
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> mult.
>>>>>>>
>>>>>>>> Ez nekem többnek tűnik 6 centinél:
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>  http://www.stop.hu/belfold/**halalos-buszbaleset-**
>>> csokkentettek-a-sof<http://www.stop.hu/belfold/halalos-buszbaleset-csokkentettek-a-sof>
>>>
>>>> or-
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> bunteteset/114593/
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Ed
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> ------------------------------**-----------
>>>>>>>>>>>                  elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>>> ------------------------------**-----------
>>>>>>>>>>>                  elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> ------------------------------**-----------
>>>>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> ------------------------------**-----------
>>>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>
>>>>>>>> ------------------------------**-----------
>>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>
>>>>>>> ------------------------------**-----------
>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>> ------------------------------**-----------
>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>
>>>>>>>  ------------------------------**-----------
>>>>>>                elektro[-flame|-etc]
>>>>>> ------------------------------**-----------
>>>>>>                elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>> ------------------------------**-----------
>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>> ------------------------------**-----------
>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>>>  ------------------------------**-----------
>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>> ------------------------------**-----------
>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>
>> ------------------------------**-----------
>>            elektro[-flame|-etc]
>>
>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list