[elektro-etc] [elektro] eloerzet

Acs Gabor levlista at e8e.eu
Tue Jul 17 16:12:52 CEST 2012


Nem okafogyott, egyrészt mert jól szórakozunk rajta, másrészt mert a 
sofőrt leültették, tehát a szabály az szabály.

Persze feltételezve, hogy nem volt a magasság-detektáló acélmonstrum 
előtt is tábla akkor, ezt én nem tudom.

Gábor


2012.07.17. 16:04 keltezéssel, Kovács József írta:
> Mint az idézett táblázási szabályból MÁR kiderült...
> Az akadály előtt KÖZVETLENÜL IS kell lennie táblának.
>
> Így a szurka-piszka okafogyott :-)
>
> KJ
>
>
>
>
> 2012.07.17. 15:17 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>> Vagy ha ki volt függesztve a kőbányai polghiv. folyosóján.
>>
>>
>> Gábor
>>
>>
>> 2012.07.17. 14:03 keltezéssel, charles hoss írta:
>>> Ha volt jelolve , vagy utikonyvekbol tudhatott rola , esetleg
>>> megjelent az
>>> aznap reggeli kozlonyben , akkor tudnia kellett rola - kutya 
>>> kotelessege
>>> megtanulni , tudni fejbol es keszsegszinten alkalmazni - elvegre a
>>> kamionozas nem csak a gaz taposasarol szol :)
>>> Ismeros erveles?
>>>
>>> Bye
>>> Dexter
>>> 2012.07.16. 11:45, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu>  ezt írta:
>>>
>>>> De ha volt jelölve fél órával azelőtt?
>>>>
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>>
>>>> 2012.07.16. 10:43 keltezéssel, Kovács József írta:
>>>>> Pontosan!
>>>>> A szabványos űrszelvényben semmi nem lehet jelölés nélkül!
>>>>>
>>>>> Ha, mégis van, akkor az út kezelője a hülye...
>>>>> és így perelhető is miatta kár esetén.
>>>>>
>>>>>
>>>>> KJ
>>>>>
>>>>> 2012.07.16. 10:32 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>>>> de, de lehet alacsonyan sem fert volna at alatta.
>>>>>>
>>>>>> meg mindez szerintem tok mindegy. van az ut felett egy akadaly, ami
>>>> alacsonyabban van mint a szabvany ut urszelveny. akkor azt az akadalyt
>>>> tablaval jelezni kell es kesz. meg az is lehet, hogy szepen messzirol
>>>> latta, de mivel jelolve nem volt, feltetelezte hogy kelloen magasan 
>>>> van,
>>>> mint minden mas jeloletlen tabla, csohid, tavvezetek es hasonlo.
>>>>>> vajk
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> ________________________________
>>>>>>     From: Acs Gabor<levlista at e8e.eu>
>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 10:29
>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>
>>>>>> Nem arról volt szó, hogy magasabbra állította a buszt, miután 
>>>>>> átment a
>>>>>> híd (aluljáró?) alatt?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Gábor
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2012.07.16. 10:00 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>>>>> a korlatozo kapu 20cm-el alacsonyabb mint a hid, ahogy itt irtak.
>>>> akkor a minimum lenne, hogy legyen hozza kiteve ujabb 
>>>> korlatozo/veszelyt
>>>> jelzo tabla.
>>>>>>> vajk
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> ________________________________
>>>>>>>       From: Arpad<kando777 at gmail.com>
>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 9:52
>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>>
>>>>>>> Minek lépcsősre? Nem értem mi a problémátok vele.
>>>>>>> A sofőr hibázott, akkor ne már a technikát okoljuk.
>>>>>>> Mondom, aki a híd előtt átfért, annak a híd után is át kell
>>>>>>> férnie. És
>>>> nem
>>>>>>> kötelező erre menni, pont ezért van mellette a Gyömrői út, hogy ki
>>>> tudja
>>>>>>> kerülni. Ha meg valaki olyan hülye, hát meg is érdemli...
>>>>>>>
>>>>>>> Á
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 2012. július 16. 9:49 vajk fekete írta,<halaloszto at yahoo.co.uk>:
>>>>>>>
>>>>>>>> azert volt a hid utan, mert olyan keskeny az ut, hogy nem lehetett
>>>> olyan
>>>>>>>> cuccot csinalni, ami csak az ut egyik oldalan van. Persze lehetett
>>>> volna
>>>>>>>> lepcsosre csinalni, csak senkinek nem jutott eszebe.
>>>>>>>>
>>>>>>>> vajk
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> ________________________________
>>>>>>>>        From: Ferenc Kiss<ferenc.kiss at firewall.hu>
>>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 9:44
>>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>>>
>>>>>>>> Na de a híd után utólag védi a hidat? Ez logikátlan.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>> Szerintem meg azt, aki belehajt.
>>>>>>>>> Pont azért van a vas alacsonyabban a hídnál, hogy a híd alá tuti
>>>>>>>> beférjen,
>>>>>>>> az
>>>>>>>>> ami.
>>>>>>>>> Egyébként a gyorsforgalmi kikerülhető a Gyömrői úttal, oda meg ki
>>>> lehet
>>>>>>>>> hajtani a Shell kútnál.
>>>>>>>>> Szóval a buszsofőrt én simán lesittelném a hülyesége miatt, nem
>>>>>>>>> a híd
>>>>>>>>> tervezőjét.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Árpi
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 2012. július 13. 18:48 Ferenc Kiss 
>>>>>>>>> írta,<ferenc.kiss at firewall.hu>:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Azt a balesetet bárki okozhatta volna buszsofőrként. Az
>>>>>>>>>> aluljáró és
>>>> a
>>>>>>>>>> vas erődítmény között minimum 20cm eltérés van. Azt kellene
>>>>>>>>>> börtönbe
>>>>>>>>>> csukni aki tervezte és azt aki a másik oldalon nem állította
>>>>>>>>>> vissza
>>>> a
>>>>>>>>> párját.
>>>>>>>>>>> -----Original Message-----
>>>>>>>>>>> From: elektro-bounces at tesla.hu 
>>>>>>>>>>> [mailto:elektro-bounces at tesla.hu]
>>>> On
>>>>>>>>>> Behalf Of
>>>>>>>>>>> Acs Gabor
>>>>>>>>>>> Sent: Friday, July 13, 2012 6:35 PM
>>>>>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Ilyen messze van az a kapu, mondjuk az út végénél (ami a másik
>>>>>>>>>>> irányból a bejárat)?
>>>>>>>>>>> Mert akkor lehetne az út mindkét végére kaput építeni. Bár
>>>>>>>>>>> attól ő
>>>>>>>>>>> még gondolhatja, hogy az aluljáróval megszűnt az akadály, amit
>>>>>>>>>>> jelzett a
>>>>>>>>>> kapu.
>>>>>>>>>>> Azt hiszem, senki sem gondolt erre, hogy valaki állítani fogja
>>>> menet
>>>>>>>>>> közben a
>>>>>>>>>>> futóművét.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Kicsit arra emlékeztet, hogy a fekvőrendőrt sok helyen
>>>> sraffozással,
>>>>>>>>>>> vagy fehérre festéssel kiemelik, hogy látni lehessen. Viszont
>>>>>>>>>>> van,
>>>>>>>>>>> ahol nem,
>>>>>>>>>> ezért
>>>>>>>>>>> nem is számítasz rá.
>>>>>>>>>>> Még azon gondolkozom, hogy a magasságkorlátozó táblának nincs
>>>>>>>>>>> feloldó
>>>>>>>>>> táblája
>>>>>>>>>>> (tudtommal), így a csávónak a megadott magasságon belül kellett
>>>>>>>>>>> volna
>>>>>>>>>> tartania
>>>>>>>>>>> a buszt egész a következő kereszteződésig. A gyorsforgalmira 
>>>>>>>>>>> fel
>>>>>>>>>>> lehet
>>>>>>>>>> hajtani
>>>>>>>>>>> a kökinél és a benzinkútnál is, ha bármelyik az aluljáró után
>>>> lenne,
>>>>>>>>>> megúszta
>>>>>>>>>>> volna a büntetést.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> 2012.07.13. 18:15 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>>>>>>>>>> na ez alapjan ujra elolvasva:
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> jott a varos felol, ahol nincs korlatozo kapu. meglatta a
>>>>>>>>>>>> tablat.
>>>>>>>>>>> leeresztette a gepet, es ovatosan lassan atment a feluljaro
>>>>>>>>>>> alatt.
>>>>>>>>>> atfert,
>>>>>>>>>>> megkonnyebbult. felemelte, es nyomta a gazt. azt hitte tul 
>>>>>>>>>>> van az
>>>>>>>>>> akadalyon.
>>>>>>>>>>> es jott a kapu. ami alacsonyabb mint a feluljaro. es nem 
>>>>>>>>>>> gorgos,
>>>>>>>>>>> hanem
>>>>>>>>>> fix.
>>>>>>>>>>> megpedig azert, mert az igazabol a masik oldalnak szol, csak
>>>>>>>>>>> mivel
>>>>>>>>>>> nincs elvalaszto sav a gyorsforgalmin, nem tudsz csak 
>>>>>>>>>>> egyoldalas
>>>>>>>>>>> kaput
>>>>>>>>>> csinalni.
>>>>>>>>>>>> a teteje szepen az elevel ment neki, az osszes oszlop 
>>>>>>>>>>>> berogyott
>>>>>>>>>>>> hatra,
>>>>>>>>>> es a
>>>>>>>>>>> teto leesett.
>>>>>>>>>>>> vajk
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> ________________________________
>>>>>>>>>>>>         From: Kaczmarek Edvard<edk-elektro at babakezek.hu>
>>>>>>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>>>>>>>> Sent: Friday, 13 July 2012, 16:17
>>>>>>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> amugy a buszos esetnek az lett a vege, hogy a busznak 
>>>>>>>>>>>>> allithato
>>>>>>>>>>>>> magassagu futomuve volt, es a sofor a kapun athaladas elott
>>>>>>>>>>>>> leengedte, utanna meg felelmelte a gepet. es azon a hat 
>>>>>>>>>>>>> centin
>>>>>>>> mult.
>>>>>>>>>>>> Ez nekem többnek tűnik 6 centinél:
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>> http://www.stop.hu/belfold/halalos-buszbaleset-csokkentettek-a-sof
>>>>>>>>>>>> or-
>>>>>>>>>>> bunteteset/114593/
>>>>>>>>>>>> Ed
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>>>>                  elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>>>>                  elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>                elektro[-flame|-etc]
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>                elektro[-flame|-etc]
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>>            elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>
>>
>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list